Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 4 חודשים רכשתי טראנו 2001 דיזל אוטומט, הרכב עשה 1-8.5

 

אחרי חודש הוחלף גיר מיבוא, שעובד מצוין.

 

אחרי ישור קו של פילטרים ושמנים האוטו התחיל לאכול 1-7.7

 

הוחלפו תחנות דלק. לא עזר.

לחץ בצמיגים אני בודק כל שבוע. (וגם הוחלפו צמיגים חדשים בגלל יובש בצמיגים).

הרכב עם 169,000 ק"מ שמור ביותר.

 

נהיגה רגוע, נותן לרכב את הקצב שלו (לא עולה 2500 סל"ד).

הבדיקה כמובן מילוי מיכל מלא נסיעה עד ריקון, מילוי מיכל מלא ואז חילוק הק"מ בליטר.(אני בודק בקביעות כל טנק דלק,מנהג שכזה).

 

שמתי תוסף (K244) שלא עזר בכלל.

 

ניגשתי למכון טורבו מזרקים ואחרי בדיקה קצרה גילה צינורית ואקום קטנה סדוקה. הוחלפה הצינורית.

 

כמו כן התגלה שקודמי נתק את EGR שכרגע עדיין מנותק.

 

ועכשיו המנוע עובד אפילו יותר שקט קצת. אבל אוכל 1-6.9

 

האוטו לא מעשן.

התנעה בוקר קלה.

האוטו סוחב מצויין.

נוסע חלק ושקט.

 

חברים עם טראנו דיזל שנתון יותר נמוך ואומנם ידני עושים 1-10

בגלל ששלי אוטומט ואופי הנהיגה אני מאריך שהוא צריך לאכול 1-9

 

למי יש רעיון למה התצרוכת רק עולה?

פורסם

איך מנקים אינטרקולר שוכב? יש לי בקרניבל בדיוק אותה תופעה.

בפירוק של האינטרקולר (םורק במסגרת טיפול מרססים) היה בו מעט שמן בכניסה והיציאה יבשה-יש טעם לנקות?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בדוק את תקינות התרמוסטט

יש לו חשיבות עצומה ואם הוא נתקע במצב פתוח הטראנו אוכל יותר דלק מנסיון

בהצלחה

פורסם

תודה למגיבים.

 

אני אבדוק את ההצעות.

 

כרגע התופעה של 1-6.9 התקבלה רק על טנק דלק אחד אז אני לא מייחס לה חשיבות (כנראה הסולר).

 

כמו שציינתי לפני ש EGR מנותק אבל הצינורית ואקום נשארה ורק נחסמה בקצה הקרוב לEGR

אז חסמתי אותה בהתחלה ליד הברזים של הואקום.(למקרה וגם היא יבשה לאורך הדרך ויש בריחה של ואקום.

 

כמו עוד צינור ואקום יבש לידו.(כנראה של הברז מים חמים).

 

וזה שיפר את הצריכה מ 1-7.7 ל 1-7.9

וגם גרם למנוע לעבוד בצורה שקטה יותר וחלקה יותר.

פורסם

במלא הכנות והמקצועיות, לא ניתן לתת שום יעוץ למערכת שיש בה קומבינות.

 

העצה הטובה ביותר, תקן את ה EGR, חבר אליו את צנרת הואקום, תחזיר את המערכת למצב פעיל תקין וסטנדרטי, בדוק צריכת דלק ורק אז ניתן לנסות למצא את הבעיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם לדעתי מערכת עם קומבינות היא מערכת בעיתית.

 

ואחרי שגיליתי כי EGR מנותק אין בכוונתי להשאיר את זה כך (למען הסביבה של כולנו).

 

אבל אם תשים לב האוטו נקנה כך ונסע כך במשך 3 חודשים עם צריכה של 1-8.5 ופתאום הצריכה עלתה ללא קשר ל EGR.

 

תודה על התגובה.

 

אני מאמין שבעל הרכב הקודם ניתק את ה EGR בגלל סיבה (אולי תפוס) אני פשוט רוצה לגמור בעיה אחת לפני שאני מכניס את הראש לשניה אחרת לא יוצאים בראש.

 

(האוטו תקין ונוסע כל יום 80-100 ק"מ)

פורסם

מניסיון עם טראנו של אבא במשך 5 שנים,

משאבת סולר תקולה יכולה להוריד צריכת דלק לרמות אכזריות!!

הוצע לנו הכי זול תיקון 2500 שקל...כמובן שתיקנו והצריכה עלתה חזרה לסביבות 1ל10 משולב.

 

יש לציין שהרכב היה שנת 98 2.7 טורבו דיזל...חיה טורפת שטח!!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הסלד שלך מעולה!

תבדוק מה מצב פילטר אוויר והאם הוא תפוס טוב בבית שלו.

תבדוק דבר נוסף האם מתחת לטורבו, החלק התחתון שלו יש שמן מבחוץ.

ותחזור עם תשובה

 

רוסלן.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שבוע טוב.

 

אז ככה

1) חיברתי את ה EGR למשך 3 שבועות ולא היה שינוי בצריכת דלק.

מה שכן השתנה בהתנעת הבוקר היה ריח גזים וקצת עשן שחור.

 

לאחרונה ניתקתי אותו שוב, עדיין אין שינוי בצריכת דלק התנעת הבוקר חזרה לקדמותה ללא ריח ועשן.

 

2) בדקתי מתחת לטורבו ואין שמן.

 

3) הפילטר יושב במקום (וכבר הוחלף פעמיים).

 

4) את מד האויר ניקיתי עם מנקה מגעים וספרי אויר (בשיא העדינות כדי לא לגרום נזק).

 

5) בתקופה האחרונה מהלתי את הסולר עם נפט לניקוי המערכת והאינג'קטורים.

 

שום דבר לא השתנה.

×
×
  • תוכן חדש...