Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצורך העניין קניתי הונדה סיויק 1995 אוטומטית עם 18000 ק"מ.

אני צריך לשאוב מושג וידע כמה שיותר, הנה כמה שאלות שעלו לי לראש והן די דחופות לעשייה האמת:

אם אין לי ספר רכב, מאיפה אני יכול להשיג?

כמה לחץ אויר אמור להיות בגלגלים? (אם זה גלגלים לא של סיוויק זה משנה?)

איזה שמן מנוע אני צריך לקנות?

איזה מי קירור לקנות?

אני צריך כבר לעשות טיפול עשרת אלפים לרכב, אין לי שמץ של מושג איך מתחילים ואיך עושים, אני צריך להכניס את האוטו בכל מקרה למושג לתיקונים ראשונים שקשורים למנוע, כדאי לבקש שכבר יעשו לי במושג גם את טיפול ה10000?

אני גר בתל אביב, האם מישהו מכיר מוסך טוב שמטפל בסיויק בשנתון כזה? חשמלאי טוב? מקום של חלקי חילוף טובים?

הבנתי שאני צריך ללכת לערייה כדי לקבל תו-אזור או משהו כזה, האם הפרוצדורה היא לגשת לעירייה לבקש את זה וזהו? כמה זה עולה?

אני מתאר לעצמי שאני צריך גם את הכרטיס הממוחשב הזה של החניה אבל אני מאמין שעל זה לא יהיה קשה לברר ולהשיג.

יש אולי פרוצדורה שאני צריך לקיים עם משרד התחבורה\רישוי?

מצטער על העומס, בטוח היו לי עוד כמה שאלות ששכחתי, אם יש למישהו משהו להוסיף (שוב זו המכונית הראשונה שלי ואין לי מושג בסיוויק והונדה בכלל.. =/ ) בבקשה...

 

תודה לעונים!

אבי

פורסם
לצורך העניין קניתי הונדה סיויק 1995 אוטומטית עם 18000 ק"מ.

אני צריך לשאוב מושג וידע כמה שיותר, הנה כמה שאלות שעלו לי לראש והן די דחופות לעשייה האמת:

אם אין לי ספר רכב, מאיפה אני יכול להשיג?

כמה לחץ אויר אמור להיות בגלגלים? (אם זה גלגלים לא של סיוויק זה משנה?)

איזה שמן מנוע אני צריך לקנות?

איזה מי קירור לקנות?

אני צריך כבר לעשות טיפול עשרת אלפים לרכב, אין לי שמץ של מושג איך מתחילים ואיך עושים, אני צריך להכניס את האוטו בכל מקרה למושג לתיקונים ראשונים שקשורים למנוע, כדאי לבקש שכבר יעשו לי במושג גם את טיפול ה10000?

אני גר בתל אביב, האם מישהו מכיר מוסך טוב שמטפל בסיויק בשנתון כזה? חשמלאי טוב? מקום של חלקי חילוף טובים?

הבנתי שאני צריך ללכת לערייה כדי לקבל תו-אזור או משהו כזה, האם הפרוצדורה היא לגשת לעירייה לבקש את זה וזהו? כמה זה עולה?

אני מתאר לעצמי שאני צריך גם את הכרטיס הממוחשב הזה של החניה אבל אני מאמין שעל זה לא יהיה קשה לברר ולהשיג.

יש אולי פרוצדורה שאני צריך לקיים עם משרד התחבורה\רישוי?

מצטער על העומס, בטוח היו לי עוד כמה שאלות ששכחתי, אם יש למישהו משהו להוסיף (שוב זו המכונית הראשונה שלי ואין לי מושג בסיוויק והונדה בכלל.. =/ ) בבקשה...

 

תודה לעונים!

אבי

קודם כל תתחדש!!!

רכב שנת 95 עם 18,000 ק"מ - מ ד ה י ם ! ! !

אז ככה, ספר רכב - נסה לפנות לשירות של החברה (הונדה וולבו - מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ), לדעתי ישלחו לך ספר רכב. שם תמצא גם תשובה לשאלות לגבי לחץ האוויר, נוזל הקירור ושמן המנוע.

לגבי תו חניה אזורי,

תוכל להעזר בקישור:

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/ParkingMeans/LocalTav2.asp

שם תוכל גם לשאול לגבי כרטיס חניה ממוחשב (איזי פארק).

הפרוצדורה שהיית צריך לקיים עם משרד הרישוי - העברת בעלות על הרכב, לאחר שבדקת שהרכב אינו ממושכן (ניתן לבדוק בדואר בזמן העברת הבעלות), אינו מעוקל או משועבד (במשרד הרישוי).

מקווה שכיסיתי בכול.

מזל טוב ובהצלחה:-D

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם
קודם כל תתחדש!!!

רכב שנת 95 עם 18,000 ק"מ - מ ד ה י ם ! ! !

אז ככה, ספר רכב - נסה לפנות לשירות של החברה (הונדה וולבו - מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ), לדעתי ישלחו לך ספר רכב. שם תמצא גם תשובה לשאלות לגבי לחץ האוויר, נוזל הקירור ושמן המנוע.

לגבי תו חניה אזורי,

תוכל להעזר בקישור:

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/ParkingMeans/LocalTav2.asp

שם תוכל גם לשאול לגבי כרטיס חניה ממוחשב (איזי פארק).

הפרוצדורה שהיית צריך לקיים עם משרד הרישוי - העברת בעלות על הרכב, לאחר שבדקת שהרכב אינו ממושכן (ניתן לבדוק בדואר בזמן העברת הבעלות), אינו מעוקל או משועבד (במשרד הרישוי).

מקווה שכיסיתי בכול.

מזל טוב ובהצלחה:-D

 

 

חחחח תודה רבה על התתחדש! ודרך אגב חסרה שם 0 אחת :lol: זה 180...

בקשר לספר רכב אומרים שאין להם מאיפה למצוא ספר רכב לשנתון הזה =/

בקשר ללחץ אויר אמרו לי בטלפון שלכל הגלגלים זה 32, נוזל קירור צריך של הונדה ושמן מנוע 5W40 של דלק. הלכתי לקנות את הדברים האלה ולא היה נוזל קירור של הונדה והוא אמר לי שאני צריך להגיד לו את הצבע של הנוזל קירור ושאפשר סוג אחר, השאלה שלי היא איך אני יודע איזה סוג לקנות בזמן שבהונדה אמרו לי שצריך את של הונדה? ולא אמרו לי צבע...

בקשר לשמן לא היה של דלק והמוכר אמר לי שצריך 10W40 ואמרתי לו שבחברה אמרו אחרת אז הוא אמר טוב אבל שאין לו של דלק, ושוב, איך אני יודע מה כן צריך כשהונדה אמרו לי של דלק? אז לא קניתי בסוף לא את זה ולא את זה, קניתי רק אפוד זוהר ומי וישרים :S

 

בקשר לאתר של העירייה, הטופס המקוון לא פעיל, התקשרתי אליהם ואמרו שפרצו להם לאתר והם מנסים לסדר את זה ואני אוכל להגיע לנקודת השירות בעיניין הזה במקום.

בקשר לאיזי פארק, יש משהו שיותר נוח/יותר זול? הבנתי שאפשר להתעסק עם החניה באמצעות הטלפון גם, מה עדיף?

 

בעיניין משרד הרישוי ע"פ מה שאתה אומר כרנאה שכבר עשיתי הכל בהעברת בעלות עצמה :)

 

 

תודה רבה לך על התשובות! עזרת לי מאוד...

פורסם

הנוזל הקירור המומלץ הוא של הונדה - ניתן לקנות במוסכים של היבואן מגיע בצבע כחול ירוק. אתה יכול להשתמש גם בנוזל קירור איכותי אחר.

 

השמן מנוע המומלץ כאן בארץ למנוע זה הוא 10W40 חצי סינטטי או 5W40 סינטטי מלא (חלק מהמוסכים המורשים משתמשים באחד וחלק אחר בסוג השני) - אם המוכר שם 10W40 אז תמשיך עם הצמיגות הזו (כמובן שעם שמן איכותי).

 

בזמנו כאשר היתה לי סיויק טיפלתי במוסך באזור תעשייה בהרצליה והתרשמתי מהם לטובה - תחפש את הכתובת באתר הונדה ישראל.

 

בהצלחה,

 

אלכס

פורסם
הנוזל הקירור המומלץ הוא של הונדה - ניתן לקנות במוסכים של היבואן מגיע בצבע כחול ירוק. אתה יכול להשתמש גם בנוזל קירור איכותי אחר.

 

השמן מנוע המומלץ כאן בארץ למנוע זה הוא 10W40 חצי סינטטי או 5W40 סינטטי מלא (חלק מהמוסכים המורשים משתמשים באחד וחלק אחר בסוג השני) - אם המוכר שם 10W40 אז תמשיך עם הצמיגות הזו (כמובן שעם שמן איכותי).

 

בזמנו כאשר היתה לי סיויק טיפלתי במוסך באזור תעשייה בהרצליה והתרשמתי מהם לטובה - תחפש את הכתובת באתר הונדה ישראל.

 

בהצלחה,

 

אלכס

 

 

הבנתי... תודה רבה!!!

×
×
  • תוכן חדש...