Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי נגרר לרכב 500 ק"ג שמחובר עם וו למיצובישי ספיס וואגן.

 

אשמח לשמוע טיפים לנהיגת רוורס ברכב כשהנגרר מחובר אליו מה עושים לפני מה למשל סתם בנסיעת רוורס, או כשרוצים להיכנס לחניה ברוורס, או סתם לצאת רוורס בין עמודים מחניית בניין וסיבוב ליציאה לרחוב מהחנייה.

כיוון שאני לא הרבה משתמש בנגרר, אין לי המון פרקטיקה איתו.

 

כל תגובה ועזרה מאלו שכבר יש להם נגרר ויודעים, תתקבל בברכה.

 

תודה מראש וחג שמח.

פורסם

תשתדל שיהיה מכוון

הכרחי שמהירות הנסיעה לאחור תהיה איטית מאוד פחות מהליכה,בגלל תגובות הנגרר החריפות להיגוי

תיקוני ההגה עדינים ביותר ,הגעת למצב שאתה מסובב את ההגה עד נעילה ,סע קדימה ותתיישר

אם אינך רואה את פינות הנגרר התקן עמודים סימון אלסטיים

פורסם

כלל האצבע הוא שאם העגלה מושכת ימינה- תקן עם ההגה ימינה. אם שמאלה- שמאלה.

כמו שקיפודים עושים אהבה- לאט לאט ובזהירות

הגעת למצב שאתה מסובב את ההגה עד נעילה

נקרא בעגה ה"מקצועית" ד' :-P

תיכף יבואו שאר המקצוענים- אומי5, שוקה, חנן ג'יפולוג ובטח יש עוד כמה

 

שוב מזכיר לי שבצבא למדתי לנהוג על האמר, וחלק מההשתלמות היה רברס עם עגלה.

כל אחד בתורו עשה משהו כמו 20 מטר, ולאחר מאמצים רבים, בזחילה ואין ספור תיקוני הגה, הצלחנו איכשהו להגיע לצד השני, באלכסון :oops:

הגיע תורו של אחד, ובלי להתבלבל, הכניס לרברס ותוך כמה שניות נסע כמו פלס לאחור.

מסתכל עליו המדריך ושואל "קיבוצניק?"

"אלא מה?" מיד הגיעה התשובה

 

למה אצל מי למדת לעשות רברס עם עגלה, אה? אצל מי? בפו"מ למדת את זה?? או אצלי בכותנה???

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אחרי פעם או פעמים אתה תתפוס את העיקרון שהוא לא מסובך בכלל.

הסבירו לך פה כבר,שלב לרברס ותעזר אך ורק במראות הצדדיות של הרכב! לא לסובב את הראש אחרונה ולהסתכל בחלון בשום מצב

 

שים לב בעזרת המראות לאיפה אתה רוצה להכניס את ההעגלה ועם כל סטיה קטנה תתקן לצד שהעגלה סטתה אליו וככה תגיע לדיוק מרבי. כשתתפוס את העיקרון אתה תבין דיי בקלות.

פורסם

- טיפ: שים לב אם אתה צריך להסיע את הנגרר בעליה זה קשה מאוד, בירידה יותר פשוט קצת.

- אם זה נעשה במסדרון צר השתדל לוותר כי אתה עלול לסרוט את הפינות הקידמיות של הרכב בלי כוונה מכיוון שכל תשומת הלב שלך מופנת לאחור

 

למרות נסיון לא קצר עם טרקטורים אני ממעט מאוד לבצע את התימרון הזה, השילוב של יכולת היגוי קטנה של מכונית ונגררים מאוד קלים מקשה על הפעולה, בדר"כ אני מפרק את הנגרר ודוחף בידיים

פורסם

yigal

שביט

killer

ariel

 

תודה בינתיים, אשתדל לישם מה שכתבתם, מקווה שאצליח.

 

אשמח לשמוע עוד טיפים, זו הסיבה שבכותרת האשכול לא כתבתי סימן שאלה,

כדי שהאשכול יתמלא תגובות ויהיה אשכול טיפים, לי ולבאים אחרי.

 

תודה.

פורסם

שוב מזכיר לי שבצבא למדתי לנהוג על האמר, וחלק מההשתלמות היה רברס עם עגלה.

כל אחד בתורו עשה משהו כמו 20 מטר, ולאחר מאמצים רבים, בזחילה ואין ספור תיקוני הגה, הצלחנו איכשהו להגיע לצד השני, באלכסון :oops:

הגיע תורו של אחד, ובלי להתבלבל, הכניס לרברס ותוך כמה שניות נסע כמו פלס לאחור.

מסתכל עליו המדריך ושואל "קיבוצניק?"

"אלא מה?" מיד הגיעה התשובה

 

עשינו יחד את הקורס :lol:?

 

זו בדיוק השאלה שאני נשאלתי, רק שתשובתי הייתה - מושבניק.

 

למרות נסיון לא קצר עם טרקטורים אני ממעט מאוד לבצע את התימרון הזה, השילוב של יכולת היגוי קטנה של מכונית ונגררים מאוד קלים מקשה על הפעולה, בדר"כ אני מפרק את הנגרר ודוחף בידיים

 

:mm_yeah:

 

כשהנגרר ריק בהרבה מקרים הכי נוח לנתק אותו ולהזיז ביד.

 

לפותח השרשור - אני ממליץ לך לקחת את הנגרר למגרש גדול וריק ולהתאמן. אם יש לך בעל ניסיון שיכול להדריך - מה טוב. זו ממש לא תורה משמיים, וודאי למי שיש לו קצת ניסיון על הכביש - רק דורש תרגול והפנמה.

וכמו שנאמר - לאט, נינוח, ובזהירות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

לפותח השרשור - אני ממליץ לך לקחת את הנגרר למגרש גדול וריק ולהתאמן.

 

זה מה שאעשה בין היתר, רציתי אפילו לקחת כמה פחי צבע ריקים, ולדמות יציאה מחניה או סיבוב בנתיב יציאה מחניה בין עמודים.

פורסם

החשוב ביותר זה קצב הנסיעה.

הקצב חייב להיות איטי על מנת שתוכל לראות ולהבין לאן העגלה נוסעת.

כמן כן בפעמים הראשונות שלך אך תתבייש ובקש ממישהוא שיכוון אותך.

 

ירון מאיר

פורסם
עשינו יחד את הקורס :lol:?

זו בדיוק השאלה שאני נשאלתי, רק שתשובתי הייתה - מושבניק

עשיתי את הקורס באוקטובר 2000 (אני זוכר ששמענו שנחטפו החיילים והיה מצב שהקורס יפוזר ונחזור ליחידות)

אני גם כמעט בטוח שהוא היה גולנצ'יק וקיבוצניק :-)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...