Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קלריון 775, אני רוצה לכוון אותו שיתאים בול לרצונות שלי (היום החלפתי קומפוננט באוטו שחובר למגבר) ולמרות כי כוון במגבר אני רוצה לכוון אותו לפי הרצונות שלי דרך הקלריון שישמעו יותר נקי בעוצמות גבוהות (להוריד כמה שיותר באסים מהרמקולים עצמם)

לכן אני צריך קצת הסבר על הפונקציות לבעלי המכשיר כמו LPF, HPF וכדומה.

תודה רבה

פורסם

הסברים תוכל למצוא בשרשורים הדביקים בראש העמוד.

 

אחרי שתקרא ותבין את הבסיס, ואם ישארו לך עוד שאלות רלונטיות נכווין אותך בהתאם.

מתחדשת*

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6

 

קרא ותחכים, זהו האשכול שיפתח לך את הידע לגבי עולם הסאונד לרכב.

 

בכל אופן, בצורה בסיסית,

LPF הוא LOW PASS FILTER, כלומר, פילטר מסנן נמוכים (באסים.) ולכן את זה נותנים לסאב.

HPF הוא HIGH PASS FILTER, כלומר, פילטר מסנן גבוהים, ולכן את זה נותנים לקומפוננט.

 

זה עקרונית העניין ולכן מומלץ לתת לקומפוננט HPF ולכוון אותו מעלה מטה לפי השמיעה שלך בלבד.

שחק עם זה מעט במערכת ותגיע לתוצאות שאתה מרוצה מהן.

 

לילה טוב.

רותם.

פורסם

אני רוצה שהבאסים יהיו רק דרך הסאב עצמו והמוזיקה עצמה תתנגן דרך הקומפוננט בלבד, איך אני מכוון את זה?

 

המערכת הזאת קצת קשה לכיוון חחח.. יש בה כל מיני פונקציות מורכבות

פורסם

הרדיו הזה הוא אפשר להגיד די מסובך,יש בו המון פונקציות שתוכל להשתמש בהן גם בעתיד כך שלא צריך לגעת בהכל.

לגבי העבודה עם המכשיר זה רק במפגש אפשר לשבת איתך עליו ולהסביר..כאן זה ייקח הרבה זמן ופחות מועיל.

 

בכללי אם אתה רוצה "להעלים" את הבאסים מהקומפוננט תחתוך אותו על 125HZ. את הנמוכים

Scan Speak

פורסם

מישהו יכול להציע איך לכוון את האקוולייזר הפרמטרי שלו?

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

×
×
  • תוכן חדש...