Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים.

 

רציתי לשתף אתכם בחוויה מרגשת, התחדשתי ברכב האספנות הראשון שלי, חלום ילדות צנוע, היא מדהימה, מתוקה, המנוע נשמע מצויין אם כי דרוש יישור קו מאסיבי.

הפחחות ברמה מאוד גבוהה, יש לי 700 תמונות של תהליך השיפוץ מהבעלים הקודם (פחח במקצועו).

 

פנים הרכב יעבור בשבועות הקרובים שיפוץ כולל.

 

אשמח לכל עיצה מבעלי האסקורט וכמובן כל חלק שיכול לעזור לי בתהליך (בתשלום כמובן).

אני צריך בעיקר את המנוף איתות מצד שמאל להגה (והיחידי בעצם..).

ואני זקוק להמלצה חמה לחשמלאי רכב באזור באר שבע, אחד עם חיבה לאספנות יהיה בעדיפות.

 

נראה לי שזהו בעצם, שיהיה לנו יום עצמאות שמח !

אבי.

 

ואיך אפשר בלי תמונה:

amdcwnzljid4.jpg

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 318
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש!

4 דלתות לא כלכך נפוץ מבין האסקורטים שעדיין על הכביש.

ברכות חמות!

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

יפייפיה !

ממליץ על הוגו, דרך חברון 11 (מול סטופר) באר שבע 08-6234581 .

וג'קי חשמלאי רכב- נפחא יצחק 124

באר שבע 08-6652767 .

שניהם בעלי מקצוע מצויינים מנסיון.

פורסם

תתחדש וברוך הבא למועדון האסקורטים!:lol:

לגבי הידית איתות-יש בחדד חלפים באזור תעשיה נתניה(יש לו לא מעט חלקים לאסקורט).

אוטו יפיפה!

תהנה ממנו!

אלי,תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם.

אומץ לשנות את הדברים אשר ביכולתי.

ואת התבונה להבדיל בין השניים.

פורסם

וואו, איזה כייף לי, כמה תגובות, כמה פירגון, עשיתם לי טוב !

 

moshedj2005 - הוגו זה חבר מאוד טוב של אבא שלי והבן של הוגו, חבר טוב שלי.

בתקופה שהיינו עושים מפגשים עם האיביזות ושאר ה vagאים למינהם, היינו עושים אותם ליד העסק שלהם.

לא חשבתי עליו, אחלה רעיון, אני ביום רביעי אקפוץ אליהם לראות מה המצב ואיך אנחנו מתקדמים.

 

boazYBT - תודה רבה ! אשמח להיות חלק מהמועדון המדהים הזה עם האסקורטים המושלמות שבניתם !

הידית מאוד רחוקה לי, ב"ש נתניה זה חתיכת נסיעה. יש לך רעיון מה עושים ?

 

אבי גואטה - הרכב אצלי מספר שעות ספורות, כך שלא הסקפתי לעשות הרבה חוץ מלנקות אותו ולהכין אותו למצב עבודה.

את המנוע המקורי 1.1L אני אשאיר בינתיים, כמובן שאדאג ליישוב קו רציני בכדי שאוכל להנות מהרכב על בסיס יום יומי, אחרי שאסיים להביא את הרכב למצב שאליו אני מייעד אותו, אתחיל לחשוב על שיפורים.

 

איציק - אם תרצה, אין זו הגדה וחלומות נועדו להתגשם. הכל תלוי בך, תרצה באמת, יהיה גם לך.

 

תודה חברים.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

רכב ממש יפה, היה למכירה המון זמו ביד 2,

 

ידית איתות יש לי משומשת, תגיע לשוק עתיק חודש הבא, אני אהיה שם.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

XOFIRX - תודה.. אכן הרכב עמד זמן רב ביד 2, זה מפני שהבעלים של הרכב החליט פתאום שהוא אינו מעוניין למכור.

כפי שהוא מתאר נכנסתי לו ללב והוא החליט שלי הוא כן מוכר.

את האמת ? הפרידה שלו מהרכב הייתה ממש קשה, הבחור נראה נורא עצוב כשהרכב עלה לגרר.

 

לגבי ידית האיתות, היא משומשת במצב טוב ? תוכל לצלם לי אותה שנראה על מה מדובר ?

אצלי היא שבורה לגמרי ועטופה במלא מלא אזולירבנד.

 

תודה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

הידית משומשת, ונראית במצב טוב מאוד,

היא לא זמינה לידי, צריך לחפש אותה במחסן.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תתחדש רכב יפה ראיתי אותו גם לפני שנה שנתיים בשוק עתיק.

שמחים לקבל אותך "למועדון" האסקורטים. כתבת שנתניה זה רחוק בשבילך! ממש לא אנחנו מחכים לפעמים חודשים עד שמגיע לנו איזה חלק מחו"ל ושעתיים נסיעה ברכבת מהווה בעיה .... אתה צריך להתרגל למצב החדש ככה זה עם רכבי אספנות הבעיה למצוא את החלק להביא אותו אותו אליך זה הבעיה הקטנה יותר,בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואתה מוזמן להעלות שאלות בקשות נשמח לעזור.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...