Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מדובר באימפרזה 2006 מנוע 2.0R גיר אוטומתי,

לפני כמה חודשים פירקתי את משתיק רש היניקה המקורי שיושב בכנף לפני בית המסנן אוויר כדי שיהיה לי רעש דומה לפילטר פתוח,

וחיברתי במקומו צינור שרשורי וככה קיבלתי רעש טוב והבטחתי זרימת אוויר תקינה למנוע.

ומאז התחלתי להרגיש התנהגות לא כל כך תקינה של הגיר, לפעמים הוא נתן מכות חזקות שמרגישים אותם טוב, אבל לא שמתי לב לזה מהיום הראשון והמשכתי לנסוע ככה ואפילו פתחתי פה שרשור בפורום בקשר לבעייה לגיר וחשבתי שהתחילו הבעייות איתו.

אז לפני יומיים פירקתי את הצינור השרשורי והחזרתי את המשתיק המקורי למצב המקורי ויצאתי לנסיעה, והתחלתי להרגיש שהגיר חזר לעבוד חלק ותקין ואין יותר לא מכות ולא כלום.

 

אז רציתי לדעת האם ייתכן שפירוק המשתיק הזה משפיע על הגיר? ואם כן למה? מה קשור?

ועכשיו אני חושב להתקין דוד זרימה חופשית האם זה ישפיע גם?

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

חברים,

היום עשיתי עוד נסיעה ברכב וראיתי שהמצב אכן השתפר קצת אבל לא באמת חזר חלק חלק,

אני לא יודע אם זה הרגשה אולי אישית ונפשית אבל לא יודע, אני חושב שבכלל אין קשר בין הפירוק של המשתיק לדפיקות בגיר.

מה אתם אומרים?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לא חבל לך להרוס את האוטו?!

תשאיר את הרכב מקורי ככל האפשר.

לא תצוץ לך שום בעיה אם תוסיף דוד פתוח.

בהצלחה.

פורסם

לפי דעתי האישית:

 

יש לך רכב פצצה,עזוב את הרכב כמו שהוא ואל תשנה בו כלום הן מבחינת מראה והן מבחינת שינוי מכלולים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

פירוק הרזונטור מבטיח , יחד עם רעש לא נעים, הפרעות בזרימת אויר נינק למנוע, שיגרום לזיופים במד כמות אויר שעלול להשפיע גם על תיפקוד תיבת ההילוכים.

×
×
  • תוכן חדש...