Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחיפושים אחר רכב חדש לאמא שלי.

 

נשבר לה כבר (תודה לאל!) מרכבים ישנים אז היא רוצה לקנות רכב חדש מהחברה.

 

הבעיה היא שאני לא מוצא שום דבר שהייתי רוצה לראות אותה נוהגת עליו.

 

התקציב: 60000 - 125000.

 

הצרכים: שיהיה נוח, אמין יחסית, בטוח, שקט, אוטומט ואם אפשר, עם תא מטען שיספיק לקניות בסופר פעם בשבוע, ואולי לעגלת תינוקות מדי פעם (יהיו עוד נכדים)

אין שום התייחסות למנועים כי זה בשבילה ואני ממש בספק שאני אי פעם אנהג עליו.

מבחינת מנועים, כמעט כל דבר יהיה בגרסה הבסיסית.

 

הנה הרשימה של האפשרויות.

מה מכל הרשימה הזו הייתם קונים, ומדוע?

פיג'ו 107

ניסאן מיקרה

סוזוקי אלטו (המחיר עושה לו יתרון רציני למרות שאני לא אוהב אותו באופן אישי)

רנו קליאו

אופל קורסה (רק אם הגרסה החדשה מגיעה לארץ, ולא ראיתי אפילו אחת)

דייהטסו מטריה

הונדה ג'אז

טויוטה יאריס

ניסאן נוט

סיאט איביזה

סוזוקי סוויפט

סיטרואן C3

סיטרואן C4

סקודה אוקטביה

סקודה פאביה

פולקסוואגן ג'טה

פולקסווגן גולף

פורסם

פאביה 1.2 TSI

86 כ"ס אוט'

 

94K , בגאז' נאה יחסית לסופר מיני.

וגיר ומנוע מתקדמים.

 

לא חושב שתמצא משהו יותר עדיף מזה.

פורסם

הפביה 1.2 86 כ"ס נמכרת עם גיר ידני והאימא מעדיפה אוטומטי.

הדייהטסו מאטריה נשמעת מאוד מתאימה לדרישות הבגאז' והיא גם מאוד מרווחת, אבל תא הנוסעים שלה בסיסי ופשוט ולא כל אחד יתחבר לעיצוב החיצוני.

אני מציע להוסיף לרשימה גם את סוזוקי ספלאש למרות שאני לא יודע איך תא המטען שלה יתמודד עם עגלה, כרכב עירוני היא נראית כמעט מושלמת.

 

על היאריס, 107, והונדה ג'אז הייתי מוותר עקב גיר רובוטי חד מצמדי שלא נוח לשימוש עירוני (האמת לא נוח גם בבין עירוני) וגם על המשפחתיות כמו אוקטביה, ג'טה ו-C4 כי לפי הבנתי היא לא צריכה את הגודל הנוסף וחבל לזרוק כסף.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם

הייתי מוסיף לרשימה פולקסווגן פולו החדשה.

מנוע 1.4 עם גיר DSG.

זוהי הבחירה שלי, למה?

רכב חדשני, יפה, גיר מתקדם, אבזור מצויין.

מכונית השנה באירופה

 

מהרשימה הייתי הולך לכיוון הסיאט,

מנוע מצויין, גיר חדשני, צעיר, רכב שנותן תמורה לכסף.

מה שמבאס- בקרת אקלים מכאנית.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

גולף או ג'טה, בלי לחשוב פעמיים.

הרכב מבודד ושקט מאוד.

יהיה מקום לעגלה, ואפילו לקניות במקביל (מה שקשה לי להאמין ברכבים קטנים יותר כגון פולו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אולי לעגלת תינוקות מדי פעם (יהיו עוד נכדים)

 

פרנקוס, מזמן לא היה שרשור התלבטות באוף טופיק בנושאי זוגיות, ועכשיו אתה מנחית את הפ33ה הזו.

יש תאריך סגור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גולף, ג'טה, והסוזוקי סוויפט הם הבחירה שלי.

אצל רוב המכוניות תא המטען שווה לתא הכפפות ככה שזה לא ממש יתאים.

 

בנוסף הייתי מציע לך לבדוק את הפורד פיאסטה החדשה בהחלטה מתחרה ראויה לשאר הרכבים שהצגת פה (אם לא יותר טובה מרובן)...

אאדוי RS6 לנהוג פעם אחת ולחלום כל החיים

:|

פורסם

ראה כאן

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293665

 

קומדנו סבים וסבתא אחת עשו לך ולאמא שלך את העבודה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני הייתי מוריד את שלושת הראשונות ואת הפאביה ושולח אותה לעשות סיבוב על הנותרות.

 

 

 

אישית הייתי הולך על הנוט אבל מחכה קצת להגעת ה C4 החדשה כדי לבחון אותה לפני ההחלטה הסופית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רגע, מה עם הוולוו?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני בחיפושים אחר רכב חדש לאמא שלי.

 

אופל קורסה (רק אם הגרסה החדשה מגיעה לארץ, ולא ראיתי אפילו אחת)

דייהטסו מטריה

פולקסווגן גולף

 

ייבוא המאטריה הופסק באחרונה, לאחר שנמכרה בכמויות קטנות מאוד בשנתיים ומשהו שכן יובאה. לטענת היבואן גם בעולם היא אינה להיט והייצור שלה יופסק באוגוסט.

 

הקורסה המחודשת כבר כאן, רק לא ממש נראית שונה. אכן, תמורה טובה למחיר.

 

הגולף חורגת מהתקציב שציינת, כתבת שאמך מעדיפה אוטומטית, ואז הגולף עולה 130 אלף שקל לפני רישוי ואביזרים. בכל מקרה, אוקטביה TSI 1.2 תהיה כדאית יותר.

 

קשה לייעץ לך כשאתה מביא כזה טווח של מחירים ומכוניות. בכל מקרה, העגלה של הבן שלי נכנסה גם לתא המטען הזערורי של האלטו (אבל באמת לא נשאר מקום לשום דבר אחר לצידה שם).

פורסם
פרנקוס, מזמן לא היה שרשור התלבטות באוף טופיק בנושאי זוגיות, ועכשיו אתה מנחית את הפ33ה הזו.

יש תאריך סגור ?

 

מנסים...

סתם, האמת היא שזה יכול להגיע מכיוון אחותי או אחי, לא ממני (לפחות ב3 השנים הקרובות).

בינתיים אני רק מתאמן באיך לעשות ילדים :)

 

רגע, מה עם הוולוו?

 

אחרי 18000 ש"ח שהשקענו על יישור קו רציני (כולל צבע חדש ושיפוץ מנוע רציני) הוחלט שהיא תימכר כשייקנה רכב אחר. גם הפיאט.

ההסבר לסיבות בשרשור עוד שבועיים.

 

ראה כאן

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293665

 

קומדנו סבים וסבתא אחת עשו לך ולאמא שלך את העבודה...

 

תודה רבה :)

 

מהרשימה הייתי הולך לכיוון הסיאט,

מנוע מצויין, גיר חדשני, צעיר, רכב שנותן תמורה לכסף.

מה שמבאס- בקרת אקלים מכאנית.

 

זה ממש לא מבאס.

יהיה לה יותר קל לתפעל את זה.

 

גולף או ג'טה, בלי לחשוב פעמיים.

הרכב מבודד ושקט מאוד.

יהיה מקום לעגלה, ואפילו לקניות במקביל (מה שקשה לי להאמין ברכבים קטנים יותר כגון פולו).

 

אני חושב שזה הכיוון בגלל האיכות.

אני באופן אישי לא מתחבר לזה אבל זה לא בשבילי, זה בשבילה.

 

בנוסף הייתי מציע לך לבדוק את הפורד פיאסטה החדשה בהחלטה מתחרה ראויה לשאר הרכבים שהצגת פה (אם לא יותר טובה מרובן)...

 

אני לא אוהב פורדים. זו גם הסיבה שהפוקוס לא נמצאת ברשימה וגם לא המאזדה 3.

פורסם

הרשימה שלך מפוזרת מרכבים קטנים ביותר (107, מיקרה אלטו), דרך סופר מיני שונות, משפחתיות האצ'בק (נוט, C4, גולף), ועד לאוקטביה \ג'טה הגדולות.

השאלה, מדוע? מה אימך מעדיפה? האם הרכב ייבחר לפי הטעם שלה או שלך?

אני אישית הייתי בוחר לאמא באחד משני הרכבים שלא נכנסו לרשימה - סוזוקי SX4 או פיג'ו 308.

לא גדולות חיצונית, אבל מרווחות בפנים. סוזוקי גבוהה, הכניסה והיציאה מהרכב נוחים. בגאז' לא גדול, אבל יספיק לכל הצרכים.

308 מפנקת, שקטה ולדעתי משדרת איכות ומין מכובדות.

מהרשימה שלך הייתי בוחר בקליאו. המודל האחרון מרווח, נח, בטיחותי.

גם מגאן בצורת 5 דלתות נראית לי כאופציה מתאימה, למרות שאין צורך ברכב משפחתי (האמת אותו הסיפור עם 308 או SX4).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...