Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מוכר את הציוד הבא:

 

1. טוויטרים של אומגה אודיו (ידועים גם כרנסנס אודיו renaudio הלא הם מוראל ארה"ב) - הטוויטרים האלו הם בעצם סופרימו לכל דבר ודבר

 

6 אוהם, 200 WRMS בחיתוך של 2.3 קילוהרץ יכולים לרדת עד 1600 אבל נשמעים טוב מ2.5K בפועל.

 

טוויטרים מדהימים, מפורטים חמים ונעימים לאוזן ברמות שקשה לתאר.

 

אני דורש עליהם 800 שקלים שזה מחיר בדיחה לטוויטרים שכאלו. היו בשימוש שנתיים כאשר שנה בפועל הרכב בקושי נסע.

 

2. קרוס אובר אגדי של אודיו קונטרול - 4XS

 

קרוס אנלוגי יצירת מופת של חברת העל אודיו קונרטול - כתבתי על הקרוס הזה המון מידע.

 

מחיר סמלי בלבד, תקין 100 אחוז - 400 ש"ח - לחטוף ! ! !

 

3. HU קלריון db186mp - עדיין אחריות לדעתי, רדיו דיסק פשוט של קלריון אבל איכות קול טובה - קורא MP3 ויש כניסת AUX, באריזה המקורית

 

350 ש"ח.

 

4. מגבר Infinity Kappa52.a

 

מגבר של אינפיניטי תוצרת USA - עוד בתקופה שהם ידעו מה הם עושים... לפני המעבר לייצור בסין.

 

מגבר קטן שנותן תמורה אדירה למחירו כאשר היה עוד חדש, עובד ומוציא צליל מאוד נעים ומאוד מומלץ לחיבור לעבודה מול טוויטרים כי יש לו קרוס עם כפתור מכפלת תדר והוא יכול לחסום בHPF גם מ2500 עד 5000 במקום רק 250 עד 500

 

הספק 2*50 ב4

2*75 ב2

1*150 ב4

 

אני מבקש עליו 300 שקלים בלבד וממליץ עליו בחום מנסיון רב ארוך שנים עם אחד זהה שהיה לי קודם אליו.

 

5. מגבר JBL GTQ200 - מוציא 37*4 ב4 אוהם, תומך בגישורים של 2*100 מאוד לא ממליץ לעבוד בגישור.

 

מגבר מאוד מאוד חזק, הרבה יותר חזק ממה שהוא מוצהר ממליץ עליו למידבאסים ולמידים או לסט שני חלקים פשוט.

 

400 ש"ח זה מה שאני מבקש עליו.

 

6. יתווספו בעתיד מידבאסים למכירה - אבל זה ממתין כרגע...

 

 

ליצור קשר בהודעות פרטיות בבקשה

4xs.jpg

clarion-db186mp.jpg

cr101se.jpg

gtq200.jpg

Amp Infinity copy.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...