Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, נברתי ברשת אך לא הצלחתי למצוא את מבוקשי.

 

הייתי מעוניין למצוא את ההבדלים העיצוביים בסיאט לאון (דור נוכחי) לפני ואחרי מתיחת הפנים.

 

האם תוכלו להעלות תמונות ולהציג את ההבדלים?

 

תודה רבה מראש.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מסכים עם שניכם, לטעמי מדובר ברכב בעל העיצוב הנאה ביותר כיום בקטגוריית הקומפקטיות. אני מסוקרן אף יותר לגלות כיצד ייראה הדור הבא...

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
לא מסכים עם שניכם, לטעמי מדובר ברכב בעל העיצוב הנאה ביותר כיום בקטגוריית הקומפקטיות. אני מסוקרן אף יותר לגלות כיצד ייראה הדור הבא...

 

תנו לי ממה שהבחור הזה שתה / עישן.

עושה רושם שזה חומר טוב.

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המראה תלוי צבע. אני ראיתי את הרכב לראשונה בשחור, ועם עיצוב הפנים הקודם הוא היה קודר מבפנים ומכוער מבחוץ.

כיום, בלבן ואדום הוא נראה בעיני נסבל ביותר עד ספורטיבי, ומבפנים יש שיפור, אם כי בחו"ל הוא נמכר גם עם מכשור שדומה יותר לגולף וכאן קיצצו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אייל ידידי, דעות הן עניין לגיטימי, ובהחלט ראוי שייאמרו. מכאן ועד סוג תגובתך האחרונה, המרחק רב. בין אם כוונתך האמיתית בפירסום התגובה הייתה גיחוך או ציניות, אני תוהה האם אתה באמת חושב שחברי הפורום יוקסמו מההילה ש(אתה חושב)רווחת עליך ברגעים אלו, או שמא כוונתך האמיתית אכן הייתה להעליב כי כך אתה נוהג באופייך הבעייתי? נכון שאיננו מכירים אחד את השני, אך לדעתי מן הראוי שנשמור על דיון תרבותי שמבוסס על דרך ארץ, בין אם דעותינו מקובלות אחד על השני ובין אם לאו.

 

ולא, אני לא מעשן, אם כי לעיתים קרובות אני נוהג לשתות בעת מפגשים עם חברים קרובים. שיהיה לך חג שמח ידידי.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

מענין שיש שני נושאים שלא משנה עד כמה נטחנו, כל פעם הם מבצבצים מחדש. האחד, מי יותר אמין והשני, מי יותר יפה. באחד בדרך כלל נראה את צרפת מול יפן, בשני נצטרך להחליט האם הלאון/איביזה, מגעילות עד בחילה או יפהפיות עד פיק ברכיים. למרות השוני המובהק בין שני הענינים הללו בכל זאת יש ביניהם קו משיק, והוא כמובן שמץ האוילות שבדיונים מהסוג הזה, בין שהם תוצר של דעה קדומה, נטולת יכולת הוכחה אלמנטרית ובין שהם ענין של טעם אישי מובהק. בקיצור אנשים טובים, אולי מספיק ?

פורסם
אייל ידידי, דעות הן עניין לגיטימי, ובהחלט ראוי שייאמרו. מכאן ועד סוג תגובתך האחרונה, המרחק רב. בין אם כוונתך האמיתית בפירסום התגובה הייתה גיחוך או ציניות, אני תוהה האם אתה באמת חושב שחברי הפורום יוקסמו מההילה ש(אתה חושב)רווחת עליך ברגעים אלו, או שמא כוונתך האמיתית אכן הייתה להעליב כי כך אתה נוהג באופייך הבעייתי? נכון שאיננו מכירים אחד את השני, אך לדעתי מן הראוי שנשמור על דיון תרבותי שמבוסס על דרך ארץ, בין אם דעותינו מקובלות אחד על השני ובין אם לאו.

 

ולא, אני לא מעשן, אם כי לעיתים קרובות אני נוהג לשתות בעת מפגשים עם חברים קרובים. שיהיה לך חג שמח ידידי.

 

ידידי המלומד,

הרעיון בסמיילי לצד אימרה מסויימת הוא להבהיר שמדובר כאן במשהו שנאמר בחיוך.

אל תעשה מדברים יותר ממה שהם.

חג שמח שיהיה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...