Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויות ממכירת סיטרואן (וכן, יש הפתעה וגם מה נקנה במקום)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו, אז אומרים שלצרפתיות אין שוק, שמוכרים אותן באלפי שקלים מתחת למחירון ושנורא קשה להפטר מהן. אז אומרים. האמת היא שככל הנראה בגלל שאומרים את כל זה, המחירון שלהן צונח בצורה מופרעת לאורך השנים, כך שכשמגיע הזמן למכור אותן הדבר נעשה בקלות מפתיעה ביותר.

 

החוויה שלי (יותר נכון - של חברה שלי, כי אני הייתי בחו"ל בעת המכירה) הייתה חיובית מאוד. הייתה לה C3 שנת 2003 עם מנוע 1.4 וגיר אוטומטי. הנתונים היו אמנם טובים - יד שנייה, מטופלת בחברה, 80000 ק"מ, אבל למרות זאת אני הכנתי אותה לתהליך מכירה ארוך. משום מה הייתי בטוח שיהיה קשה מאוד למכור.

 

בסופו של דבר היא פירסמה מודעה ביד2 ביום שבת אחד. תוך 20 דקות התחילו הטלפונים לצלצל בלי הפסקה, לפחות 7-8 שיחות בשעה הראשונה. הבנאדם השני שצלצל אמר שהוא מגיע עכשיו, ברגע זה, ומוכן להביא מזומן. היא בכלל לא הייתה מוכנה לכל זה, אבל הסכימה שהוא יבוא בערב. הוא בא, עשה סיבוב של עשר דקות נסיעה ואמר שהוא קונה. בלי בדיקה, בלי לראות את ההיסטוריה של הרכב, בלי כלום. הם סגרו על 2000 מתחת למחירון (28000 בערך) וגם זה רק בגלל שלא היה לה כוח להתעסק עם אנשים אחרים - היא די משוכנעת שאילו הייתה אומרת לעוד כמה להגיע הם היו רבים על האוטו ביניהם והיא הייתה מוציאה מחירון או אפילו יותר מכך.

ביום שני הועברה בעלות והסיפור נגמר. אני שמעתי את הבשורה בטלפון מחו"ל והייתי בהלם, אבל כנראה שזה לא כל כך מפתיע - כשהמחירון נמוך הביקוש גדל.

 

מה שמצחיק זה שעכשיו היא כבר תקועה שבועיים בלי רכב, עד שהרכב החדש יגיע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אומרים את זה גם על מכוניות ידניות ואיטלקיות ובכלל. השוק הישראלי תמיד היה מלא בקשקשנים וב"מומחים". זה לא חדש.

 

היום תמצא אותם לידך בתחנת הדלק, מתדלקים את הסוזוקי ליאנה או היונדאי אקסנט שלהם ומעלעלים באדיקות בלוח פוקוס(מבחינתם זה מגזין רכב לכל דבר, קל וחומר שהוא בחינם).

 

מזל טוב על המכירה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את הסיפור שהיה לי עם האיביזה. "לסיאט אין שוק". "בחיים לא תצליח להפטר ממנה". וכו' וכו'.

שמענו :roll: . תוך 3 שעות נחתם חוזה. כשהרכב במצב טוב, הקונה יבוא.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

 

1) עם הצדקה או בלי, המכוניות הצרפתיות לא מעורכות רק בארץ אלה גם בחו"ל.

 

2) אין שום פלא להתענינות רבה ברכב. כאשר אישתי החליטה לרכוש רכב קטן משומש - התעקשתי רק על דגם מושמץ בעל מחירון על הכרשים. במקרה יצא דייהו אוויו ידנית יד 1 שנת 2004 עם 40000 קם ב-30 K ש"ח. יאריס או ג'אז בעלי נתונים דומים היו עולים כפול ללא כל הצדקה. אז גם שם בעל הרכב היה מקבל טלפונים, וגם אנחנו ויתרנו על הבדיקה (בעל הרכב רכש את הבדיקה מקונה אחרת אשר עמדה על 1000 ש"ח פחות מאיתנו, בלבלה לו את המוח בלי סוף גם מולנו, הכעיסה אותו והוא לדבריו רצה ללמד אותה לקח). הרכב כבר חודשיים איתנו, עשה 10000 קם, בינתיים ללא אף תקלה (תפו-תפו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עומד מול שני הצדדים שבמכירות דומות:

 

את ה-306 שלי מכרתי ללא בעיות מיוחדות ואפשר להגיד אפילו בזריזות מופתית לאור העובדה שביקשתי עליה (וקיבלתי) הרבה מעל המחירון המגוחך של לוי יצחק.

 

2 רנו מגאן דור 1 (האחת סדאן פרטית יד שניה והשניה 5 דלתות פרטית יד ראשונה, רכבים לא שלי אלא של בני המשפחה) שעמדו למכירה- שני האקזמפלרים במצב מצויין (אפילו היסטוריית טיפולים מלאה במורשה ואפס בעיות) עמדו חודשים ארוכים למכירה ולבסוף נמכרו במחיר שחיטה שנחתך ונחתך בכל שבוע רק כדי להיפטר מהרכבים.

 

מסקנות:

1)רכבים באמת טובים ובמצב ראוי ימכרו בלי הקשקושים והניתוחים הכוללים סטיגמות מטופשות (תתקע עם הרכב לכל החיים).

2)עדיין יש רכבים שסובלים משוק ביקוש גרוע מאוד (לאו דווקא בצדק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה היא קנתה?

 

ובכן, כבר חודשים ארוכים שכל פיאט 500 שהיא רואה נפתחות לה העיניים והיא מתחילה ליבב ללא שליטה (טוב, קצת הגזמתי), אז כששמענו שיש בפיאט מבצע מימון הלכנו לעשות נסיעת מבחן. את הרכב היא מאוד אהבה, את הגיר הרובוטי לא כל-כך (אבל נשבעה שהיא תתרגל, ולא - היא לא טיפוס של ידני לצערי). חשבנו לקנות משומשת אבל חישוב כלכלי קר גילה שההפרשים בעת המכירה יהיו קטנים מ-10000 שקלים ושבגלל שבפיאט יש כעת 3 שנות אחריות יהיה גם יותר שקט נפשי בקניית החדשה, אז הפור נפל.

 

אגב, המבצע המדובר הוא לא החדש - שנשמע טוב על הנייר אבל בפועל לא כזה מרשים - אלא הקודם, עם מימון ללא ריבית כלל. המבצע הקודם מאפשר לקנות את הרכב במחיר שלו (פלוס כ-1800 שקלים עבור המימון) ולא לשלם ריבית בכלל, כאשר התשלומים מחולקים ל-35000 תשלום ראשוני, 1000 שקלים כל חודש ל-36 חודשים, והשאר בסוף התקופה. המבצע החדש מספק תוספות כמו טיפולים חינם ל-3 שנים (שזה בעצם טיפול אחד), 18 שטיפות חינם והבטחה למחירון בעוד 3 שנים. בפועל היתרונות הללו שווים אולי 2000 שקלים, כאשר החסרון הוא שהמימון הוא עם ריבית - עלות נוספת של כ-7500 שקלים לאורך התקופה. ככה, מבחינה כלכלית נטו המבצע הקודם עדיף - וזה מה שהיא עשתה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 רנו מגאן דור 1 (האחת סדאן פרטית יד שניה והשניה 5 דלתות פרטית יד ראשונה, רכבים לא שלי אלא של בני המשפחה) שעמדו למכירה- שני האקזמפלרים במצב מצויין (אפילו היסטוריית טיפולים מלאה במורשה ואפס בעיות) עמדו חודשים ארוכים למכירה ולבסוף נמכרו במחיר שחיטה שנחתך ונחתך בכל שבוע רק כדי להיפטר מהרכבים.

 

 

לאבי היתה מגאן הצ'באק שנת 2000, ידנית, יד ראשונה עם 60,000 ק"מ. המכונית נחטפה בשנה שעברה במחיר מחירון מלא ומשוקלל, למרות שלא היתה מכונית מטופחת במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב במצב טוב, הקונה יבוא.

לא מדוייק. היה לי BMW 730 במצב מעולה ואפילו לא התקשרו. אולי טלפון אחד בשלושה שבועות.

בסופו של דבר נשברתי ועשיתי טרייד אין עם סוחר. עכשיו אני רואה שמכוניות מדגם כמו שלי נמכרות במחיר שעשיתי עיסקה עם סוחר.

אין מה לעשות - שוק של מכוניות האלו מת. ביד 2 אני רואה אותן מכוניות נמכרות כבר שנתיים.

 

הכי מצחיק: כמה שעות אחרי שעשיתי עיסקה - פיתאום התחילו להתקשר. :shock: חוק מרפי! קבלתי 3 טלפונים ביום. יותר ממה שהייתי מקבל בחודשיים.

 

יש פשוט מכוניות שלא נמכרות, אפילו כאשר הן במצב נדיר ומאוד מושקעות. אני הורדתי והורדתי מחיר ושום דבר לא עזר.

לא היה אף אחד רציני - בכל התקופה היו שני קשקשנים שבלבלו לי את המוח, אחד מהם בסוף קנה אקזמפלר עם V8 ולשני התגלגל חזרה האקזמפלר שלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט 500 אה? - אופנתי משהו :)

1.2 או 1.4?

 

1.4. וזה ממש לא בקטע של "אופנה", זה פשוט הערכה לדברים יפים :wink:

 

לא מדוייק. היה לי BMW 730 במצב מעולה ואפילו לא התקשרו. אולי טלפון אחד בשלושה שבועות.

 

זה עניין אחר לגמרי. 730 ישנה היא מכונית מאוד יקרה לתחזוקה. אנשים שיש להם 40-50 אלף שקל להוציא על רכב לא יכולים להרשות לעצמם להוציא אלפי שקלים מדי חודש בשביל לתחזק ב.מ.וו מפוארת. כתוצאה, השוק קטן מאוד וקשה למצוא קונים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...