Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לקראת החלפת מכשיר ואני בהתלבטות, מצד אחד אני מאד אוהב את כל הפיצ'רים של האייפון והמשחקים והשטויות, מצד שני - אני לא כבשה בעדר ולכן אני בודק מה יש מסביב - נתקלתי במיילסטון החדש (יחסית) של מוטורולה, שמציג לדעתי תחרות יפה לאייפון, אז מה אתם יכולים לספר על שניהם? המלצות? אולי מכשירים אחרים? HTC?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע בקשר למכשירים אחרים, ואני אגיד לך את האמת - גם לא מעניין אותי.

 

אני רק יודע שהאייפון מצוין, ועכשיו שאייפון 4 הגיע לישראל אז בכלל אין על מה לדבר. אני מתקשר ביום ראשון לסלקום ומזמין אותו, ובמקביל מוכר את ה 3GS שלי.

 

אתה מדבר על להיות כבשה בעדר - זה שטויות לדעתי. לא היה לי מעולם מוצר של אפל, ואני משתמש בווינדוס מאז שאני זוכר את עצמי. החלטתי ללכת על האייפון לא כי הוא סקסי ולא כי הוא הופך אותך למגניב, אלא פשוט כי הוא מעולה.

המסך מגע שלו פשוט תענוג, האפליקציות מטורפות ומגוונות וברגע שאתה פורץ אותו אז הכל בחינם.

 

בקיצור - אייפון, לא תתחרט. תכף מרק ייכנס לפה וישכנע אותך אפילו יותר חזק ממני. הוא באמת מטורף על האייפון..

Stay Dirty

פורסם

למה שתקנה אייפון 4 בארץ?! השתגעתה?!:lol:

 

מסכים בכל מילה עם אסף,פשוט מכשיר מושלם.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מצטער להרוס לכם את הגמוניית האייפון,

מהניסיון שלי המיילסטון הרבה יותר חזק, מהיר ואמין מהאייפון 3.

גם מול ה4 הוא עומד בכבוד

פורסם

לי יש גם את האייפון 3G ובראשון לחודש הבא אני מקבל את ה-4G

בגדול יש אנשים שפשוט אוהבים את האייפון ויש אנשים שלא מסתדרים איתו

אני אוהב לעצב את הטלפון שלי כמו שאני רוצה אז אני אוהב את האייפון.

מי שרגיל לנוקיה שיקנה נוקיה או מוטורולה שהם עם אותו מערכת הפעלה פשוטה.

פורסם

זה שהוא חזק אני כבר יודע - השאלה שלי היא האם הוא כיפי כמו האייפון, כי אם כן - אז אני אלך עליו, אם לא - אין לי מה לחפש שם, אני בתקופה הכיפית של החיים שלי, לא העסקית :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין מה להשוות - האייפון 4 אוכל את המיילסטון בכמעט כל פרמטר, עם כל הכבוד לאנדרואיד. (ממשחק של שעה בשני המכשירים)

המוטורולה פשוט לא כיפי כמו האייפון לשפתך. הממשק לא חלק והמסך פחות מדוייק.

172

פורסם

אוקיי שאלה נוספת:

את האייפון אני מכיר לעומק מחברים, את המיילסטון פחות, האם חברות סלולריות נוהגות לתת מכשירים מסוג זה להתנסות של יום - יומיים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני קיבלתי אותו ואחרי כמה שעות החזרתי.

 

הוא מלא פונקציות אבל לא נוח כטלפון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בדיוק חשבתי על הכיוון הזה של האייפון גם כן אחרי שהבנתי כי היום ה-4 נכנס למכירה.

בסלקום נותנים אותו בחינם לסטודנטים המדברים מעל 150 דקות בחודש (+חבילת גלישה 80 ש"ח ודגם ה-16G).

כדאי?

אני מתחבט בעיקר בשל הצורך התלותי בתוכנות אפל (אייטונס) וגם בגלל ההתקשרות החובתית לסלקום ל-3 שנים.

בנוסף, מלפני חודש יש לי שירות תיקונים חינם למכשיר שברשותי (במסגרת חבילה), אז אם ארכוש אייפון יש לי ביטוח אוטומטי.

 

שלייקס, בדקת את החבילות המתווספות למוטרולה ול-HTC? האם הן זהות לחבילות האיפון?

 

ל"מומחים":

1) האם כדאי לי לרכוש אייפון בשוק ואז אני לא אזדקק לחבילת הגלישה שלהם?

 

2) האם משתמש הדיוט כמותי שלא מתשמש בכלום (ולא מבין שיט בפריצות וכל זה) חוץ מקצת אינטרנט לבדיקת מניות בבורסה יכול להסתפק ב-3GS משומש במקום ב-4 החדש? או שבלי חבילה זה לא כדאי?

 

3) האם כדאי לי לרכוש מכשיר (3 או 4) בחו"ל ולפרוץ אותו בארץ?

 

 

 

מי שמתכוון למכור את ה-3GS השמור שלו במעבר ל-4, מוזמן לספר לי בה"פ בכמה הוא מוכר (אני מנוי סלקום).

 

תודה.

פורסם

לא יודע לגבי מיילסטון ספציפי כי הוא בעל מקלדת פיזית וקושחה 2.1 (ECLAIR) אבל נראה לי שמכשירים כגון HTC DESIRE ו סמסונג גלקסי S עם אנדרויד 2.2(FROYO) לוקחים את אייפון בכל פרמטר. לסמסונג יתרון קל בזכות מסך יותר ממדהים וחיי סוללה יותר ארוכים לHTC בזכות גרסאות קושחה יותר מגוונות ויציבות מכל הכוונים.

לאנדרוייד 2.2 יש שני יתרונות ענקיים מבחינתי. אפשרות לשמש כנתב אל חוטי ולתת למחשב נייד חיבור אינטרנט בכל מקום ותמיכה באתרי פלאש.

אייפון 4 הוא גם בסדר למי שרוצה הכל מהקופסה בלי לעשות התאמות. בקטע הזה עדיין שניהם רחוקים מחלונות מובייל הישן והטוב שניתן לעצב אותו כמו דף חלק. הבנתי שאייפון 4 פחות יציב מ3GS אפילו בגרסת 4.1 של IOS.

אפשר לפרוץ את שניהם ולעשות שינויים נדרשים ולהפעיל פונקציות שצריך, אם כי באנדרויד זה יותר פשוט.

בכל מקרה אין הצדקה לשלם על אייפון 5K בארץ וגם לקחת ממפעיל ולהתחייב לנצח. מחירו אמיתי צריך להיות סביב 3K.

גילוי נאות. אני משתמש בוינדוס מובייל מתוך הרגל אבל יש לי גם וגם וגם. אישית הייתי הולך על אנדרוייד כעיקרון, רק שמחכה למכשירים שייצאו לקראת חג המולד. אני עדיין לא מצאתי מכשיר שעונה לגמרי לדרישותי.

פורסם

חברים, אתמול בערב קיבלתי מכות מגיסי ובנימוס רב אחרי ארוחת הערב נאמר לי לעזוב את ביתו למה ?

 

הבנות של אחותי החליטו להתלבש לי על האייפון 3GS ולגלוש באינטרנט ולשוחח עם חברים בסקייפ ושעתיים לשחק במשחקים שמיועדים לילדים. כמובן נשמעו צרחות לכיוון ההורים אמא/אבא אני רוצה אייפון...ומי אשם בכול זה ?

 

בקיצור נסגר שנחפש להם אייפון משומש לרכישה.

איזה כייף לי :)

פורסם
בדיוק חשבתי על הכיוון הזה של האייפון גם כן אחרי שהבנתי כי היום ה-4 נכנס למכירה.

בסלקום נותנים אותו בחינם לסטודנטים המדברים מעל 150 דקות בחודש (+חבילת גלישה 80 ש"ח ודגם ה-16G).

כדאי?

אני מתחבט בעיקר בשל הצורך התלותי בתוכנות אפל (אייטונס) וגם בגלל ההתקשרות החובתית לסלקום ל-3 שנים.

בנוסף, מלפני חודש יש לי שירות תיקונים חינם למכשיר שברשותי (במסגרת חבילה), אז אם ארכוש אייפון יש לי ביטוח אוטומטי.

 

שלייקס, בדקת את החבילות המתווספות למוטרולה ול-HTC? האם הן זהות לחבילות האיפון?

 

ל"מומחים":

1) האם כדאי לי לרכוש אייפון בשוק ואז אני לא אזדקק לחבילת הגלישה שלהם?

 

2) האם משתמש הדיוט כמותי שלא מתשמש בכלום (ולא מבין שיט בפריצות וכל זה) חוץ מקצת אינטרנט לבדיקת מניות בבורסה יכול להסתפק ב-3GS משומש במקום ב-4 החדש? או שבלי חבילה זה לא כדאי?

 

3) האם כדאי לי לרכוש מכשיר (3 או 4) בחו"ל ולפרוץ אותו בארץ?

 

 

 

מי שמתכוון למכור את ה-3GS השמור שלו במעבר ל-4, מוזמן לספר לי בה"פ בכמה הוא מוכר (אני מנוי סלקום).

 

תודה.

 

בלי חבילת גלישה אין לך מה לחפש באייפון נקודה סוף. כול השירותים באייפון מבוססים על האינטרנט ויש המון אפליקציות לברוקרים.

http://www.iphoneil.net/?cat=35

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...