Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מדובר ברכב גולף TSI 122 שנת 2010.

נסעתי ועצרתי ברמזור, אני בא לנסוע שמתי לב שהאוטו כבוי, קרה פעמיים במהלך כמה שבועות,

מה זה יכול להיות?

תודה

פורסם

לך למוסך המורשה ותבקש שיסדרו את זה.

בנוסף, שמעתי מכמה אנשים שבדר"כ ניקוי מצערת פותר את העינינים, למרות שזה מהר מאוד קרה, אבל יכול ליהיות.(גם לנו היה את זה בפיג'ו)

פורסם

איזה ניקוי מצערת ????

רכב 2010 שום ניקוי ושום נעליים !

 

עם הרכב ידני תוודא שאת לוחץ על הקלאצ' עד הסוף בעצירה בהילוך , אם לא ידני גש למוסך הרכב באחריות .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

אם הבעיה היא במצערת אני היתי דורש חדשה, הרכב חדש.

שוב השאלה היא, ידני או DSG? אולי אתה באמת לא לוחץ על הקלאץ' ובלי לשים לב נכבה לך האוטו?

 

 

בן.

Got To love It

פורסם
איזה ניקוי מצערת ????

רכב 2010 שום ניקוי ושום נעליים !

 

עם הרכב ידני תוודא שאת לוחץ על הקלאצ' עד הסוף בעצירה בהילוך , אם לא ידני גש למוסך הרכב באחריות .

 

הרי הוא ילך למוסך מורשה ונראה מה יגידו לו.

אם זה ידני אני מסכים איתך, אם זה DSG אז נראה מה יעשו באוטו, אני מאמין שזה יהיה ניקוי.

פורסם

זה קרה לפני שבוע והיום, הייתי בנסיעה רגילה, פעם שעברה טיפה לחצתי, עד 4000 סל"ד

והיום עד 3000סל"ד ואז זה בא.

יתכן שזה באמת בגלל תיקוני הצתות? אני מתדלק 95.

פעם ראשונה זה קרה כשהאטתי והיום כשעצרתי לגמרי.

תודה, גיל

פורסם

קודם כל אל תדאג

בבעלותי גולף TSI 1.4 122כ"ס שנת 2009 רכב מדהים לכל מי שמעוניין שילוב של מנוע + גיר מעולים

גם לי הייתה את הבעיה הנ"ל

המנוע נכבה בעיקר בתחילת נסיעה שהוא עדיין קר יחסית, קורה בעיקר בירידות במהירויות נמוכות או בעצירה מוחלטת

הלכתי למוסך מורשה של החברה, כנראה שזאת בעיה ידועה.

 

החבר'ה ביצעו עדכון גרסה לתוכנת ניהול המנוע והבעיה נפתרה כבר יותר מחצי שנה אין שום בעיה

 

לך כמה שיותר מוקדם ותבצע את העדכון, בעיה מסוכנת חבל שפולסוגן לא מפרסמים קריאה בנושא

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש בעיה כזו ברכב בן פחות מחודש עם תיבה אוטומטית 122HP.

הרכב כבה פעמיים בזמן הנסיעה.

אם מישהו שחווה את הבעיה יוכל להרחיב על ה"טיפול" שנעשה למניעת הבעיה?

 

תודה,

יוסי

פורסם

בעייה ידועה באחוז גבוה של רכבים עם TSI+DSG.

יש שתי אפשרויות עיקריות:

1: בעיית ניהול מנוע.

2: משאבת דלק.

כמובן שבמוסך יטפלו בבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...