Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רכשתי הונדה סיויק שנת 2001, ורציתי להחליף שמן מנוע + פילטר שמן, אבל שמתי לב שהאוטו נמוך מדי, ולי אישית אין ליפט בבית אבל יש את כל הכלים הדרושים והידע. יש למישהו רעיון ?

חשבתי לעלות עם צד אחד של הואטו על מדרכה, אבל חבר אמר שכך אני לא ינקז את כל השמן מהמנוע ?

רעיונות ?

פורסם

תרים את הרכב עם ג'קים וחשוב מאוד לשים מתחת בוקים!

אל תוותר על זה ותשאיר את הרכב על הג'קים - זה מאוד מסוכן.

 

מאיפה אתה?

יש לי בוק אחד בבית שאני משתמש בו מדי פעם

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

שים לב בקניית ג'ק הידראולי קטן אם יש במזוודה גם מוט מאריך,

היה ובמקרה תצטרך להרים את חזית הרכב ,תצטרך להכניס את הג'ק מלפנים עד שיעמוד מתחת לאמצע הגשר הקדמי,

במצב כזה לא ניתן בד"כ להשתמש בידית הרגילה מאחר והג'ק נמצא עמוק מידי בפנים ויש סכנה בהדחקות חלקי גוף מתחת לרכב כשעדיין אינו מאובטח עם בוקים.

המאריך המתחבר לידית המקורית מאפשר לך להיות מחוץ לטווח הסכנה.

פורסם
מרימים עם ג'ק ואז שמים בוקים.

אם אני לא טועה בל.כ מוכרים זוג ב100.

 

איפה זה ? היום שאלתי החנות לכלי עבודה, רוצים 150 על כל אחד, קצת יקר אם אפשר למצא ב50..

פורסם
תרים את הרכב עם ג'קים וחשוב מאוד לשים מתחת בוקים!

אל תוותר על זה ותשאיר את הרכב על הג'קים - זה מאוד מסוכן.

 

מאיפה אתה?

יש לי בוק אחד בבית שאני משתמש בו מדי פעם

 

אני מנתניה, אתה קרוב ?

×
×
  • תוכן חדש...