Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה - טויוטה יאריס T-SPORT 2006


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיכום חצי שנה: Toyota Yaris TS 2006

 

שלום לכולם!

הסיכום הנ"ל נרשם ביום בו "כיפה" ואני חגגנו חצי שנה משותפת. מפאת תקופת המבחנים הסיכום עולה רק עכשיו, חודש וקצת אחרי, אבל הרשמים הם אותם הרשמים רק עם שיפור נוסף בממוצע צריכת הדלק ואחרי הטיפול המוזכר בהמשך הסיכום.

 

איך הכרנו?

 

כמעט חודשיים חיפשתי אותה. התקציב שלי אפשר לרכוש אחת ממודל 2006 (השנה האחרונה ל Tזבורט) ובגלל זה אמרתי שאני לא מתפשר על רכב פחות ממושלם.

יצרתי קשר עם כמה וכמה מוכרים ומתחקורים דרך הטלפון הגעתי למסקנה שהמשימה הולכת להיות קשה. היה מוכר שדרש 18,000 ₪ מעל המחירון (

:shock:!!!), היה מוכר שהתעקש שתאונה בין הגלגל הקדמי לדלת הנהג ועיקום של הקורה הם לא שאסי ולכן הוא דורש רק מחירון + 4. יצא לי גם לראות יאריס יד ראשונה, ש"מטופלת רק במוסכים מורשים" אך משום מה נראה שפעם אחרונה שהיא הייתה במוסך זה היה ביפן, כולל שמן שחור סמיך ובוצה על פקק מילוי השמן :???:. יצא לי גם לדבר עם בעל יאריס שהיה גאה שיש לה את "כל התוספות", כולל מצלמת רברס, חיישנים, מערכת, לוחיות ניקל ופילטר פתוח. ויתרתי מראש.

 

ואז מרפי התעורר. יום בהיר אחד בדצמבר הקריר נשארתי חולה בבית עם לוח יד2 פתוח באחד הטאבים וכפתור F5 שעושה פטרול כל 10 דקות.

בשעה 15:00 התפרסמה מודעה ספק חלומית ספק סוחר על יאריס 2006 שמורה מיד ראשונה, מטופלת במורשים וללא תאונות עם 30,000 ק"מ במד האוץ.



לאחר עיקום אף קל החלטתי להרים טלפון. מצדו השני של הקו ענה לי בחור צעיר שאמר "זה האוטו של אחותי, אני לא מטפל במכירה, קח את הטלפון של אבא שלי".

התחלתי לרשום את המספר מתוך ידיעה ודאית שהנה עוד סוחר מכוניות ממולח הולך לדוג איזה פראייר תורן שישלם מחיר מופקע על רכב שהיה צריך להיות עכשיו פחית קולה, במקרה הטוב.

אם עד עכשיו לא נדלקו נורות אדומות, מספר הטלפון שהוא נתן לי הלך ככה 05X-XXXXXXY ואני מחייך לעצמי וחושב שוואלה, לא נפלתי על סתם סוחר, נפלתי על האבא של הסוחרים, ממנו הם למדו את רזי המקצוע! מדובר בדמות מופת, טרומפלדור של הסוחרים! :roll:

 

הרמתי טלפון ומהצד השני אכן ענה לי אבא, שסיפר לי את כל ההיסטוריה של הרכב והסיבה לקילומטרז' הנמוך, וגם הבטיח שיש לו תיעוד טיפולים מלא ושהיא ביקרה במוסך פעם בשנה בלי קשר לקילומטרז'. מפה לשם גם הסתבר שיש לנו כמה מכרים משותפים ואמרתי יאללה, אם הכל נכון רכב כזה לא מפספסים ועל אף 39.5 מעלות החום שפקדו אותי החלטתי לנסוע מבאר שבע לת"א, לא לפני שביקשתי ממנו להיות הראשון שרואה את האוטו.

 

הגענו לחניון (התת קרקעי :wink:) ושם היא עמדה. קצת מג'וייפת "שבועיים לא נסעו בה", שריטות בפגושים "היא מעולם לא יצאה מתל אביב" ועוד שריטה מכוערת בחצאית "היא לא שמה לב למדרכה". ארבעה צמיגים (ומגבים) מקוריים ויבשים כמו גם 6 שמשות שלמות ומקוריות. חיפשתי סימנים לתאונות ולמעט פגוש אחורי שאכל פ33ה מאיזה עמוד ושתי בקליות של פנסי ערפל סדוקות לא מצאתי שום פגם נוסף. עיינתי ברשיונות, ראיתי היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה (הייתה בטיפול כל שנה בדיוק!) ואז פתחתי את הדלת וראיתי את זה:

 

RRR 004.jpg RRR 005.jpg

 

יש עדיין ניילונים על דיפון הדלת ומפתן הכניסה! האוטו פשוט חדש, בלי שום קשקושים למעט קודנית, הכל יושב במקום, בלי אלתורים וקמובינות. אין חיישני רברס, אין מערכת ומגש אחורי מחורר, אין דיבורית – כלום! האוטו מקורי כמו שהוא יצא מהחברה :razz:.

פתחתי מכסה מנוע, שמן נקי, פתח מילוי מבריק, מים ורודים ורדיאטור מלא, שמן ברקס זהוב, מנוע נשמע מצויין ועובד חלק, חימום \ מיזוג עובדים פיקס, חלונות חשמל ומפסקים תקינים – האוטו חדש.

 

ביקשתי לצאת לסיבוב רק כדי להרגיש את האוטו, לראות שאין רעשים חריגים ושהוא סוחב בסדר (לא הייתה לי מידת השוואה ליאריס אחרת אבל האמנתי שאם משהו לא יהיה תקין ארגיש זאת בעכוז).

 

החלטתי שאין טעם לקחת אותו לבדיקה ולזרוק עליה 400 שקל. הבחור היה מאוד אמין ובתוספת ההיסטוריה המפורטת והבחינה שלי החלטתי שאני לוקח אותה "ויהי מה".

חתמנו על זכרון דברים ואחרי יומיים ביצענו בדיקת שעבוד והעברת בעלות. זהו. כיפה שלי.

 

"יישור קו"

 

מכאן ואילך החלטתי לבצע יישור קו, למרות שלא היה כל צורך. החלטתי שהשקעה קטנה נוספת לא תגרום לשום נזק, ואני מעדיף להשקיע את זה עכשיו כדי להיות עם ראש שקט וכדי להתחיל תיעוד תחזוקה מ 0.

במסגרת יישור הקו הוחלפו:

  1. שמן + פילטר מקורי: פעמיים. ביצעתי פלאשינג + החלפת שמן והחלפה שנייה לאחר 2,000 ק"מ. ההחלפה השלישית תתבצע בחודש הבא לאחר 6,000 ק"מ בסה"כ. השמן בו בחרתי להשתמש הוא רוייאל פרפל סינטטי מלא בצמיגות 10W30.


  2. רביעיית פלאגים מקוריים.


  3. פילטר אוויר מקורי.


  4. פילטר מזגן מקורי.


  5. מגבים – שניים קדמיים תחליפיים, אחורי הוחלף רק הגומי (מקורי!

    :grin:)


  6. שמן ברקס וקלאץ' – ניקוז כל השמן באמצעות צינור ייעודי, מילוי שני בקבוקונים DOT3 של חברת ATE גרמניה.


  7. ניקוי בית מצערת.


  8. החלפת ארבעת הצמיגים המקוריים והבלתי-אוחזים-בעליל ל Toyo T1R.


  9. כיוון פרונט.


  10. החלפת שני פנסי ערפל אחוריים שבורים + נורות (חדשים מקוריים).


  11. כיסוי פלסטיק חסר לציר המגב האחורי (חדש ומקורי).


על מנת להשלים את יישור הקו אני צריך להחליף נוזל קירור וזוג רצועות מנוע שיש להחליף פעם ב 5 שנים. החלפים (המקוריים, צריך להזכיר או שכבר הבנו את העניין?) כבר נרכשו והעבודה תתבצע בחודש הבא, יחד עם החלפת השמן וטסט.

 

ומה מסתתר בתוך הקופסה?

 

ובכן גרסת ה T SPORT נבדלת מאחותה צנומת הנפח במושבים תומכים ונוחים, לוח מחוונים אנלוגי לבן, חיפויי כרום על ידית ההילוכים, פתחי האיוורור וידיות הדלתות וכמובן חוסר בזוג דלתות אחוריות ומנוע גדול יותר. אין הבדל נוסף באורך הכללי או בבסיס הגלגלים, מה שמשאיר אותה מספיק פונקציונלית לאכלוס שני נוסעים נוספים מאחורה בנוחות יחסית (חברים שלי טוענים שהם מרגישים שהם באקווריום, אני טוען שצריך להחליף חברים). אהבתי לדעת שגם הפטנט של מושב אחורי על מסילה לא נזנח ב T SPORT, מה שמאפשר את הגדלת תא המטען והפיכתו לתא מטען גדול ומרשים ביותר.



מעבר לכך מצאתי את היאריס נוחה מאוד עבורי עם מושב נהג שנשאר גבוה מספיק גם במצבו הנמוך ביותר (מצטער, מעולם לא הבנתי מה הקטע בישיבה נמוכה ברכב שמשמש גם ליום יום, ולאיש גדול ורחב המתנשא לגובה 1.90 זו בהחלט ברכה), הגה בדיוק במרחק הנכון אך מתכוונן רק לגובה. גם לגימיק המוזר של לוח מחוונים באלכסון מתרגלים די מהר, אך אני ממש לא אוהב את הרעיון. לוח מחוונים צריך להיות מאחורי ההגה ומול עיני הנהג. ידית הילוכים בעלת מהלך קצר ומדוייק ומערכת מקורית עם שליטה מההגה שלא קוראת MP3 :-x. בזאת בערך מסתכם פרק הפינוק ביאריס, אין יותר מותרות ופינוקים למעט החשמליאדה המקובלת (מחשב דרך, חלונות, מראות) וסה"כ מדובר ברכב בסיסי ביותר. אני דווקא מאוד אוהב את הרעיון.

 

אז איך היא נוסעת?

 

סיבוב המפתח מכניס רעש מנוע מוחשי לתא הנוסעים. כאשר המנוע מתחמם והסל"ד מתייצב הרעש פוחת משמעותית, אך בהחלט לא מדובר באחד הרכבים השקטים בהם נהגתי.



יציאה מהמקום היא פעולה פשוטה וזריזה ביותר תודות לכמעט 15 קג"מ מומנט שמוציא מנוע ה 1,497 סמ"ק הזעיר בתוספת משקל הרכב ותיבת ההילוכים הסופר קצרה (יחס פיינל של 4.312). מצאתי שבנהיגה מנהלתית ניתן בקלות לדלג על ההילוכים השני והרביעי, הם פשוט מיותרים. המעבר בין שלישי לרביעי לדוגמה מלווה בירידה של 400-500 סל"ד בלבד וההילוך החמישי מושך יפה כבר מ 60 קמ"ש ואפילו ב 40 הוא עדיין מתפקד.

הקו האדום נמצא ב 6,500 סל"ד, שיא המומנט מתקבל ב 4,200 סל"ד ושיא ההספק ב 6,000. לאחר שלמדתי להכיר את הרכב לא מצאתי טעם למשוך את ההילוכים מעבר ל 5,000 סל"ד, זה מרגיש כאילו משם והלאה המנוע מאבד כוח.

 

הסל"ד הבינוני-גבוה הוא בהחלט תחום המחייה של היאריס, שם היא מרגישה בבית. מאיזור ה 3,000 סל"ד ומעלה נכנס לתא הנוסעים מין גרגור עמום מהמפלט והנינג'ה היפנית מזכירה לנהג שהיא לא סתם יאריס. באיזור ה 3,000-4,000 סל"ד תגובות הרכב משתפרות ובתוספת הצליל העמום היאריס גורמת לתחושה "קרבית" ומזמינה.

 

בתחום ההתנהגות, השלדה וההגה מתקשרים באופן משביע רצון ומשקל ההגה נכון, ובניגוד להרבה רכבים אחרים כאן ההגה הוא הידראולי מלא ולא חשמלי. זוויות הגלגול היו יכולות להיות יותר טובות, אני משער שעם קיט הנמכה וקפיצים קשיחים יותר \ רול באר ומוטות מייצבים בהחלט אפשר יהיה להתגבר על החסרון הזה, אבל באמת שהמצב לא כל כך נורא. אף פעם לא מצאתי את עצמי נאחז במשהו או מחליק מהכסא בזמן תקיפת סיבוב.



גם לגבי צמיגי ה Toyo T1R אין תלונות וכמו שאר חברי הפורום גם אני מרוצה מהם. הצמיגים שהגיעו עם הרכב היו הצמיגים המקוריים ונהיגה איתם הייתה פשוט סכנת נפשות. הם היו יבשים לחלוטין ואחיזה אפסית. רביעיית הצמיגים החדשה + כיוון פרונט איכותי הביאו לשינוי של 180 מעלות בהתנהגות הרכב, אין בכלל מה להשוות.

מצאתי שהתנהגות היאריס צפוייה ביותר ובעיקר ניטראלית, כנראה תודות לחלוקת משקל של 45\55 ונטייה לתת היגוי.

מצאתי שלחץ ניפוח האוויר המומלץ ע"י היצרן נמוך מדי, לא ברור לי אם הצמיגים אשמים בזה או שלחץ היצרן המומלץ הוא לכיוון שיפור הנוחות, בכל מקרה 4-5 PSI מעל המלצת היצרן הן צעד מבורך ומשפר משמעותית את אופן תקיפת הפניות והסיבובים וחיזוק דפנות הצמיג כנגד קריסות.

 

אז כמה זה עולה?

 

T SPORT משנת 2006 עולה היום בסביבות ה 70,000 ₪, כמובן שתלוי במצב האקזמפלר. כמו כל רכבי טויוטה, גם החלפים של ה T SPORT כלל לא זולים וטיפול בסיסי במוסך יעלה כמה מאות שקלים וצפונה. אומנם אין רצועת טיימינג, אך יש טיפול פעם בשנה או 15,000 ק"מ. גם הצמיגים הם במידה מעצבנת ונדירה יחסית (185/55/15) והיה לי מאוד קשה למצוא כאלה.



ה T SPORT חולקת מכלולים רבים עם היאריס הרגילה וטויוטות נוספות, אך עדיין חלקים רבים לא נפוצים בפירוקייות וגם חנויות החלפים לא מחזיקות חלפים תחליפיים לדגם הזה.

הסעיף שהיאריס אולי הכי מצטיינת בו מכל ה WARM HATCH הוא סעיף צריכת הדלק. נכון להיום, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.5 ק"מ\ל' (נמדד ע"י תדלוק ואיפוס מד קילומטר, לא עפ"י מחשב הרכב האופטימי משהו ולאורך 8,000 ק"מ של נסיעות מכל הסוגים והמינים). צריכת הדלק הטובה ביותר שנמדדה עד היום עומדת על 18.1 ק"מ\ל' (מחשב הרכב חישב 18.8 :cool:) והתבצעה עם רוב מוחץ על כבישים בינעירוניים, במהירות חוקית ולמרחק של 677 ק"מ מהתדלוק הקודם. באמת שאין תלונות :wink:.

 

לסיכום:

 

היאריס T SPORT היא עוף מוזר ומוצלח למדי כל עוד יודעים מהם חסרונותיה. לא מדובר במפלצת-מפלחת-אספלט אבל גם לא במאזדהשלושליסינג של השכן. מדובר ברכב ספורטיבי עם קמצוץ פלפל שיודע לתת לנהג מספיק רגעים מהנים גם אם אין לו מנוע עתיר מומנט וסוסים. הגודל הקומפקטי, המשקל הקל, תיבת ההילוכים הקצרה, שלדה \ הגה מתקשרים וצמיגים דביקים מצליחים לחפות על החוסר בכוח ולפצות בהתנהגות טובה וצריכת דלק מצויינת. שם בחוץ, בארצות הנאורות, יש המון אפשרויות שיפורים למנוע של היאריס, כולל קיט טורבו או סופרצ'ארג'ר מקוריים וקיטי אפטרמרקט. ביום שיהיה לי קצת כסף לבזבוזים אני מקווה ללכת על פרוייקט כזה.

 

סה"כ לסטודנט התפרן וחובב הנהיגה היאריס מתאימה כמו כפפה ליד ולמעט עלות הרכישה הגבוהה יחסית, הביטוח היקר (4,500 ₪ לחובה + מקיף, למה מי מת?

:sad:) והטיפולים היקרים במוסכי היבואן – היאריס נותנת תמורה נהדרת - גם אם לא הכי משתלמת - לכסף.

YRS 003 (Large).jpg

YRS 007 (Large).jpg

YRS 008 (Large).jpg

YRS 009 (Large).jpg

YRS 010 (Large).jpg

YRS 012 (Large).jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כיפה? :shock:

 

זה סיכום? או סיפור חייך? :|

 

סתאם,באמת נפלת על אחלה מציאה :D (מוכר? :p)

 

נהניתי לקרוא כל מילה :) שאפו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע אחלה רכב, אבל הסכום שלו ממש לא מיועד לסטודנט "רגיל".

אולי לסטודנט מהרצליה גם מבחינת הטיפולים \ סטודנט שעובד קשה מאוד.

תשמור עליה ותהנה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור ואחלה רכב.

בזמנו (2006) חיפשתי לרכוש רכב חדש בפעם הראשונה ושמתי פעמי לסוכנות טויטה כדי לרכוש את הTSPORT.

ידעתי כמה היא עולה והייתי מוכן להוציא 118K על יאריס חדשה עם ספויילר עילי בצבע אפור עכבר.

אה מה מה, בסוכנות מסרו לי כי אין יותר בארץ וגם לא יביאו את הדגם המבוקש טניסו למכור לי RUNEX.

משם המשכנו אני ואישתי לסוכנות סיאט רק כדי לפנטז (אני) על איביזה טורבו שבסוף נקנתה באותו מחיר של הטויוטה.

וכל השאר, באמת היסטוריה...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום נהדר וממצה, כיף לראות שלאנשים אכפת מהרכב שלהם ושומרים עליו טוב (ניילונים עוד מבית החרושת!) ושאתה נהנה ממנו.

ראיתי את "כיפה" במפגש טויוטה האחרון שהיה בר"ג וממש אהבתי אותה. :-D כמה אדומה ככה ממזרה :twisted:

דרך אגב,יש לי כמה שאלות בעקבות מה שציינת בנוגע ליישור קו:

1.באיזה קילומטרז' ביצעת פלאשינג,והאם היה שינוי בהתנהגות הרכב? במוסך יבואן אחד שביררתי על טיפול שנתי אמרו לי שיעשו לי פלאשינג בדיוק בטיפול השנתי ואני די חושש מהעניין.

2.איך ה RP? אני מעוניין לקנות אותו לטיפול של היאריס שלי אך לא מצאתי מוסך יבואן שמאשר לי להביא שמן משלי:cry:

 

תהנה מהרכב וסע בדרכים טובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, את הניילונים הורדת או שאתה משאיר אותם לבעלים הבאים?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים!

 

כיפה? :shock:

 

סתאם,באמת נפלת על אחלה מציאה :D (מוכר? :p)

 

 

כל הזכויות על השם כיפה שמורות לאח של חבר שקרא לה על שם כיפה אדומה. לך תבנה מדינה. ולא, לא מוכר :wink:

 

נשמע אחלה רכב, אבל הסכום שלו ממש לא מיועד לסטודנט "רגיל".

אולי לסטודנט מהרצליה גם מבחינת הטיפולים \ סטודנט שעובד קשה מאוד.

תשמור עליה ותהנה

 

T SPORT מ 2006 עדיין לא חטפה את כל ירידת הערך. יאריס מ 2003-2004 נמכרות סביב ה 40,000 ש"ח וזה כבר סכום הרבה יותר ריאלי.

 

אחלה סיקור ואחלה רכב.

בזמנו (2006) חיפשתי לרכוש רכב חדש בפעם הראשונה ושמתי פעמי לסוכנות טויטה כדי לרכוש את הTSPORT.

ידעתי כמה היא עולה והייתי מוכן להוציא 118K על יאריס חדשה עם ספויילר עילי בצבע אפור עכבר.

 

עידן

 

יש לי את קבלת הרכישה של היאריס. היא עלתה 110K ומדובר באחת מהמשלוח האחרון שעלה על הכביש. מה שכן מחיר הספויילר היה מופקע לחלוטין ועמד על 3,000 ש"ח!!! :shock:

 

אין מה לומר, בהחלט שדרוג ראוי לסטארלט. :-D

 

יגעת ומצאת - תאמין. ותהנה. וסע בזהירות. ותביא סיבוב.

 

הסטארלט? הייתה איזו סוזוקי באמצע להזכירך, דווקא מדובר בשנמוך לא שדרוג :wink:

אבל לא, אין לי שום חרטות שירדתי מרכב חדש לרכב משומש, זה מה הלב רצה.

סיבוב? נדמה לי שכבר קיבלת. פעם הבאה תקבל סיבוב עם צמיגים אוחזים.

 

1.באיזה קילומטרז' ביצעת פלאשינג,והאם היה שינוי בהתנהגות הרכב? במוסך יבואן אחד שביררתי על טיפול שנתי אמרו לי שיעשו לי פלאשינג בדיוק בטיפול השנתי ואני די חושש מהעניין.

2.איך ה RP? אני מעוניין לקנות אותו לטיפול של היאריס שלי אך לא מצאתי מוסך יבואן שמאשר לי להביא שמן משלי:cry:

 

תהנה מהרכב וסע בדרכים טובות.

 

1. הפלאשינג בוצע בלי שום סיבה. רכב שעובר טיפולים בזמן, קילומטרז' נמוך ומשתמש בשמנים ופילטרים איכותיים אין כל סיבה שתיווצר בו בוצה, בטח לא ברמה כזאת שתגרום נזק למנוע. בחרתי לבצע את הפלאשינג מתוך תחזוקה מונעת ולהרגשה הטובה. בשורה התחתונה זה היה מיותר לחלוטין. הפלאשינג בוצע ב 31,000.

 

2. אפשר לומר שאני מרוצה מהרוייאל פרפל. אין לי כל כך מידת השוואה לשמן אחר (הדלקול 10W40 שכב במנוע 2,000 ק"מ וגם זה כשהרכב עדיין היה חדש לי ולא הכרתי אותו מספיק) אבל נראה שהוא עושה את העבודה. צריכת הדלק מצויינת והמנוע מרגיש "חי". שמן בצמיגות הזו היא הצמיגות המומלצת ע"י טויוטה ומתאימה לאלקים בארץ. שמן 10W40 סתם יהיה סמיך יותר ויעיק על עבודת המנוע.

 

רגע, את הניילונים הורדת או שאתה משאיר אותם לבעלים הבאים?

 

הכל ירד למעט הניילון של הידית לכיוון גובה ההגה. שגם לבעלים הבא יהיה ניילון :-P

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם הבאה תקבל סיבוב עם צמיגים אוחזים.

צמיג שנמצא באויר לא ממש אוחז בקרקע, וזה בכלל לא משנה בן כמה הוא, איזה דגם הוא או מהי המידה שלו :wink:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלגל לא היה באוויר, זו המראה שלך שרעדה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך היא ביום יום אבל על המסלול היאריס ממש כיפית לנהיגה. נראית כמו בחירה מצוינת.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

T SPORT מ 2006 עדיין לא חטפה את כל ירידת הערך. יאריס מ 2003-2004 נמכרות סביב ה 40,000 ש"ח וזה כבר סכום הרבה יותר ריאלי.

 

איתמר, זה אתה רשמת את המשפט הזה? :shock:

 

יאריס T 2004 עומדת על מחירון של 58500 ש"ח ואילו נמכרת בשטח במחירים של עד כ-65000 בממוצע.

הדבר נבדק ונסקר ע"י טלפונים למוכרים (חיפשתי בשביל חבר, שלא הסכים לבסוף לעמוד במחירי השוק).

כשהיאריס תגיע ל-40K ש"ח, אני רוכש עוד אחת. :-)

אי אפשר היום לקנות יאריס T במחיר "ריאלי", גם לא כזו משנת 2003.

*"ריאלי" במרכעות כי כל אחד יחשוב מה זה נקרא ריאלי בשבילו. בשבילי, המחיר של היאריס למה שהיא נותנת ביומיום הוא ריאלי מאוד.

 

כתיבה יפה מאוד, כל הכבוד!

בקרוב אני אסקר שנה עם היאריס T שלי.

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TAL-H, אני חושב שבאיזור ה- 9 עד 9.5 שניות, אם אני זוכר נכון.

 

איתמר, סקירה יפה מאוד וממצה, וגם סיפור הקנייה לכשעצמו משעשע / מוזר / מצחיק / מפתיע (ועוד סופרלטיבים).

 

מזכיר מאוד את סיפור הקנייה שלי, רק שאצלי היה מדובר ב- 18K וכל המדבקות המקוריות של הרכב בדלת ובפלסטיקה עדיין היו שם !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...