Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכל פורום CarsForum :-) !

 

אני חושב לעבור לאנגליה/ארה"ב,בגלל התרבות נהיגה והמוטוריקה.

 

תחשבו:בארץ אי אפשר אפילו לשנות גודל ג'אנט מ-14" ל-16" :cry:. באנגליה/ארה"ב אפשר לשנות מ-13" ל-20" :lol: .

 

אז בואו שכל אחד ירשום פה "האם הייתם עוברים לאנגליה/ארה"ב בגלל הרכבים" ו-"איזה רכב ושיפורים הייתם רוכשים שם"...

בבקשה לרשום לפי התבנית הזאת:

האם הייתם עוברים לאנגליה/ארה"ב בגלל הרכבים? (כן/לא)

איזה רכב הייתם רוכשים שם? (יצרן) (דגם) (שנה) (גרסאת אבזור) (נפח מנוע) (תיבת הילוכים) (צבע)

איזה שיפורים הייתם שמיים לרכב? (תפרטו.תפרטו......)

 

 

אני ראשון:

האם הייתם עוברים לאנגליה/ארה"ב בגלל הרכבים? כן

איזה רכב הייתם רוכשים שם? (Vauxhall Astra VXR (Active-Designe Tuned,טורבו 2.0,ידנית,אדומה עם גרפיקה

איזה שיפורים הייתם שמיים לרכב? הרבה שיפורים .הרבה מאוד שיפורים :twisted:

או...

האם הייתם עוברים לאנגליה/ארה"ב בגלל הרכבים? כן

איזה רכב הייתם רוכשים שם? Ford Focus RS ,טורבו 2.0,ידנית,ירוקה עם גרפיקה

איזה שיפורים הייתם שמיים לרכב? הרבה שיפורים .הרבה מאוד שיפורים :twisted:

:twisted:
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נגיד וזה היה ריאלי, למרות שלעבור מדינה ע"פי רכבים והתרים בנושא זה טיפשי ובטח לא יצא לפועל.

 

אבל אם כבר, בטח איזה שברולט קובלט SS , אמריקאיות וכאלה..שמשתינות על כל דבר שקיים.

או HONDA CIVIC SI

פורסם
נגיד וזה היה ריאלי, למרות שלעבור מדינה ע"פי רכבים והתרים בנושא זה טיפשי ובטח לא יצא לפועל.

אבל אם כבר, בטח איזה שברולט קובלט SS , אמריקאיות וכאלה..שמשתינות על כל דבר שקיים.

או HONDA CIVIC SI

 

לא כ"כ הבנת את מה שכתבתי :roll:...

 

כתבתי "האם". זאת אומרת,שכל מי שכותב,הוא כותב בתיאוריה.

 

הרי אני לא אעבור מחר לסיביר רק בגלל שקר שם (האמת שהיה קר גם היום בבוקר במרכז :wink:)

:twisted:
פורסם

סע לשלום המפתחות מחכים לך שם.

 

15 למרץ זה התאריך בו רצחו את יוליוס קיסר , אז תיזהר ברומא.

 

כמה רדוד בן אדם יכול להיות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צריך לשים את הדברים בפרופוציות הנכונות.

 

מוטוריקה ונהיגה זה אכן תחביב מאד מרכזי אצל רוב הגולשים בפורום זה - אבל יש גבול...:roll:

 

אם מוטוריקה ונהיגה גורמים לך למחשבות מעין אלה שהזכרת - אתה כנראה כבר חי בכוכב אחר....:-P

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה בדיוק למה עברתי !

 

:lol:

 

חח זה החלום שלי, באמת , ממש האוטו הכי טוב שקייםם פשוט חלום.

או JDM CIVIC MUGEN RR ( זה כבר חלום אחר ,אבל שוב,כאן בישראל זה בגדר חלום,בחו''ל זה בגדר מציאות ,זה אפשרי)

פורסם

לעבור לביקור של שנה שנתיים כן אבל לתמיד אני לא עוזב את החרא תרבות נהיגה בישראל בעד שום הון שבעולם :-D, בארה''ב אין את האידיוטים במאזדה ליסינג שחותכים נתיבים כאילו הם נוסעים בכביש של אבא שלהם, ואין את הערס שנשכב בכיסא בהונדה סיויק\סופר לאנסר שלו עד הסוף ונכנס לכיכר בלי לתת זכות קדימה תוך כדי האזנה לצליליו העמוקים הבוקעים מהמלתעות של אבי ביטר.

 

זה דברים שתמצא רק בישראל ולא בשום מקום אחר =)

 

ואם הייתי עובר הייתי מצמיד לי רכב אמריקאי כשר למהדרין בחניית הבית, משו סטייל קאדילק אסקלייד\קאדילק CTS-V :p

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

זה לא רק עניין של מכוניות, זה עוד עניין של הרבה דברים. ברור שלחובבי מוטוריקה מושבעים יהיה יותר קל לעזוב את הארץ במידה והאופציה תעמוד בפניהם, אבל לא בגלל המכוניות, אלא בגלל עוד הרבה סיבות אחרות. למרות הכל, באמת שארץ ישראל לא נוראה כפי שהיא מצטיירת להיות, זאת המדינה שלנו אחרי הכל. (שהוקז בה הרבה מאוד דם ולא לחינם) הייתה לי הזדמנות 'פז'(אפשר לומר..) לעבור לארה"ב לפני זמן מה ולא מיממשתי אותה, אולי בעתיד. כרגע לא.


×
×
  • תוכן חדש...