Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה ספוטניק ?


proxima
שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ספוטניק, בעגת המוסכים, כלי המשמש לניקוז אויר ממערכת הבלמים ע"י לחץ. מדובר במיכל החצוי לשניים ע"י דיאפרגמה כאשר בחלקו העליון נמצא נוזל הבלמים הטרי ובחלקו התחתון לחץ אויר. ע"י ווסת, צינור ומתאם למיכל עודפים של נוזל הבלמים מנקזים ביעילות אויר מהמערכת.

 

PowerBleeder.JPG

 

בתמונה שצרפת זה אקדח וואקום סנדרטי, המשמש בין היתר גם לנקז אויר ממערכת הבלמים. פחות יעיל ומהיר מאשר עבודה עם לחץ אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

לגבי ה"ספוטניק " בארץ נהוג לקרוא למכשירים בשם של היצרן ( כגון מולי קוט . גריר . ג"רני .)

מכשיר הספוטניק הוא מכשיר ניקוז אוויר - החלפת נוזל בלמים

בעבר המכשירים הללו היו באמת בנויים על לחץ - בניית לחץ דרך מיכל נוזל הבלמים.והוצאת אוויר מהגלגלים .

כיום מכשירי הניקוז עברו דוקא למכשירי ואקום ( לחץ הפוך -ריק )ועצם הניקוז - החלפה בנוי על הוצאת אוויר-נוזל בלמים מכול הניפלים שנמצאים במשאבות הגלגלים ( מחברים למיכל נוזל הבלמים "פידר" אשר דואג שהמיכל לא יתרוקן .

 

אני ממליץ על מכשיר הואקום .בעבר השתמשנו במכשיר לחץ אך זרקתי אותו לפח ורכשתי מכשיר ואקום ( כן הוא היה תקין )

 

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלי לניקוז החלפת נוזל בלמים על בסיס לחץ קיים גם היום והוא לדעתי וניסיוני יעיל יותר בניקוז אויר ממערכות ESP הקיימות היום שהמכילים מספר רב יותר של שסתומים ומעברים צרים. עם מכשיר ואקום לא הצלחתי במספר מקרים להגיע לניקוז אויר תקין.

כמובן שמכשיר הוואקום די יעיל ויותר זול מאשר המכשיר בלחץ ולכן גם יותר נפוץ במוסכים, אך הוא מצריך מילוי מתמיד של נוזל בלמים במיכל העודפים אחרת נכנס אויר למערכת, בניגוד למכשיר הלחץ שמספק נוזל באופן שוטף למיכל העודפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...