Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שטיפלתי בתוכנית ובמכשיר שלי באורנג' לשביעות רצוני, הגיעה השעה לעזור לחברה שלי עם התוכנית שלה.

 

ההורים שלה לוקים בתסמונת הלא אכפת לי, וכתוצאה הם משלמים סכומים מופרכים בכל קנה מידה לגנבים האלה באורנג' (שכמובן, לא חושבים להתקשר ולהציע הצעות כשהתוכנית מסתיימת).

מה דעתכם על חשבוניות של 250 שקלים בחודש למכשיר דור 2 מיושן, 90 דקות שיחה ו-130 סמסים?

 

במאמץ לפתור את הבעיה עבורם התקשרתי בימים האחרונים לאורנג' בניסיונות למצוא תוכנית עדיפה לשני מכשירים (אחד לחברה, אחד לאמא שלה, כל אחת משלמת כיום כ-250 שקלים), אבל כל נציג שמעבירים אותי אליו נותן לי את אותן תוכניות מסכנות (שאמנם חוסכות 100 שקלים ויותר מהחשבונות, אבל עדיין מעליבות ביחס למה שמציעים בסלקום). אפילו מכשיר נורמלי אי אפשר להשיג בהחזר מלא - צריך לשלם עוד מאות שקלים למכשיר בינוני, או 1600 שקלים ל-E72 שבסלקום נותנים כמעט בחינם (!)

 

מה לדעתכם ניתן לעשות? האם הפתרון היחיד הוא להתנתק ולעבור לסלקום? עם כזה יחס לא נראה לי שאפילו שימור הלקוחות ירים אצבע בשביל לעזור...

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותי אישית הדבר שהכי מעניין לגבי בחירת חברת תקשורת, היא כסף.

לפי המצב שאתה מציג, סלקום מציעים תוכנית זולה יותר, תעבור לסלקום.

אך לפני המעבר, תציג את התוכנית של סלקום לאורנג.

בהצלחה

זה נכון

פורסם

היום לעבור חברה זה קל מאי פעם. אתה מגיע לסלקום, מקבל יחס של לקוח חדש, ונשאר עם המספר שלך. מה עוד צריך?

פורסם

מהניסיון שלי אין מה לעשות, בעבר הייתי באותה סיטואציה.

פניתי לאורנג' וקיבלתי מהן הצעות דיי מצחיקות, הכי זול היה 60 אג' לדקה.

הסברתי להם שאני מתכנן לעבור לסלקום אם הם לא ישפרו את ההצעה, כמובן שאמרו זה מה יש.

כיום אני בסלקום ואני משלם הרבה פחות ממה שאורנג' הציעו לי.

 

חבל שאורנג' לא מה שהיו פעם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לעבור חברה זה כמובן הפתרון המתבקש אבל תנסה גם אופציה של סוכן לבית.

תרשום את כל ההצעות של כל החברות לאחר מיקוח עם מוקדי השירות ותזמין נציגים לבית בד"כ יהיו להם הצעות אטרקטיביות יותר קל וחומר אם המכישרים שברשותך ללא התחייבות.

פורסם

אורנג' יקרים יותר מסלקום וזה ידוע. כשאני התעניינתי לפני שנתיים בערך, הם רצו שאני אדבר ב-200 שקלים לחודש למכשיר X, בסלקום על אותו המכשיר רצו שאני אדבר ב-100 שקלים בחודש כדי לקבל החזר מלא.

 

מה שכן סלקום האכילו אותי (בפעם המיד יודע כמה) מרורים עם השירות המחפיר שלהם. מבחינתי סלקום זה כמו הוט, אולי זולים אבל חרא שירות!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אורנג' בחיים לא היתה זולה ולא כך היא משווקת את עצמה, ללקוחות לא ריווחיים פשוט לא נותנים תוכניות שימור,

לצורך העיניין כל המחירים שווים בחברות, אין הבדל כלל הכל בשיווק ואיך מראים את זה ללקוח.

אם אני אומר לך 60 אג' תגיד "יקר" - אם אני אומר לך 1000 דקות ב300 ש"ח תדיג סבבה, הכל עיניין של הצגה.

 

עד שלא תיהיה תחרות אמיתית בין החברות, לא יהיו שינויים (רק צריכים שהרגולטור - משרד התקשרות יתערב כפי שעשו בארה"ב ובגרמניה)

לשאלת הפותח, בתור עובד של אחת החברות יש לי פתרון אחד: במידה ואין התחייבויות- לנייד לחברה אחרת- לקבל תוכנית דומה אבל תקבל שם החזרי קנסות והטבות ניוד שישלתמו לכם מאוד! ! ! :evil:

 

 

 

 

גילוי נאות: אני לא עובד בסלקום!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
אורנג' יקרים יותר מסלקום וזה ידוע. כשאני התעניינתי לפני שנתיים בערך, הם רצו שאני אדבר ב-200 שקלים לחודש למכשיר X, בסלקום על אותו המכשיר רצו שאני אדבר ב-100 שקלים בחודש כדי לקבל החזר מלא.

 

מה שכן סלקום האכילו אותי (בפעם המיד יודע כמה) מרורים עם השירות המחפיר שלהם. מבחינתי סלקום זה כמו הוט, אולי זולים אבל חרא שירות!

 

עדיין לא הייתי בפלאפון

זה נכון

פורסם
אורנג' בחיים לא היתה זולה ולא כך היא משווקת את עצמה, ללקוחות לא ריווחיים פשוט לא נותנים תוכניות שימור,

לצורך העיניין כל המחירים שווים בחברות, אין הבדל כלל הכל בשיווק ואיך מראים את זה ללקוח.

אם אני אומר לך 60 אג' תגיד "יקר" - אם אני אומר לך 1000 דקות ב300 ש"ח תדיג סבבה, הכל עיניין של הצגה.

 

עד שלא תיהיה תחרות אמיתית בין החברות, לא יהיו שינויים (רק צריכים שהרגולטור - משרד התקשרות יתערב כפי שעשו בארה"ב ובגרמניה)

לשאלת הפותח, בתור עובד של אחת החברות יש לי פתרון אחד: במידה ואין התחייבויות- לנייד לחברה אחרת- לקבל תוכנית דומה אבל תקבל שם החזרי קנסות והטבות ניוד שישלתמו לכם מאוד! ! ! :evil:

 

 

 

 

גילוי נאות: אני לא עובד בסלקום!

 

מה זה החזרי קנסות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

החזרי קנסות: במידה ויש "קנס יציאה" או "יתרת תשלומים" או כל תשלום אחר שיגרר בעקבות ניתוק , החברה המתחרה עוזרת "למתק" את הגלולה המרה, בעזרת ניכויים בתשלום החודשי אצלם.

במידה ואין התחייבות הניתוק מהחברה יהיה ללא תשלום אבל הנציגים של החברה המתחרה יעשו הכל על מנת להוסיף קווים חדשים ולתת את ההחזרי קנסות גם ללא קנסות.

 

לדוג': אני בחברת אורנג' ללא התחייבות ואני משלם על 200 דק' 100 ש"ח , אני ניגש לסלקום ורוצה לנייד את הקו שלי אליהם, הם מציעים לי תכנית של 200 דק' ב100 ש"ח (אותו הדבר) , אבל, אני בגלל שאני קרציה ורוצה להוזיל ומבקש מהנציג שמולי שישתדל יותר והוא ילך לראש הצוות שלו ויבקש החזר קנסות מסויים. אז יורידו לי עוד 20 ש"ח מהחיוב החודשי (ל80 ש"ח) .

 

אזהרה חמורה! : להתרחק כמו מאש מנציגי door 2 door הם יגידו הכל כדי לסגור עסקה ואני ממליץ בחום לגשת לנקודת שירות, לראות מכשירים ולהסתכל לנציג\ה ו\או לראש הצוות בעיניים- אני יודע שצריך לחכות ובד"כ הרבה (שעה-שעה וחצי) אבל שווה להבין את הכל ולצאת לא פרייר

 

*נאמר בתור נציג שעד היום רודף אחרי נציגי D2D שכבר פוטרו בגלל ששיקרו במצח נחושה ללקוחות- והלקוחות מן הסתם כועסים , מאוכזבים, מתוסכלים ולפעמים גם עצובים- ובצדק!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

רוני,

אם אורנג' לא לפחות מיישרים קו עם הצעות מחרות שיש לכם ועלות המעבר אינה יקרה (התחייבות וכו') אז פשוט לעשות שיחה אחת לשירות הלקוחות ולהודיע להם שזו ההדמנות האחרונה לפני מעבר לחברה מתחרה.

אם לא יגיבו בהתאם, אז פשוט תקראו את הכתובת על הקיר ותעברו חברה. היום כשאפשר לעבור עם אותו מספר זה פשוט ושקוף ללקוח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מה שעשיתי לאחרונה זה תלך לחברה מתחרה תקח הצעה ותבוא איתה לנציג של סלקום (לא בטלפון)

תגיד לו/ה שזאת העיסקה שקיבלת ואם הם יכולים לתת לך עיסקה יותר טובה מה טוב ומה נעים, אם לא תעבור חברה.

אצלי זה עבד עם הצעה של אורנג על סלקום והם פשוט קיפלו את הרגליים והציעו לי הצעה יותר טובה אפילו.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
אחרי שטיפלתי בתוכנית ובמכשיר שלי באורנג' לשביעות רצוני, הגיעה השעה לעזור לחברה שלי עם התוכנית שלה.

 

ההורים שלה לוקים בתסמונת הלא אכפת לי, וכתוצאה הם משלמים סכומים מופרכים בכל קנה מידה לגנבים האלה באורנג' (שכמובן, לא חושבים להתקשר ולהציע הצעות כשהתוכנית מסתיימת).

מה דעתכם על חשבוניות של 250 שקלים בחודש למכשיר דור 2 מיושן, 90 דקות שיחה ו-130 סמסים?

 

במאמץ לפתור את הבעיה עבורם התקשרתי בימים האחרונים לאורנג' בניסיונות למצוא תוכנית עדיפה לשני מכשירים (אחד לחברה, אחד לאמא שלה, כל אחת משלמת כיום כ-250 שקלים), אבל כל נציג שמעבירים אותי אליו נותן לי את אותן תוכניות מסכנות (שאמנם חוסכות 100 שקלים ויותר מהחשבונות, אבל עדיין מעליבות ביחס למה שמציעים בסלקום). אפילו מכשיר נורמלי אי אפשר להשיג בהחזר מלא - צריך לשלם עוד מאות שקלים למכשיר בינוני, או 1600 שקלים ל-E72 שבסלקום נותנים כמעט בחינם (!)

 

מה לדעתכם ניתן לעשות? האם הפתרון היחיד הוא להתנתק ולעבור לסלקום? עם כזה יחס לא נראה לי שאפילו שימור הלקוחות ירים אצבע בשביל לעזור...

 

תודה

 

רוני

 

 

בשבילך רוני - עצה מהלב...

תמתין כמה שבועות/חודשים מעטים, לא שווה להתחייב כעת לשום חברה סלולרית.

אוטוטו תוכל לרכוש מ"המשביר לצרכן" בלוקים נוחים של דקות היות והם נכנסים לשוק המפעילים הוירטואלים.

Confidence In Motion

פורסם

רוני בתור לקוח פרטית התוכנית הבאה היא הכי טובה שתוכל לקבל.

אז ככה,

לי יצא לשלם חודשית כ-300 ש"ח בגלל הרבה שיחות לסלקום לחברה.

אחרי שנמאס לי התחלתי לנדנד לאורנג' שלא מתאימים לי התעריפים ואם באמת אין להם מה להציע לי אני עובר לסלקום (אני באורנג' 10 שנים), לא הייתי מחוייב לשום תוכנית אצלהם.

לבסוף אחרי שבוע קיבלתי את התוכנית שימור לקוחות הכי כדאית שיש להם:

תוכנית חיילים עם התחייבות ל 18 חודש הכוללת 200 סמס 400 דקות ב 140 ש"ח לחודש + מכשיר טל' חינם (באמת חינם בלי שטויות).


×
×
  • תוכן חדש...