Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,היום נדהמתי לגלות מתחת לשטיח שליד הנהג המון מים ושהכל רטוב שם.

אתמול שטפתי את הרכב (לא יודע עם זה קשור),אף פעם לא היה לי בעיות של דליפות מים לרכב או משהו דומה לזה.

וברכב לא חסר גרם אחד של מים במערכת הקירור של המנוע.

 

יש לציין שכבר המון זמן אני שם לב שלאחר שהמזגן עובד די הרבה זמן,ברכב לא יוצא אפילו טיפה אחד של מים מתחת לרכב,שבמצב נורמלי אמור לצאת מים שקשורים למזגן שנמצא בפעולה.

 

יש למישהו רעיון מהיכן אמורה להיות הנזילה הזאת?לא יודע מה זה כבר יכול להיות.

 

תודה.

פורסם

לא הבנתי איזה דלת?

המים מתחת לשטיח ולא באיזור של הדלת,הכמות היא רצינית מאד,היכן נמצא צינור הניקוז של המזגן?

האם יכול להכנס באיזור שליד המצבר היכן שהפילטר של המזגן נמצא?

תודה.

פורסם

א. אתה צריך לפרק את הדיפון ( ריפוד ) של דלת שמאל, לוודא שהניילון הפנימי שלם ולא קרוע.

ב. מתחת לדלת קיים חור ניקוז, בעזרת מברג דק ו/או חוט ברזל תבצע "חוטר".

 

בהצלחה.

פורסם

תודה לך,

רק רציתי להגיד שהנזילה בצד ימין מתחת לשטיח.

בכל זאת צריך לפרק את דלת שמאל?

בצד ימין בדלת,אין ניקוז?

 

שוב,תודה.

פורסם

אתם ממש לא בכיוון!

 

בצע חיפוש ומצא עוד המון מידע על הבעיה הזו בפאסאט.

 

פתח את מכסה המנוע ושלוף את חיפוי הפלסטיק היושב מעל תא המצבר. לתא הזה זורמים כל המים אשר מחליקים מטה משמשת הרכב. מתחת לבוסטר הבלם ומתחת לתושבת המצבר (אם אני זוכר נכון, זה היה מזמן אז אל תתפוס אותי במיקום המדוייק) קיימות שתי גומיות ניקוז שחורות עגולות אשר נסתמות מבוץ ועלים שמצתברים שם וכתוצאה מכך המים לא מתנקזים החוצה ונכנסים לתוך הרכב.

 

הוצא את גומיות הניקוז והשאר את החורים שלהן חשופים. זה הפיתרון היעיל ביותר לבעיה והוא הומלץ בפורום בעבר גם ע"י מוסך רון.

 

 

בהצלחה.

פורסם

נראה לי שאתה צודק 100%,אני מטפל במוסך רון והוא באמת חתך לי את הקצוות שיוצאים מהדלת ומשם יצאו הרבה מים.

באיזור של הבוסטר הוא לא נגע לי,ככה שבאמת זה יכול להיות סתום שם.(מתחת לחיפוי פלסטיק)

את הגומיות רואים בעין?או שצריך לפרק עוד משהו חוץ מהחיפוי פלסטיק שלכל האורך?

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם כבר חתכתי אצלך את קצוות הפיטמות של הניקוז מהגג

אז כנראה שמהשטיפה של אתמול הצטברו לך מים בתעלת הניקוז של החלון הקדמי

שזה כל האיזור של מתחת למצבר ,תרים את כיסוי הפלסטיק ותראה אם

אתה רואה שם שלולית ,אם כן אז אתה צריך לפרק את המצבר ולגשש בתוך השלולית

בנקודה הנמוכה ביותר שלה עד שתרגיש את פיטמת הניקוז ,עצה שלי תעיף אותה

לגמרי ושהחור ישאר פתוח ללא פיטמה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

פתחתי עכשיו בלילה אבל לא מצאתי שם שלולית,יש סימני בוץ וליכלוך (כנראה שבמשך היום כל המים נכנסו לשטיח).

לא ראיתי עכשיו (בחושך)שום פיטמת ניקוז,יש צורך בפירוק מצבר?

מצאתי צינור קטן שקוף כמו של אקווריום שבצידו העליון הוא לא מחובר לכלום ובצידו התחתון הוא נכנס לתוך מרכב הרכב.

 

רון-האם רק מהפיות הנ"ל יכול להיות שיתמלא לי מים ברכב?

 

תודה רבה.

  • ספונסר פורום
פורסם

האפשרויות הם או דרך הניקוז של חלון השמש בגג

ואצלך כפי שאמרת אני חתכתי את הפיטמות שלהם ולכן אין מצב

שהבעיה הינה בניקוז הזה של הגג ,או דרך הניקוז של המזגן אם הוא

סתום ,במקרה כזה אתה לא תוכל למצוא את פתח הניקוז כדי לנקות אותו

כי הוא יוצא מהחלק התחתון של המרכב בערך מעל תיבת ההילוכים.

האפשרות השלישית היא מהמרזב הקדמי שהוא בעצם כל האמבטיה שבתוכה ממוקם גם המצב ומגבר הבלם וכו .

אדם מקצועי שיודע לאן לדחוף את היד לא צריך לפרק את המצבר אבל במקרה שלך זה חובה ,

כאשר תוריד אותו תיקח גלון מים ותישפוך לתוך חלל המרזב ,אם המרזב תקין המים צריכים ליפול

מיד ואם הם עומדים קצת אז תתחיל למשש במקום הנמוך ביותר ולא בדיוק

באמצע אלא יותר לכיוון מגבר הבלם עד שתרגיש את פיטמת הניקוז ותדחוף אותה החוצה

שתיפול למטה ,באותו רגע כל המים יתנקזו מיד וזהו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון,תודה לך,ובאמת אין כמוך!!!!

 

אני מאד מקווה שזה מהניקוז של המרזב כפי שציינת ולא מהמזגן שכנראה אני יצטרך להכנס למי שמתעסק עם מזגנים כדי שישחרר את הסתימה.

 

אני יתחיל כפי שאמרת,ישפוך מים באיזור המצבר ומגבר הבלם ויחפש את הפטמת ניקוז שציינת.

פורסם

היום עליתי על הבעיה,רק שאני מפעיל מזגן השטיח מתמלא מים.

מה הסיבה?איך ניתן לסדר את זה?

מדובר בכמות של מים די רצינית שנכנסת על השטיח שליד הנהג.

תודה.

פורסם

למיטב זיכרוני שסתום הניקוז נמצא מתחת לכיסוי של הממיר הקטליטי.

 

עלייך לפרק את 3 האומים של מגן הממיר בכדי להורידו. בדוק שהשסתום תקין ולא מעוך והשפתיים שלו פתוחות.

 

במידה והבעיה לא נפתרה אזי יש צורך לבדוק את הניקוז ביחידת הקירור.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...