Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הסאב:

http://www.infinitysystems.com/car/products/product_detail.aspx?prod=REF1240SE&cat=REF&ser=REF&Language=ENG&Country=CZ&Region=EUROPE

הוא מוגבר ע"י 3001 של רוקפורד.

 

ה-HU:

CDXGT470US של סוני

20499820c.gif

 

 

סה"כ הבאסים נשמעים טוב, אבל רק בווליום גבוה, אני מעוניין להגביר את הבאסים גם כשה-HU נימצא בווליום נמוך יחסית, ה-GAIN במגבר נמצא עד הסוף, כמו גם ב-HU (ה-SUB-OUT מוגבר עד הסוף).

 

 

איך בדר"כ יודעים אם המערכת תרוויח מליין דרייבר?

 

 

תודה לעוזרים...

פורסם

אם הפרא-אוט של המכשיר חלש, אז ליין דרייבר מעלה אותו בצורה משמעותית, והתוצאה בד"כ בהתאם.

מתחדשת*

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עושה רושם שבאמת הפרה-אאוט שלך חלש, לפי האתר של סוני זה 2 וולט.

ליין דרייבר בד"כ מגיע עד 5 וולט.

מצד שני אתה תצטרך להוריד את הגיין במגבר בכל מקרה אחרת יהיה לך קליפינג -

כך שלא בטוח שזה מה שיעזור לך.

יש לביט1 פונקציה שמגבירה את הבס כשהווליום נמוך, בדיוק בשביל לפצות על התופעה הזו-

אבל לא נראה לי שתקנה ביט1 רק בשביל זה...

×
×
  • תוכן חדש...