Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום החלפתי שמן אחרי חצי שנה ו2000 ק"מ אחרי חצי אוברול לא מוצלח בכלל.

בפירוק של הרשת וריקון השמן ראיתי שהרשת ממש שחורה והשמן שבה היה ממש ג'לי ובצבע מוזר ולא כמו השמן הרגיל שנשפך...

זה מוזר כי שמתי שמן אגיפ 20-50 שנחשב לאיכותי, היום החלפתי לדלקול נראה אם יהיה הבדל.

כמובן שאחרי ריסוס קל עם מסיר שומנים הכל ירד והרשת התנקתה כמעט לגמרי ,נשארו כמה גרגירים שלא יצאו.

זה מסביר למה בכל הנעה בזמן האחרון המנורת שמן הייתה נכבית אחרי כמה שניות ועכשיו נכבית אחרי שנייה.

יש קשר לזה שהמנוע מעשן?למה השמן היה כזה בוצי רק ברשת אם הוא עבר רק 2000 ק"מ?

בכל מקרה מלאתי רבע ליטר והרצתי את המנוע עם סטרטר ורוקנתי ואז מלאתי 2.5 ליטר של הדלקול 20-50 SL ,ככה שהמנוע כבר נסע ועדיין השמן החדש נשאר נקי אז התופעה אולי הייתה חד פעמית.

מיותר לציין שהמנוע יותר שקט.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי שלום רב !

למרות הדעות החיוביות והשלליוות כאחד על שמן אגיפ, אני נוטה לשלול את איכותו, איני דוגל בדלקול, אך הוא עדיף על אגיפ וזול יותר, והתוצאות שלו כבר ניראית כבר בשטח, והתיאור שלך משקף בדיוק את מה שחשבתי, בעייית נורת לחץ שמן שכבית מאוחר, ופתחת שרשורים ארוכים בנושא, בפורום חיפושיות, מנוע מרעיש, ובוצה ברשת של אגן השמן.

המשך לעדכן בהמשך, אני בטוח שתדווח על ירידה בצריכת השמן, הפסקת מנוע מעשן, כבוי תוך שנייה של נורת לחץ השמן, ומנוע שקט יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה זה מוזר לגבי האג'יפ כי אני משתמש בו גם ברכב השני כבר 30K בצמיגות 10-40 חצי סינטטי (,ודווקא הדיזל יותר שקט עם אג'יפ.)

הג'ל שהיה זה מעין שכבה ,רק בתוך הרשת ,מסביבה ועל הפלטה ,שאר השמן שרוקנתי נראה תקין לגמרי.

בכל מקרה אני יחליף שוב בעוד 3 חודשים ונראה אם בדלקול תחזור התופעה..

האגיפ מומלץ גם על ידי בני נועם.

בהנעה שאחרי ההחלפה העישון היה אותו דבר .

אני יבדוק את צריכת השמן ויעדכן.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כתבת שהמנוע אחרי חצי אוברול, אחרי אוברול השמן מנקה שבבים מכל המנוע .

לגבי אגיפ , בני ממליץ עליהם ויש לו אחלה קבוצת ביקורת.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

גם אני החלפתי כבר 3 פעמים שמן בקרניבל טורבו דיזל של אגיפ והשמן מעולה.

זה מוזר מה שהיה בסביבת הרשת.

אתה אומר שיכול להיות שזה תוצאה של החצי אוברול?(שבבים חיכוך כו'?)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...