Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני לעשות פחחות וצבע לרכב.

רנו קליאו בי 1.6 RXT שנה 2001 אוטומט. צבע הרכב: כסף מטאלי.

להלן התמונות (מימין לשמאל):

1. שפשוף חניה (צד ימין) - צריך לעבור פחחות וצביעת הכנף והדלת.

2. מכה קטנה.

3. מראת נהג - צבע מתקלף

4. מכה קטנה.

5. מכה קטנה בכנף שמאל

6. שריטות בדלת הנוסעים השמאלית

7. מבט על המנוע - אולי צריך לסדר גם שם משהו?

8. האם מותר לנסוע עם צינור כזה שהולחם (לא נעשה על-ידי)?

 

מה המחיר לפחחות ותיקון הצבע?

האם כדאי לעשות חידוש צבע לכל הרכב? מה העלות?

אם אני מחליף צבע אחר לרכב (חשבתי אולי על שחור מט, זה יכול להיות מדהים על קלאו)

האם צריך להודיע למשרד הרשוי-איך עושים זאת? ומה העלות?

 

אני גר באזור נתניה,

הומלץ לי בעבר על 2 מוסכים:

1. מוסך רפי ובניו

2. מוסך הזהב (אצל יבגני)

 

איזה ממולץ יותר מבין ה2, אשמח לקבל חוות דעת.

תודה,

דור.

IMG_5510.jpg

IMG_5511.jpg

IMG_5513.jpg

IMG_5514.jpg

IMG_5515.jpg

IMG_5516.jpg

IMG_5518.jpg

IMG_5519.jpg

פורסם

כל השריטות האלו זה שטויות, ואני לא הייתי מתקן את זה. אם תצבע, יכאב לך הלב על כל שריטה חדשה.

צביעה איכותית ללא שינוי צבע זה סיפור של 4000 - 5000 שקל. אפשר לצבוע גם בהרבה פחות, אבל אז הרמה תיהיה בינונית ומטה.

 

אגב, יש לך מנוע 8 שסתומים ו 90 כ"ס, כמו במודלים הישנים יותר.

 

 

פורסם

למה יש לך מים ירוקים במנוע?

הם לא אמורים להיות אדומים?

 

בתמונה בפינה השמאלית למטה אני רואה שיש לך רטיבות וקצת ירוק על הצינור מים אני צודק?

פורסם
למה יש לך מים ירוקים במנוע?

הם לא אמורים להיות אדומים?

 

בתמונה בפינה השמאלית למטה אני רואה שיש לך רטיבות וקצת ירוק על הצינור מים אני צודק?

 

הירוקים זה של הרדיאטור..

 

האם להחליף את הצינור לחדש? או שהוא יכול להשאר כרגע ככה איכשהו ? אין בעיות עם הרכב...

פורסם
למה יש לך מים ירוקים במנוע?

הם לא אמורים להיות אדומים?

 

בתמונה בפינה השמאלית למטה אני רואה שיש לך רטיבות וקצת ירוק על הצינור מים אני צודק?

 

קרסו הפסיקו להשתמש בנוזל קירור אדום לפני 5 שנים בערך. כיום הם משתמשים בנוזל ירוק/צהוב שמיוצר עבורם על ידי "פז".

 

 

פורסם

ואללה אצלי המים עדיין אדומים...

 

לפותח השירשור. יש לי את כמעט את אותו המנוע ואין לי שום רטיבות או שמנוניות באזור הזה.

צינור של מה זה, מים?

פורסם
ואללה אצלי המים עדיין אדומים...

 

לפותח השירשור. יש לי את כמעט את אותו המנוע ואין לי שום רטיבות או שמנוניות באזור הזה.

צינור של מה זה, מים?

 

לפי בדיקה זה נראה כצינור ששייך לרדיאטור (יש 3 מחוברים) יכול להיות זה של המים?

פורסם

לא יודע להגיד לך ככה או לאבחן אם יש בעייה.

תחכה שמישהו שמבין יותר יגיב או תכנס למוסך כדי לקבל חוות דעת על אותו האזור.

 

לגבי התיקוני צבע לא הייתי ממליץ לך לעשות חבל על הכסף ועל שינוי גוונים שיהייה אם תעשה צביעה נקודתית בלבד.

 

כמה הרכב שלך עושה לליטר בנזין?

פורסם

כמה דפיקות, נראה רכב מאזור גוש דן.

לצבוע עם פחחות כזו יעלה לך לפחות 5K ש"ח.

אני מציע לנסות להוריד את השיפשופים (חלקם לפחות) עם פוליש. חלק מתיקוני הפחחות פשוטים, גש לפחח להצעת מחיר.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
לא יודע להגיד לך ככה או לאבחן אם יש בעייה.

תחכה שמישהו שמבין יותר יגיב או תכנס למוסך כדי לקבל חוות דעת על אותו האזור.

 

לגבי התיקוני צבע לא הייתי ממליץ לך לעשות חבל על הכסף ועל שינוי גוונים שיהייה אם תעשה צביעה נקודתית בלבד.

 

כמה הרכב שלך עושה לליטר בנזין?

 

כנראה שאני יוותר כרגע על התיקוני הצבע - פחחות וצבע. אולי בהמשך...

 

הרכב עושה 1:12 ליטר בנזין. זה סביר לא?

×
×
  • תוכן חדש...