Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולם,אני צריך עזרה בקניית רכב אספנות.


Dr.Auto
שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

קודם כל יש כאן אנשים גדולים שמשקיעים יפה מאוד ברכב שלהם אני כל פעם נדהם מהרמה הגבוה של הפורום ושל מועדון ה-5 בפרט.

כרגע אני מתלבט לגבי קניה רכב אספנות מסוג מסווים (escort rs2000 turbo (רפליקה)1969 )

האם יש כאן אנשים שמכירים את הרכב הנ''ל?ומה זאת אומרת רפליקה?

ועוד שאלה שאולי תראה קצת מפגרת,הרכב הנעה אחורית או קידמית?

 

אני מתלבט כרגע ביו הרכב הנ''ל שציינתי לביו מאזדה מיאטה 5MX שנת 1995 ידנית כמובן.

התלבטות העיקרית היא הנאה אחורית ועצם העבודה שהרכב קברליוט ושאני מאוד אוהב לנסוע בלילות ולהנות מהרכב מה שכמאט לא קורה לי ברכב הנוכחי.

יש לציין שאני לא נעול על 2 הרכבים הנ'ל ואם יש למישהוא פה רשימה של רכבי קרברליוט בעלי הנעה אחורית שהם אספנות והם בערך בתקציב שלי (60K)השמח לדעת

כמובן שרק גיר ידני בא בחשבון!

ראיתי ביד 2 כמה וכמה רכבים נחמדים שהם קברליוט,אך זה רק מטיול קצר ביד 2 מכיון שאיני יודע את סוגי הרכבים שהם קברליוט בתחום רכבי האספנות.

 

הרכב הבא שאני יקנה ישאר אצלי תקופה רבה מאוד שזה אומר לפחות 3-4 שנים.

אני רוצה להתעורר כל בוקר ולהתסכל על הרכב בשמחה,ולא להגיד עוד פעם אני צריך להגיע אם העגלה הזאת ל-X?

 

הרכב הקודם שלי היה טראומה מאוד גדולה (סיאט איביזה 1.6 שנת 2001 ידנית) וביזבזתי הרבה מהכסף שהיה לי,קודם כל בגלל שלא היה לי ניסיון ברכישת רכב ובגלל שהרכב היה במצב לא הכי טוב שיש.

למדתי רבות מהרכב וכעת אני רוצה להתייעץ איתכם לגבי קניה של הרכב הנ''ל (הבן אדם שמוכר פירסם נושא שהוא מפרסם על תהליך השיפוץ של הרכב מה שמאוד הלהיב אותי)אבל אנשים כאן בפורום כנראה פגשו אותו או יודעים יותר ממני האם הרכב הזה שווה קנייה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=259963

 

בנוסף ראיתי הודעה הבאה"שכחתי לציין שמדובר ברפליקה ולא בrs2000 מקורית!"

במה משפיע שהיא לא מקורית ורק רפליקה?

 

נא לא לחסוך במילים,תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בפורום הזה לא משווים בין מיאטה לאסקורט טורבו אספנות.

העולמות שונים בין הרכבים לחיות עם המיאטה אולי יהיה יותר קל אבל מבחינת הנאה האסקורט לוקחת בגדול.

ההנעה היא אחורית כמובן באסקורט אני לא מכיר את הרכב אישית אבל מעיון בפורום הרכב מושקע מאוד והמחיר שלו מצויין לקונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון של האסקורט זה אמינות ותחזוקה זולה מהמיאטה,

אני בטוח גם לגבי ההנאה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר על הרכב של בועז רוץ לפני שהוא יתחרט .לבנות אסקורט ברמה כזו לא בוצע אי פעם בישראל והעלות מעבר ל150 אלף שקל רוץ ותהנה מאחד הרכבים היותר טובים שקיימים היום למכירה ובמחיר מגוחך

בברכה,רפי

נהג מתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה המון רכב במעט מאוד כסף. המחיר שהוא מבקש זאת בדיחה.

אני חושב לא בטוח שיש לו מגדש טורבו או סופרצרגר במידה וכן תבדוק שזה חוקי אחרת יכולים לעשות לך

בעיות בטסט ואפילו להוריד אותך מהכביש.

אם התקציב שלך היה מגיע ל 85,000 ש"ח יש את הקורבט הכחולה (במידה ולא נימכרה) שגם היא נמכרת

במחיר מציאה. לדעתי שניי כלי הרכב הללו הם המון תמורה לכסף ולבנות אותם מחדש יעלה הרבה הרבה יותר.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קצת מודאג . אתה נשמע בין השורות צעיר ונמרץ. לא שאני רוצה להיכנס לך לוריד או לכיס או לחנך אותך - השאיפה שלך לגיר רגיל והנעה אחורית מריחים לי כמו הרבה גומי שרוף... וזה לא כל כך דבר שעושים עם רכב אספנות שהמכלולים שלו נאספו בשעות רבות של יזע השקעה מחשבה ועבודה. יתר על כן - ובהדגשה - דווקא האסקורט הזה נראה לי לפי השרשור - מתאים לנהיגה במסלולים, בידיים מקצועיות, הרבה נסיון וראש שקול... אז בבקשה - לא משנה מה תעשה, עשה זאת בזהירות ומתינות. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.

I'd rather walk than drive a Japanese car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני צעיר אבל לא כמו כל הנערים.

אני לא רוצה להגיע אם הרכב הזה לטום ספייד או להיכנס לכיכר ב-120 קמ'ש ולעשות דריפטים.

כמובן שאחרי כמה זמן במידה ואני ירכוש את הרכב הנ''ל אני יעשה קורסי נהיגה וכדו'.

אני מאוד מתלבט ביו הרכב הנ'ל לרכב בעל הנעה אחורית ושהוא אם גג נפתח ומיאטה בפרט.

אני מאוד רוצה רכב שאני סוף סוף יוכל להנות ממנו,ואני לא יודע מי מהם יפיק לי הנאה גדולה יותר לכן פניתי לפה שתעזרו לי כי ידעתי שאני מגיע למקום הכי מקצועי.

יצרתי קשר אם המוכר והוא הסביר שהרכב יותר למסוללים,זה אומר שאני לא יהנה להגיע איתו למקומות שאני צריך?שאני רק במסלולים באמת יהנה איתו ובכביש אני סתם יסע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האסקורט של בועז מדהימה, מושקעת בהמון אהבה וכסף.

אך יש אבל, והוא גדול, הרכב הזה, איך לומר בעדינות.. לא בדיוק חוקי לכביש.

עברו בו הרבה שינויים ותיהיה איתו בעייה לנסוע בצורה חופשית על כבישי ישראל.

 

חוץ מזה, הרכב חזק בצורה קיצונית, ללא עזר טכנולוגי כגון ESP/ABS ושאר ירקות.

מה שאומר, שצריך להיות נהג מיומן ובעל נסיון.

 

מה גם, שאחרי הכל.. זאת חתיכת נוסטלגיה שחבל להרוס, ואם אתה שוקל אסקורט או מיאטה, כנראה שאתה לא מספיק "בשל" לרכב אספנות.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך על המיאטה! האסקורט לא בשבילך (אל תיעלב) היא גם לא בשביל 80% מהמשתתפים בפורום,

לחיות עם רכב כזה ביום יום, הרבה יותר מסובך, מהדימוי הרומנטי.

 

הסכנה לך ולאחרים וכמובן גם לרכב היא רבה מהתועלת שתפיק ממנו.

 

תצטרך ידע מכאני וטכני נרחב להחזיקה ברמה הנוכחית. וכמובן

יכולת נהיגה לא מבוטלת, זה לא הרכב ללמוד עליו נהיגה או לעשות עליו נסיונות!

 

הרכב הזה מדהים בכל קנה מידה, המחיר לרכב כזה יותר ממציאה, אבל אתה מחפש רכב להינות

איתו במסגרת המגבלות שלך ולא "דיל" טוב!

 

אני מחזק על מילה שנכתבה על האסקורט הזו, אבל בנושא ההתאמה האישית היא פשוט מרשם לבעיות

עבורך.

 

המיאטה תיתן לך מעטפת הגנה מודרנית+מזגן, שירות טיפולים מסודר ומהיר (מוסך) והנאה מנהיגה

גם במהירויות חוקיות על הטיילת בערב!

 

נציגי החוק לא יטרידו אותך חדשות לבקרים, המיאטה תהפוך בתוך כמה שנים לרכב מבוקש מאד

ותישמור על הערך שלה (בתנאי שתחזיק אותה כנדרש). היא רכב קלאסי.

 

אני הייתי מרחיב לו הייתי במקומך את החיפוש גם לרכבים ספורטביים אחרים (גולף, סיאט ודומיהן)

על מנת שלא תאלץ להתמודד אם ניפוץ המיתוס של רכבי קבריולט, והחיים איתם כרכב יום יומי.

 

יש היום הרבה רכבים מהנים לנהיגה, שיתנו לך מענה הולם יותר ויתאימו לך בדיוק כמו כפפה ליד

והמלצה אישית שלי, לפני קניית הרכב פרגן לך קורס נהיגה מתקדמת ברמה טובה, אז כל רכב

שתנהג יהיה מהנה יותר ללא קשר לסוג או המחיר שלו!

 

ומילה אחת לאלה שמוכרים רכב, פעמים בחיי סרבתי למכור רכב (דו"ג) למרות המחיר הטוב שקיבלתי

בגלל שהיה לי ברור שהקונה אינו האדם הראוי לכלי, אז לפני שאתם לוחצים ידיים או ממליצים למישהו

לקנות רכב כזה או אחר חישבו שוב ובידקו אם אכן זה שידוך ראוי!

 

סעו בזהירות- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוק מר לא חשוב.

אמרת במפורש מה שאני אמרתי בעדינות. יפה.

 

 

אכן אתה היית השראה שלי, ואחת התגובות הבוגרות בשירשור שאהבתי/הסכמתי איתה

הזכויות אכן שמורות לך-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...