Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קוראים לזה מיגרש ברזל,מכוניות,ערמה של מאוררים,רדיאטורים,חלקים שונים,אפילו טורבו.אין מילים ,ותוך כדי מגיע עוד זהב.התמונות מדברות.

0510001556.jpg

0510001556a.jpg

0510001556b.jpg

0510001557.jpg

0510001557a.jpg

0510001557b.jpg

0510001600.jpg

0510001601.jpg

פורסם
קוראים לזה מיגרש ברזל,מכוניות,ערמה של מאוררים,רדיאטורים,חלקים שונים,אפילו טורבו.אין מילים ,ותוך כדי מגיע עוד זהב.התמונות מדברות.

וכול זה בנוגע למאורר,יש עוד מחשבים מפורקים,ועוד, ועוד ,מי אמר זהב ולא קיבל.

0510001607.jpg

0510001608.jpg

0510001609.jpg

0510001621.jpg

0510001637.jpg

פורסם

יפה מתכוון להתקין את המאורר הישן?

הטורבו הישן מה מצבו אגב?ניתן לשפצו?

והקרבורטור הדו לועי :)

עופר בן צבי

פורסם

פעם ראשונה שאתה מגיע למגרש ברזל?

 

בכל המקומות זה ככה. יש לי גישה חופשית למכוניות שמגיעות לברזל באחד ממגרשי הברזל המרכזיים בת"א.

אבל אני בדרך כלל לא ניגש רק אם מגיע משהו מיוחד ומודיעים לי כי מכירים את השריטה.

פורסם

כן זה פעם ראשונה בארץ שאני מיתבלבל מזה.בארופה טילתי 6חודשים עים דהשבו שהוצאתי מישראל,והיתי בהרבה מיגרשים .בצרפת זה ניקרא "LACAS "ואפילו גרתי ועבדתי במיגרש כזה.אבל בכול ארופה נהוג לימכור חלפים משומשים ב50% ממחיר של חדש,אפילו אים הם נקיים ומצופים בנייר שמן,וכמובן שהחלקים שמישים.עכשיו כאן אתה קונה מימגרש ברזל המחיר בהתאם(גרושים)ואני חושב שאים חבר בפורום רואה משהו מענין במגרשים כאלו ,שיצלם ויפרסם,זה טוב לכולם.מצרף עוד כמה תמונות,ואים מישהו מעונין,ליפנות בפרטי,ותודה. בקשר למאורר, כמה מצחיק אבל לטמפרה כמו שלי לא מצאתי,לקחתי של טמפרה 2000 אוטומטית,של אונו,וכמה SPALים .וראיתי גם לכול הפיאטים האחרים,ולכול המכוניות בכלל וגם לישנות עים כונס מתכתי.

0511001444.jpg

0511001443a.jpg

0511001443.jpg

0511001442.jpg

0511001444a.jpg

0511001444b.jpg

פורסם

כואב הלב וכואב הכיס שבישביל מנוע טיואני "זבל"שלא ניתן לפרוק ושיפוץ משלמים 500 שקל ויותר,בזמן שערמת מנועים הולכת לגריסה.הצלתי איזה 7מנועים(אין לי מה לעשות איתם אבל לא היה לי לב ליזרוק).וכול בעלי הרכבים והישנים בעיקר,קיפצו על המציאה,זה בגרושים.זה כול הזבל שהגיע מהיפר חלף.

פורסם

יש שמה מכוניות שלמות חוץ מאלו שצילמת?

 

הלכתי להיפר חלף בשביל לקנות מגש אחורי לפונטו, אז יש להם והם ביקשו עליו 250 ₪, בכאילו הם סתומים? למכוניות כאלה הרי זה ידוע שאף אחד לא יקנה חלקים קוסמטיים, אז עד שבא ה"מטורף" שמוכן לשלם 150 שקל על זה הם תוקעים מחיר. בטח כבר הם גרסו כמה מגשים כאלה מאז שהייתי אצלהם.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

יש שם טמפרה 2000 אוטומטית,לא ראיתי פונטו.כדאי שתנסה בעוד מיגרשי ברזל,כי רק שם המחיר לפי מישקל.

פורסם
יש שם טמפרה 2000 אוטומטית,לא ראיתי פונטו.כדאי שתנסה בעוד מיגרשי ברזל,כי רק שם המחיר לפי מישקל.

 

איפה יש עוד מגרשים כאלה פה בסביבה? (אפילו איפה זה שאתה מצאת?)

אני לא מכיר מקומות כאלה

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
איפה יש עוד מגרשים כאלה פה בסביבה? (אפילו איפה זה שאתה מצאת?)

אני לא מכיר מקומות כאלה

המיגרש שצילמתי בסגולה,תעשה חיפוס על מיגרש ברזל ותיראה.

×
×
  • תוכן חדש...