Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה: (שימו לב, זו שאלה, לא עוגיית מזל) השתלת מנוע של 207GTI ב206XS האם אפשרי?


punto_gt
שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובמה זה כרוך?

 

ברור לי שזה לא חוקי (כמו כל שיפור אחר בארצנו)

 

השאלה היא, האם זה אפשרי. מבחינת צורת המנוע ואיך שהוא יושב בתא המנוע.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

 

2 מנועים שונים לגמריי, תושבות לא קשורות בכלל ותצורה שונה,

המנוע של 207GTI זה מנוע שפותח עם BMW ודור אחר לגמריי.

 

(אולי אם יתהפך העולם ומישהו מטורף יקח על עצמו לבנות פרוייקט שכזה מצריך להחליף פשוט הכל באוטו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה המהירה.

 

כעיקרון לפי התמונה של המנוע זה דווקא נראה מאוד דומה. הגיר באותו צד. הממיר הקטליטי נמצא באותו מיקום רק שמעליו יושב הטורבו. אפילו רצועת האביזרים והטיימינג נראות אותו דבר.

207_gti_engine-peugeot.jpg

 

מעניין אם אפשר להשתמש בטורבו +ממיר+ סעפת פליטה+ דאון פייפ על ה206XS

 

 

חשבתי שיהיה הרבה יותר אמין להשתיל מנוע מין המוכן אשר לגדוש את המנוע הקיים ב206.

 

יש תשובות לשאלה השניה?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הקיט.

2000 אירו לפני משלוח.

למנוע של ה 207 יש זמינות כוח הרבה יותר טובה.

24 קג"מ ב1600 סל"ד זה מעולה.

חבל שאי אפשר לשתול אותו אצלי ב206.

הדבר היחיד שמבאס אותי ב206 זה שהמנוע שלה מתחיל להתעורר באיזור ה3500 סל"ד

וב4K פתאום הרכב מתחיל להרגיש קצת ספורטיבי.

 

 

בקיט הזה גם כן הטורבו נכנס מאוד גבוה.

וזה עוד עם טורבו קטן יחסית.

 

דרך אגב יש עוד דרך להעלות מומנט בסל"ד נמוך חוץ מטורבו? (וסופרצ'רג'ר)

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2000 אירו נראה לך יקר בשביל תוספת של 90 כ"ס? תוספת של בוסט קונטרול אלקטרוני תעלה לך טיפה את הזמינות.

המנוע של ה 207 מיוצר בטכנולוגיה חדישה יותר ולא נכנס לך בכלל ב 206 מבחינת תושבות, צמות ושאר ירקות. השתלה של מנוע כזה, עם כל העבודה תעלה לך הרבה יותר מ 2000 אירו לפני משלוח.

 

אם המנוע מתחיל להתעורר ב 3500 סל"ד, תשאר בהילוך המתאים לכמות הכוח שאתה חושק בה באותו הרגע. אולי זה יחסוך לך פרוייקט טורבו. :)

אתה יכול לעלות מומנט בסל"ד נמוך על ידי צנרת בקוטר קטן יותר או קאמשפטים קרים יותר (לא מכיר מישהו שפוי בדעתו שיעשה דבר כזה).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי דיבר על מחיר?

המחיר הוא טוב מאוד וזאת תוספת של 70 כ"ס

הבעיה זה להעביר את זה במכס.

 

להשאר בהילוך המתאים אני יודע.

 

ובכל מקרה הרכב יקבל טורבו במוקדם או במאוחר.

 

חבל שאי אפשר לשתול את המנוע של ה207 מסיבה אחת.

ל207 אין את ההגה וההתנהגות של ה206.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי דיבר על מחיר?

המחיר הוא טוב מאוד וזאת תוספת של 70 כ"ס

 

אתה התחלת עם ה 2000 יורו. :)

אם כבר להיות מדוייקים, האוטו שלך הוא 110 כ"ס בקראנק, הם הוציאו 196 כ"ס בקראנק. אז התוספת היא 86 כ"ס.

 

אתה צודק לגבי המכס. זה בעייתי, במיוחד בימינו עם אישורי משרד התחבורה ושאר קללות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דא שכל זה בגדישה של עד 0.6 באר ולא יותר .

אחרת צריך לשנות את הראש ועוד ובטח לא ב 2000 יורו.

עגב 2000 יורו זה בהולנד !

תוסיף לפחות עוד 2000 למכס ,מעמ,הובלה ושחרור .

נתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה206 מתנהגת לא רע,מניסיון עם 206GTI.

 

למרות שאני אישית מעדיף בהרבה 106\סקסו.

 

ופיזבן,אי אפשר להשיג קאם שאפטים יותר קרים ממה שמורכב ב206 16V במקור,זה AS COLD AS IT GETS.

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, עוד סיבה לשים טורבו. עובד יותר טוב עם קאמשפטים קרים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה206 מתנהגת מעולה. כמובן לא ברמה של 205/106 בגלל המשקל הגדול יותר.

היא הרבה פחות קלילה אבל עדיין מתנהגת מצויין יחסית לרכבים אחרים מסוגה.

נסעתי על ה207GT (לא הGTI) עם ה150 כ"ס והרכב מתנהג מצויין.

האחיזה גבוהה יותר מה206 (צמיגים רחבים יותר וגדולים יותר)

אבל ההגה פשוט מת.

כמו הפונטו גרנדה של אמא שלי.(זאת שבסמלון עדיין, לא הספקתי לצלם את הפיג'ו עדיין

עד שפיאט נזכרו שהם יודעים לבנות גם רכב שאוחז טוב ומתנהג טוב. הם דפקו אותו עם ההגה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...