Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת לגבי מחירים של מיכל עיבוי הגיוני שזה יעלה 280 לפני מעמ ועוד עבודה ומעמ יוצא 370? [מיכל חדש]

 

לגבי כבלי פלאגים עולים 325 לפני מעמ הגיוני?

 

והאם זה בסדר שהוציאו לי שסטום שאחראי על הצינור מים שנכנס למנוע[הוא אמור לגרום למים לסיקולציה במידה והרכב מתחמם] אבל הוציאו אותו כי אמרו לי שהוא תקוע ועכשיו האוטו מתחמם הרבה יותר לאט..

 

בברכה אסי גורן :)

פורסם

למיכל המחיר נראה סביר, לכבלי הצתה זה תלוי איזה סוג, אם זה חברה טובה למשל BERU אז זה מחיר סביר אבל אם זה BS אז זה יקר מאוד...

 

הפעולה שעשו אצלך היא ביטול הטרמוסטט, לא הכי מומלץ לעשות את זה מכיוון שאז המנוע לא מגיע לטמפרטורת העבודה שלו

וזה גורם לזיהום אוויר מוגבר, עלייה בצריכת הדלק וגם בלאי מואץ למנוע - זה בעצם לעקוף את הבעיה ולא לסדר אותה.

 

מה שכן, לעיתים לסדר בעיה כזאת עשוי להיות קצת מסובך ויכול לעלות קצת יקר ולכן אם זה רכב מאוד ישן אולי עדיף שתשאיר את זה ככה,

אך אם זה לא רכב כ"כ ישן ואתה מתכוון להשאר איתו זמן רב אז אני הייתי דואג לסדר את זה כמו שצריך בלי קומבינות.

פורסם
למיכל המחיר נראה סביר, לכבלי הצתה זה תלוי איזה סוג, אם זה חברה טובה למשל BERU אז זה מחיר סביר אבל אם זה BS אז זה יקר מאוד...

 

הפעולה שעשו אצלך היא ביטול הטרמוסטט, לא הכי מומלץ לעשות את זה מכיוון שאז המנוע לא מגיע לטמפרטורת העבודה שלו

וזה גורם לזיהום אוויר מוגבר, עלייה בצריכת הדלק וגם בלאי מואץ למנוע - זה בעצם לעקוף את הבעיה ולא לסדר אותה.

 

מה שכן, לעיתים לסדר בעיה כזאת עשוי להיות קצת מסובך ויכול לעלות קצת יקר ולכן אם זה רכב מאוד ישן אולי עדיף שתשאיר את זה ככה,

אך אם זה לא רכב כ"כ ישן ואתה מתכוון להשאר איתו זמן רב אז אני הייתי דואג לסדר את זה כמו שצריך בלי קומבינות.

 

תודה על התשובה המהירה.

תראה בא נגיד שאין לי בעיה מבחינת הטמפרטורה ואם אני מדליק מזגן היא מגיע לטמפרטורה בנורמלית [ועוד בקיץ גם ככה חם.]

מה רמת הסיכון לגבי הבלאי למנוע? או שזה רק בגלל הטמפרטורה?

 

 

עריכה:

הרכב 96 ואני מתכוון להשאר איתו לפחות 3-4 שנים אבל אם זה גורם בלאי למנוע אני אסדר את זה בגלל שאני נגוע בפרפקציוניזם

בברכה אסי גורן :)

פורסם

מה רמת הסיכון לגבי הבלאי למנוע?

אין כאן רמת סיכון. בוודאות גמורה, לאורך זמן הדבר לא בריא למנוע.

 

אם הטרמוסטט תפוס וגורם להתחממות הרכב - מחליפים את הטרמוסטט בחדש. אם יש בעיה אחרת במערכת הקירור, פותרים אותה ולא מנסים לעקוף אותה בצורה חאפרית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...