Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי אין מד סל"ד, ואני רוצה לדעת בערך מהי מהירות הסל"ד לפי מהירות הרכב וההילוך המשולב לפי יחסי ההעברה.

מהם יחסי ההעברה ברכבי?

ואיך ניתן לחשב זאת?

פורסם

מישהו?

 

אני גר באיזור ירושלים (הרים סביב לה) ואני מאמץ את המנוע הרבה פעמים,

רציתי לדעת עד איזה סל"ד אני מגיע שאני לא מגזים.

פורסם

אתה מתכוון לנהוג, ולעשות חישובים בכל רגע נתון המתייחסים ל:

1. מהירות הרכב.

2. יחסי העברה בכל הילוך.

3. שיפוע הכביש (ירידה / עליה / מישור).

 

זה יונדאי גטס, לך עם הלב והרגש, הרי בגלל זה קנית אותה. :-)

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מצאתי לך של הדגם החדש יותר, זה שהופיע בשנת 2000. מנוע 1500.

 

יש סיכוי טוב, שבדגם שלך זה זהה או דומה.

 

ראושן - 3.61

שני - 2.05

שלישי - 1.37

רביעי - 0.97

חמישי - 0.83

רוורס- 3.25

 

יחס העברה סופי בדיפרנציאל - 3.65

 

 

 

רז - תרשה לי לא להסכים איתך.

 

כשהיה לי רכב ללא מד סל"ד - עשית את החישוב הזה פעם אחת, וידעתי שבהילוך שני 3000 ס"ד שווים ל 45 קמ"ש, בהילוך שלישי זה 60 קמ"ש לדוגמא ובהילוך רביעי - 90.

 

ידעתי גם מה המהירות בכל הילוך ב 2000 וב 4000 סל"ד.

 

זה בכלל לא מזיק, ואתא לא צריך לבצע שום חישובים תוך כדי נהיגה. ממש לא בעיה לזכור 6-8 מספרים.

 

למעשה, אני עד היום חושב, שמד סל"ד ברכב די מיותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...