Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר והסיוויק ואני נמצאים בהליך פרידה לאחר 14 שנה יחד (בהחלט ארוע מכונן שיזכה לפוסט נפרד בהמשך) הפרסום המאסיבי של "ארוע הטרייד-אין" עשה את שלו (האמת שלא ה"ארוע", שהיה אמור להיות בשבוע שעבר, ושקיוויתי לדלג עליו ,ולכן דחיתי להשבוע) וחשבתי לעצמי "למה שלא אלך לראות מה יש להם להציע".

 

אקדים ואומר שלמעט ביקור בטריד אין של UMI, שאליו אני משווה את הביקור הנ"ל אין לי נסיון עם מגרשי רכב/סוחרי רכב/טרייד-אינים למינם (תמיד קניתי ומכרתי בלוחות המודעות) ולכן איני יודע מה המצב במקומות אחרים. כמו כן אני משתדל מאד לתאר את העובדות היבשות בלבד, מבלי לתת לאכזבה שהיתה לי להשפיע על התאור.

 

המקום

בשד' ז'בוטינסקי 61 בפ"ת (יוצא בצד הדרומי) הכניסה מסביב-סביבה מרחוב צדדי, יש שילוט.

חונים בחוץ, כחול-לבן כדאי מאד לשים תו/פנגו/איזי-פארק.

בכניסה מקדמות את פניך נציגות חביבות (לבושות שחור-לבן כמתבקש) שרושמות פרטים ומפנות לאזור הבר (שם יש כיבוד:roll: ). הן גם נותנות "מפת התמצאות" - הרכבים מסודרים לפי תקציב-בקצה הרחוק-רחוק של המגרש (בשמש) תקציב נמוך וליד המשרדים (המפוארים-ממוזגים) של אנשי המכירות (בחניה מקורה) רכבי היוקרה.

 

הרכבים

בדרכי ל"אזור התקציב" שלי (רמז:הוא לא באזור המקורה:oops: ) ראיתי מספר אקזמפלרים מעניינים שבהחלט שווה לבעלי הממון לבדוק.

 

באזורים של 80,000 ש"ח ועד 60,000 המצאי הוא בדיוק זה של לוח יד2, רכבים פרטיים, ליסינג, חברות וכו'. מצב הרכבים סביר.

 

באזור של 50,000 ש"ח ומטה (נו, הבנו כבר שזה האזור שלי:oops: ) נמצא מבחר לא גדול של רכבים שבמחיר המבוקש עבורם אפשר למצוא דברים מעניינים יותר בשוק החופשי.חלק גדול הרכבים עם ק"מ או מס' ידיים גבוהים לגילם,מה שלא מתבטא במחירם.

 

ניכר היה שהרכבים לא עברו "השבחה" שלפני מכירה (ושוב, אני משווה ל-UMI שם הרכבים מלוקקים) חלקם נשטפו בג'רניק בלייב, כשהקהל מסתובב ביניהם. כל הרכבים עם פגמים קוסמטיים (בעיקר פנימיים) לדוגמא-אלנטרה (מעניינת,עם סאן רוף, מגנזיום וכו') אחת -הכיסויים האדומים של האור בדלתות שבורים. אלנטרה (סתמית,לבנה) שניה- גלגל ההגה קרוע (הספוג). אפיקה אחת (נחמדה) -תאי אחסון שבורים. בכל הרכבים לא טרחו אפילו להבריק מעט את הדש בספריי כדי שלא יראה כ"כ בלוי.

נכון, אלו דברים פעוטים אבל התחושה שזה משרה...

 

אנשי המכירות

ליד הרכבים אתה מסתובב לבד. אין שם אנשי מכירות כלל. אני רואה זאת דווקא כיתרון,אפשר לבדוק מה שרוצים בראש שקט, לשבת ברכבים מלפנים ומאחור 20 פעם בלי בלבולי מוח. מצד שני, אם אתה רוצה לשאול משהו, אין את מי.

לאחר שבחרת אם כלתך, אתה חוזר למשרדים ומבקש לשבת עם איש מכירות. היה תור. ארוך מאד, חיכיתי מעל 20 דקות.

איש המכירות מולו ישבתי היה קצר רוח, אמר לי מחיר אחר מהמחיר שהיה רשום על הרכב בו התעניינתי, והציע לי מחיר מגוחך עבור הרכב אותו אני מעוניין למכור. לחליפין הציע לי רכב אחר שלא נמצא במקום ואמור להיות דומה לזה ששאלתי עליו. העניין הוא שהוא לא דומה כלל. עוד יד ועשרים אלף ק"מ וללא כל ה"צ'ופרים" של הרכב המקורי. הרושם הכללי שלי ממנו ספציפית לא היה טוב (סגנון דיבור,תוכן ההבטחות וכו'). אבל שוב, זו התרשמות סובייקטיבית. לא רוצה להסתכן ולומר סוחר מכוניות טיפוסי,אולם לא רחוק מזה. במשרדים ישבו אנשי מכירות רבים נוספים, אני בטוח שרובם שונים מהותית לטובה.

 

סיכום

אני לא אקנה שם. כל הפיתוי בטרייד אין הוא המפתח תמורת מפתח. אם הם לא נותנים לי מחיר אטרקטיבי עבור הרכב שלי, חלק גדול מהכדאיות של עיסקה שם נמוג. אמנם במכלול השיקולים שלי נמצאים גם הפטור מחשש שיעבוד/עיקול/זיוף וההרגשה שיש לאן לחזור אם מתגלה תקלה או פגם(ואגב-מנסיון של שני רכבים בטרייד אין UMI בהחלט יש לאן לחזור. גם חודשים אחרי ששילמת ואפילו כשפגה האחריות).

 

לא מצאו חן בעיני רכבים שהשתתפו במבצע ההנחות אז איני יודע לומר מה שיעור ההנחה או מה טיבה/טיבם של הרכבים המשתתפים.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא הייתי שם, אבל קונספט ה"מסחרה" הזה הוא רק פתח לבלגן. לא צריך להפוך קניית רכב להתנפלות המונית וזה לא "קרנבל החשמל" עם כל הכבוד. לחכות 20 דקות בתור כשאתה מתמודד מול עוד 20 איש על אותו הרכב ומול נציג מכירות שרק רוצה לתקתק עניין? נשמע כמו מקום שלא הייתי רוצה לקנות ממנו רכב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מכיר חבר שהלך לשם, ראה מזדה 6 כמובן מטופלת פיקס, לקח את הרכב לבדיקה במכון וגילו נזילה רצינית מהגיר.

כמובן שהוא החזיר את האוטו והלך לדרכו.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

אם זה הדבר היחידי שגילו בבדיקה, למה הוא לא ביקש שיתקנו על חשבונם ונסע לשלום?

 

זו לא סיבה לפסול רכב, עם כל הכבוד. לכל דבר יש פיתרון - כספי (הורדה במחיר) או פיזי (תיקון)

פורסם

you have a friend in the migerash

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הונדה סיוויק ידנית 93 אפשר למכור בקלות בשוק החופשי מעל המחירון.

לא שווה לך לתת לטרייד אין.

יודע. יודע גם שמגרשי הטרייד אין לא עובדים לשם שמים ואינם עמותות צדקה. אני מוכן לשלם עבור הנוחות של החלפת מפתח במפתח. אני מוכן לשלם תמורת שקט נפשי הנובע מחוק גילוי נאות ומהתחייבות חוזית שהרכב אינו ממושכן,משועבד או גנוב

השאלה הראשונה היא מה המחיר. וכמו בכל עסקה כלכלית, לסיום המו"מ ישנן שתי אפשרויות:או שמגיעים לעמק השווה ומתבצעת עסקה, או שהצד השני מתבצר בעמדה מגוחכת שמראה על חוסר נכונותו לבצע עסקה (נניח להציע לי 2000 ש' על רכב שיכול בקלות להמכר בפי שמונה מזה.)

השאלה השניה היא האם אתה מאמין שהסחורה תסופק ע"י הצד השני (הסחורה במקרה זה היא השקט הנפשי) ואיני מרגיש בטוח לבצע עסקה במקום הזה.

 

"מגרש השדים" של הגששים...

מכירים?

באמת שאני מנסה להמנע מתביעת לשון הרע,המילים הנ"ל היו כבר כתובות בפוסט הראשון וירדו בעריכה:-P

 

לא הייתי שם, אבל קונספט ה"מסחרה" הזה הוא רק פתח לבלגן. לא צריך להפוך קניית רכב להתנפלות המונית וזה לא "קרנבל החשמל" עם כל הכבוד. לחכות 20 דקות בתור כשאתה מתמודד מול עוד 20 איש על אותו הרכב ומול נציג מכירות שרק רוצה לתקתק עניין? נשמע כמו מקום שלא הייתי רוצה לקנות ממנו רכב.

זו בדיוק הסיבה שניסיתי להמנע מאירוע הטרייד אין עצמו ולהסתפק בלהגיע למקום בשבוע שאחרי. אבל החליטו שם "להאריך את המבצע" "בעקבות ההצלחה".

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...