Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=712080&sid=126

 

לראות ולא להאמין , עוד סיבה מדוע כניסה למגרש ליסינג יכול לעלות לך אלפי שקלים.

 

ובנוגע למנכ"ל שלמה SIXT , בושה וחרפה לחברה שאחד מהבכירים בה הוא האדם הנ"ל.

אני במקום האזרח שצולם הייתי נגש ומגיש תונה על איומים מצידו של אותו בכיר , ההשתלחות הבלי מרוסנת של אותו בכיר צריכה לבייש את החברה בה הוא עובד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדבר הזה לא מפתיע ..

ויש עוד מקרים רבים ובעיות רבות בקניית רכבים כאלה.

 

מה שכן מנגד, גם ראיתי מקרים רבים שאנשים רכשו רכבים טובים מאוד.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

10 דקות שבהחלט שוות צפייה.

הבעיה היא שהציבור מטומטם ולכן הציבור משלם (לא מילים שלי, מתוך שיר של שלום חנוך), וימשיך לרכוש שם רכבים...

עושה לי חשק להיות שופט, כדי להעמיד גופים כאלה על מקומם.

 

וגם, שווה לצפות עד הסוף בשביל הבדיחה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ההתנגות של סמנכ"ל ניוקופל-שלמה-SIXT ממש מבישה.

 

ההתנהלות הזאת במגרשי הליסינג אכן קיימת מזה תקופה, ובהחלט מעצבנת. מה שמוזר לי, ולא נבדק בכתבה, היא העובדה שכל חברות הליסינג הגדולות התחילו בנוהג הזה כמעט יחד. האם יש כאן קרטל שפועל מתאם חברות הליסינג? איפה הממונה על ההגבלים העיסקיים שיבדוק מדוע אין תחרות אמיתית בשוק?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לי קרה בדיוק אותו דבר עם חברת אלבר-בסניף בבני ברק.

"סגרנו" עסקה על פוקוס 2006 עם 50K על מד האוץ...נשמע הזוי...אבל מיהרתי לסגור.

בבדיקה התגלה הבדלים בין שינוי מספר שלדה למנוע - ובכך התבטלה העסקה. הם לא היו מוכנים להחזיר מאותה סיבה בדיוק "אין החזרות"...

מכתב קצר מעורך דין איפס אותם וקיבלתי את הכסף במלואו כולל הבדיקה (סה"כ 1000 ש"ח).

פורסם

מכיוון שיש כאן, כפי שנאמר בכתבה, משום עריכת חוזה והתנהלות לא חוקית, אולי יש מקום לתביעה ייצוגית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
10 דקות שבהחלט שוות צפייה.

הבעיה היא שהציבור מטומטם ולכן הציבור משלם (לא מילים שלי, מתוך שיר של שלום חנוך), וימשיך לרכוש שם רכבים...

עושה לי חשק להיות שופט, כדי להעמיד גופים כאלה על מקומם.

 

וגם, שווה לצפות עד הסוף בשביל הבדיחה :-)

++1 הציבור אכן מטומטם,עם של סוחרי מלפפונים!

פורסם
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=712080&sid=126

 

לראות ולא להאמין , עוד סיבה מדוע כניסה למגרש ליסינג יכול לעלות לך אלפי שקלים.

 

ובנוגע למנכ"ל שלמה SIXT , בושה וחרפה לחברה שאחד מהבכירים בה הוא האדם הנ"ל.

אני במקום האזרח שצולם הייתי נגש ומגיש תונה על איומים מצידו של אותו בכיר , ההשתלחות הבלי מרוסנת של אותו בכיר צריכה לבייש את החברה בה הוא עובד.

 

 

שמחתי לחשוב על איך הוא צופה בכתבה וקובר את עצמו מבושה.

 

ואם הוא לא התבייש למוות אז הוא כבר סיפור אחר...

 

++1 הציבור אכן מטומטם,עם של סוחרי מלפפונים!

 

 

לסוחרי מלפפונים אולי אין IQ גבוה במיוחד, אבל תהיה בטוח שעסקים כאלו הם יודעים לעשות טוב מאיתנו.

פורסם
ההתנגות של סמנכ"ל ניוקופל-שלמה-SIXT ממש מבישה.

 

ההתנהלות הזאת במגרשי הליסינג אכן קיימת מזה תקופה, ובהחלט מעצבנת. מה שמוזר לי, ולא נבדק בכתבה, היא העובדה שכל חברות הליסינג הגדולות התחילו בנוהג הזה כמעט יחד. האם יש כאן קרטל שפועל מתאם חברות הליסינג? איפה הממונה על ההגבלים העיסקיים שיבדוק מדוע אין תחרות אמיתית בשוק?

 

איפה הממונה ?

גם אני שואל את אותה שאלה בדיוק.

 

שאלה נוספת לממונה היא מדוע באורח פלא לאחר ביטול קבוצות הרישוי עלו באורח פלא כל מכוניות דרג 2 למחירים הנעים ביון 118.5 ל 120 א"ש??

 

 

מסריח חבל"ז.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מכיוון שיש כאן, כפי שנאמר בכתבה, משום עריכת חוזה והתנהלות לא חוקית, אולי יש מקום לתביעה ייצוגית.

ואכן אתמול בחדשות ערוץ 10, שוחחו (בנושא זה) עם עו"ד, שדעתו היא שה"חוזים" הנ"ל אינם חוקיים, וכי אין הוא מאמין שהם יישרדו בתביעה משפטית.

alfa 156 2.5.

פורסם

גועל נפש!

 

זו רק עוד הוכחה שהמדינה מנוהלת בקומבינות וככה היא גם נראית! מדינת קומבינה!

 

לא יעזור גם אם יתהפך העולם - מגרשי מכוניות תמיד ינוהלו ע"י סוחרים קומבינטורים נטולי השכלה ובעלי פה שהתקדמו בחיים בעזרת כוח האינרציה, ולא משנה איזה לוגו מפונפן יתנוסס מעל המגרש! :evil:.

 

נמאס גם מהעם חלש האופי שממשיך לממן את כל הקומבינות האלו גם כשרואים בברור שיורקים לך בפנים. סירחון!

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

בין המציאות שניתן להשיג,

 

רכבים לא מעטים שמוצאים למכירה מחברות הליסינג, במקרים רבים מדובר ברכבים לאחר תאונות קשות שהחזירו לכביש.

כמו כן, ישנם מקרים רבים של זיופי ק"מ בחלק מן החברות השונות שמתעסקות בליסינג. וכו'.

 

אבל בעידן כמו של היום, גם רכב יד שניה מאדם שאתה חושב שהוא פרטי, אני מבלה המון על יד 2 ומחפש רכבים, ונתקל המון במקרים של סוחרים, שאין לדעת מה יש ברכב.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

הסמנ"ל העבריין זה באמת הטופ, אבל אני חייב לציין את התנהגות המוכרים שהיית נחמדה ומתחשבת במיוחד:roll:.

("אני רוצה לראות את האוטו לפני הקניה". בתשובה - "אתה לא יודע איך נראית טויוטה?").

Insane things comes from insanely people.


×
×
  • תוכן חדש...