Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטות אמיצות של השופטת שלזינגר-שמאי ושל השופט אלון אופיר

 

דבר אחד קצת נפלא מבינתי: אנחנו רואים את הפסיקות האלה יותר ויותר. איך עדיין לא קם קול זעקה מהעם ומבית המשפט הקורא להפסיק את השימוש לאלתר? הרי שוטר שיושב משמרת שלמה עם ממל"ז וכל הדו"חות שהוא מפיק אינם קבילים, פשוט מבזבז הן את זמן בית המשפט והן כספי ציבור.

 

האם המשטרה בונה על שיטת "סמוך"? מקווה שמרבית הנהגים פשוט ישלמו הקנס או יקבלו את השלילה בשתיקה?

 

אני קורא כאן לכל מי שנתפס בממל"ז, וגם במולוטונובה לא לוותר וללכת למשפט. עדיף לנסות להגיע לאחד מהשופטים המוזכרים לעיל. אני יודע שזה מה שאעשה במידה ואתפס. זו הדרך היחידה להילחם בגזירה זו, ועל הדרך להיכנס קצת במשטרה.

 

אין בכל האמור שום עידוד לנסיעה במהירות העולה על המותר, ותמיד עדיף לא להיתפס כלל מאשר לצאת זכאי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

בכל העולם משתמשים בזה רק בארץ מתחכמים.

תאמין לי בזיון.

אנשים באמת נוסעים במהירות הזאתי. אנשים נוסעים מהר, טסים בכביש.

לא מדבר איתך על 10-20 קמש מעל

בדר"כ אוכפים רק מעל 25 או מעל 31 בשביל הפלסטיקים(אני אני זוכר נכון את המספרים)

רק מתנדבים עוצרים על 10-20.

 

עובדה שעד עכשיו רוב האנשים שעצרו אותו לא התווכחו והודו באשמה.

אם נעשה סטטיסטיקה תראה שהוא לא משקר.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אנלוגי- כן. המשטרה, או בכלל אצלנו במדינה, פועלים בשיטת "מצליח". קודם נחייב. אם הלקוח יגלה את הניסיון, נחזיר את הכסף. אם לא, הרווחנו.

 

D1winner - לא כדאי להיכנס שוב לעניין "האם המהירות הורגת?" יש מספיק שרשורים בעניין...

 

duscus - וזה יעזור... איך? הרי ידוע שמד המהירות לא ממש מדויק.

אלא אם הרעיון הוא, שישימו בכל רכב GPS שימדוד מרחק וזמן וכך יוכל לחשב מהירות ממוצעת ועל סמך זה המשטרה תוכל לתת דוחות. (ואז זה כבר חדירה לפרטיות, שגם ככה לאט לאט מכרסמים לנו ממנה...)

פורסם

הבעיה מתחילה אצל המחוקק.

בתקנת מכשירי המדידה האלקטרונים אשר בידי המשטרה, המחוקק לא קבע שיש צורך בכיולם. אי לכך אין המשטרה פועלת בניגוד להוראות.

המערערים על תקינות המכשירים סומכים ידם על חוקי המדידה והמשקולות אשר מחייבים כל מכשיר בכיול תקופתי.(חוקים אלו חוקקו לאחר שמכשירי האכיפה כבר היו בשימוש).

המשטרה, בתור זרוע מבצעת, עושה את שהמחוקק דורש ממנה.

הכדור אינו נמצא במגרש שלה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בכל העולם משתמשים בזה רק בארץ מתחכמים.

תאמין לי בזיון.

אנשים באמת נוסעים במהירות הזאתי. אנשים נוסעים מהר, טסים בכביש.

לא מדבר איתך על 10-20 קמש מעל

בדר"כ אוכפים רק מעל 25 או מעל 31 בשביל הפלסטיקים(אני אני זוכר נכון את המספרים)

רק מתנדבים עוצרים על 10-20.

 

עובדה שעד עכשיו רוב האנשים שעצרו אותו לא התווכחו והודו באשמה.

אם נעשה סטטיסטיקה תראה שהוא לא משקר.

 

בכל העולם מכיילים אותם כהלכה ורק בארץ לא.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אנלוגי- כן. המשטרה, או בכלל אצלנו במדינה, פועלים בשיטת "מצליח". קודם נחייב. אם הלקוח יגלה את הניסיון, נחזיר את הכסף. אם לא, הרווחנו.

 

D1winner - לא כדאי להיכנס שוב לעניין "האם המהירות הורגת?" יש מספיק שרשורים בעניין...

 

duscus - וזה יעזור... איך? הרי ידוע שמד המהירות לא ממש מדויק.

אלא אם הרעיון הוא, שישימו בכל רכב GPS שימדוד מרחק וזמן וכך יוכל לחשב מהירות ממוצעת ועל סמך זה המשטרה תוכל לתת דוחות. (ואז זה כבר חדירה לפרטיות, שגם ככה לאט לאט מכרסמים לנו ממנה...)

 

אמרתי משהו בקשר להגבלת המהירות? יש חוק.

לפי דעתי הוא באמת זקוק לשינוי. לא גדול כמו שאתם רוצים. לפחות לא ב 5 שנים הקרובות.

 

להעלות עכשיו את המהירות ל 130-140. לא יועיל לכל אחד וכן יכול לגרום למפגע.

יש המון רכבים ישנים על הכבישים שלא בטוח עבורם לנסוע במהירות הנל.

אז מה זה אומר שרכב אחד בנתיב הימני יהיה 80 קמש, אחד אחר יטוס על 140 לידו

אם מישהו נוסע על 100 ורוצה לעקוף את ה 80 קמש הוא חוסם את זה שטס על 140, הוא דופק ברקס.

ה 140 מתעצבן עוקף מימין, קיצור סלט.

תרבות הנהיגה בארץ לא מתאימה ל140, לא לדבר על זה שיש עוד הרבה מכוניות שלא מתאימות.

 

או עוד 5 שנים כשכמות המכונית הישנו תרד, הכבישים יהיו קצת יותר רחבים אז כן.

וגם אז לאסור את זה לשעות העומס.

 

יש לזה המון יתרונות אבל תנסו לחשוב מה באמת יקרה אם יעלו את המהירות ל130

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
בכל העולם מכיילים אותם כהלכה ורק בארץ לא.

תגובה אחת מעליך ענו לך על השאלה הזו.

יש לי במקרה חבר שהוא שוטר, הוא נותן מלא דוחות על מהירות ותאמין לי שהוא רואה אותם טסים.

והוא לא נותן על 130, מחכה לתפוס את ה 150+ ולא חסר כאלו.

אבל מה, אחרי זה מבטלים להם את הדוח והם באמת טסו על הכביש. אין לזה עוררין.

גם אם אתה לא ממומחה אתה רואה המהירות

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
הכדור אינו נמצא במגרש שלה.

 

איני יודע אם אתה צודק, אבל תגובת המשטרה בכל פעם היא "המכשיר אחלה, נמשיך להשתמש ולקנוס" ולא "היינו מכיילים, אך החוק לא מצריך/מחייב".

 

אני סבור כי המכשירים אכן חייבים כיול אחת ל...הבעיה שהמשטרה מקטינה ראש.

משכנתא זה קל

פורסם
תגובה אחת מעליך ענו לך על השאלה הזו.

יש לי במקרה חבר שהוא שוטר, הוא נותן מלא דוחות על מהירות ותאמין לי שהוא רואה אותם טסים.

והוא לא נותן על 130, מחכה לתפוס את ה 150+ ולא חסר כאלו.

אבל מה, אחרי זה מבטלים להם את הדוח והם באמת טסו על הכביש. אין לזה עוררין.

גם אם אתה לא ממומחה אתה רואה המהירות

עם כל הכבוד לחבר שלך, עדיין אין לו ממל"ז בתוך בראש שהוא יכול להעיד ש"ראה" מישהו טס.

 

אם המשטרה לא מכיילת את המכשירים כראוי, אז שתפסיק להשתמש בהם. (או לחלופין שיתקינו ממל"זים בתוך הראש, כמו שעשה חבר שלך השוטר).

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
עם כל הכבוד לחבר שלך, עדיין אין לו ממל"ז בתוך בראש שהוא יכול להעיד ש"ראה" מישהו טס.

 

אם המשטרה לא מכיילת את המכשירים כראוי, אז שתפסיק להשתמש בהם. (או לחלופין שיתקינו ממל"זים בתוך הראש, כמו שעשה חבר שלך השוטר).

 

איזה תגובה שיחקת אותה, תגובת השנה.

חשבתי שהבית ספר התחיל אתמול.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

 

יש המון רכבים ישנים על הכבישים שלא בטוח עבורם לנסוע במהירות הנל....

תרבות הנהיגה בארץ לא מתאימה ל140, לא לדבר על זה שיש עוד הרבה מכוניות שלא מתאימות....

או עוד 5 שנים כשכמות המכונית הישנו תרד, הכבישים יהיו קצת יותר רחבים אז כן...

 

 

 

איש יקר ,אולי תגדיר לי מה זה רכב ישן ?!

האם רכב חדש מליסינג עם צמיגים סיניים , מהדגמים עם מינימום כריות אוויר ,ללא ESP או בקרות נוספות , בטיחותי יותר ?!

האם רכב בן 6 שהוא כרגע "חדש" לא יהיה "ישן" בעוד 5 שנים ?! פועל יוצא - מחזוריות שלא נגמרת ,דהיינו תמיד היו ותמיד יהיו רכבים ישנים ?!

האם אתה בטוח שכל נהג ברכב מתקדם ,ירוץ לטפל מייד בנורת מחוונים דולקת המעידה על תקלת כרית אוויר או אחרת ?!

האם אתה חושב שלנהג ברכב חדיש ש"מתאים" למהירות 260 קמ"ש מותר למחוא כפיים ולעזוב את ההגה ?!

האם אתה חושב שיש עדיפות לנהג ברכב "חדיש" שלא בודק לחץ אוויר ,מאשר לנהג ברכב "ישן" שכן בודק צמיגים ?!

מה דעתך להחליף את המילה ישן במילה מתוחזק ?!

בתמונות של תאונות הדרכים בהם יש פצועים קשה וגם הרוגים , אתה רואה יותר מכוניות "ישנות" מ"חדשות" ?! .

אז חלאס כבר לרדת על רכבים "ישנים" .יש לך בעיה עם רכבים לא מתוחזקים !

הכבישים יהיו יותר רחבים ,בכבישים יהיו יותר רכבים ,אבל הנהגים הגרועים לא יעלמו .

פורסם
תרבות הנהיגה בארץ לא מתאימה ל140, לא לדבר על זה שיש עוד הרבה מכוניות שלא מתאימות.

 

 

ובנוסף לתגובתו של מוטי, שאכן הוציא לי את המילים מהמקלדת:

 

מכונית שלא עומדת בסטנדרט בטיחות מינימלי שיקבע דינה פשוט לרדת מהכביש ולהצטרף כלאחר כבוד לתוכנית הגריטה (שמשום מה איזה אדיוט בחר להצמיד לה מגבלת שנתון).

תבין, הזכות לנהוג ברכב על הכביש איננה אוטומטית, הנהג צריך להוכיח כישורי נהיגה כדי לקבל רשיון והרכב צריך להיות במצב תחזוקתי נאות שאלמלא כן רשיונו אמור שלא להיות מחודש בעת המבחן השנתי.

 

נא לחפש את המטבע מתחת לפנס אחר.

פורסם

מדהים איך השופטת האמיצה שינתה את דעתה מן הקצה לקצה, ממש פליק פלק לאחור.

 

כאן החלטה מיום 26.4.10

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/644262.rtf

 

כאן החלטה מיום 26.8.10

 

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/695140.rtf

 

פסק הדין של בית המשפט המחוזי מבאר שבע הוא מיום 2.3.10

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...