Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש ירושלים של מועדון החמש



- גיבוש חברתי בפאב בירמן

 

חברי הסניף הירושלמי נפגשים



לערב גיבוש חברתי עם בני/בנות זוג

בפאב בירמן - של דן בירון (בעל רכב אספנות בעצמו)

 

ביום ה' 6.5.2010



בשעה 22:00

מדרחוב דורות ראשונים 8

מפת הגעה בקישור פאב בירמן

 

למפגש מוזמנים חברי המועדון ובני/בנות זוגם ובמהלכו יוחלט על מקום מפגש קבוע עבור המפגש השבועי בימי שישי.

 

לאחר חודש בו בדקנו ארבעה מקומות אפשריים למפגשים:

 

1.מסעדה ובית קפה בסטף.

2.רחבת הכניסה ל"קניון האחים ישראל" בתלפיות.

3.פאב "טוביה".

4.מסעדה ובית הקפה "שמיל" במתחם הרכבת הישן.

 

נצביע על המקום המתאים ביותר לקיים בו מפגש שבועי קבוע לחברי הסניף הירושלמי של מועדון החמש.

 

שימו לב! המפגש ביום ו' - 7.5.2010 יתקיים בכל מקרה במסעדת "שמיל" ברכבת ללא קשר להחלטה שתיפול בהצבעה, זאת עקב קוצר הזמן להתארגנות בין ההצבעה והמפגש השבועי.

 

נשמח לראות את כולם.

 

לברורים יש לפנות לאילן גורן, רכז המפגש בטל': 5272562- 050

 

בברכה,



סמדר- מועדון החמש.

מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל

רח' ארלוזורוב 25 ר"ג, ת"ד 1193 גבעתיים 53111. טל: 03-7318818

פורסם

לחברינו הירושלמים שלום

 

ביום חמישי ניפגש ואתם תחליטו איזה מארבעת המקומות המוצעים יהיה למפגששישי קבוע שלכם.

אני עצמי (בתוקף תפקידי החדש כאחראי על המפגשים) אהיה אתכם .

לפני כן אבקר במתחמים על מנת לוודא שהם מתאימים ולצורך אישור המפגש "הזוכה" על ידי ועד המועדון.

אני יודע שקיימים חילוקי דיעות והבדלי דיעות בין חברי המועדון בירושלים. כל אחד מהמפגשים הוא בעל יתרונות וחסרונות לדעת אי אלה מהחברים.

מה שמאחד את החברים היא רוח המועדון ואני מקווה שהיא תישמר בזמן ההצבעה ובעיקר אחריה.

אז מי שרוצה להשפיע, מתבקש לבוא ולהצביע.

 

בברכה ובידידות

בני הספל

האחראי על המפגשים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ברכות לחברינו בירושלים שבחרו במסעדת שמיל במתחם תחנת הרכבת הישנה בירושלים למקום המפגש הקבוע שלהם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה לכל חברי המועדון שבאו למפגש נהנו והצביעו.

תודה לאילן גורן שאירגן את הערב.

תודה מיוחדת לבני הספל שטרח ועלה לירושלים ובדק את מקומות המפגש וכיבד אותנו בנוכחותו.

ונוסף על הכל גם שימש כמשקיף בבחירות.

 

במפגש נכחו שנים-עשר חברים ועוד בנות זוג

חבר נוסף הצביע בטלפון (בהסכמת הנוכחים)

סה"כ 13 קולות, ולהלן התוצאות:

 

בית הקפה בסטף - 1 קולות

קניון האחים ישראל - 0 קולות

פאב טוביה - 1 קולות

מסעדת שמיל ברכבת - 11 קולות

 

מפגש שישי של הסניף הירושלמי של מועדון החמש נקבע:

מתחם הרכבת הישן - מסעדת שמיל

 

להתראות במפגשים.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

בוקר טוב

אכן היה מאוד נחמד ואף משתלם להגיע לאחר יום עבודה גדוש ארועים להחנות את הרכב הרגיל:) מרחק הליכה רגלית של חצי שעה לפגוש את החברים באוירה קסומה ומיוחדת,תודה לאילן גורן על ההזמנה,לחברים שהגיעו ותודה מיוחדת לבני הספל שכיבד אותנו בנוכחותו.

בידידות

עופר בן צבי

פורסם

לסניף הירושלמי בניהולו של אילן גורן ויד ימינו- רם מילון;

שאו ברכה . אימצתם שיטה נהדרת , יפה ודמוקרטית לבחירת מקום המפגש הקבוע שלכם.

מאחל לכם המשך מפגשים מהנה ופורה במקום החדש.

איחולי הצלחה , התמדה , הגדלת מעגל החברים (והוכחתם שאתם יכולים לעשות את זה).

צביקה מרגלית

צביקה מרגלית

×
×
  • תוכן חדש...