Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה יקרים

 

במהלך יום שישי בוצע ניקוי של הרדיאטור , עקב החשש שיכנסו מים למצבר , המצבר נותק למשך כ20 דקות

 

לאחר החזרת המצבר הרכב הניעה בצורה תקינה ולא עלו תקלות בבדיקה של חיבור מחשב

 

היום , היה יום חם יחסית לכן הודלק מזגן

 

להפתעתי בעת הדלקת המזגן הסל''ד נפל משמעותית והרכב נכבה , יש לציין במהלך נהיגה עם מזגן הסל''ד יציב

 

לפני כן לא הייתה בעיה של נפילת סל''ד ברכב

 

רעיונות ?

 

מדובר על אופל אסטרה 2002 CD ידני

פורסם
נורמלי לאחר ניתוק מצבר.

 

מחשב הרכב "לומד" מחדש את מצב הסרק ולוקח כמה ימים עד שזה מתייצב.

 

בברכה,

גילעד

 

 

תודה גלעד

 

אעדכן במידת הצורך את הפוסט

פורסם

שלום רב !

נסה לבצע אתחול למחשב הרכב, על ידי פירוק, נעל כבל שלילי מהמצבר, השארתו מפורק לכשתי דקות, הרכב בחזרה, התנע את הרכב, ובדוק באם הבעייה הסתדרה.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ערב רב

בנזין או דיזל?

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
ערב רב

בנזין או דיזל?

שא ברכה

 

היי ידידי

 

מדובר באסטרה 2002 ידני 1.6 בנזין

 

לציין שבעמידה עם רגל על גז הכול תקין , ועד לפני ניתוק המצבר לא הייתה בעיה

 

תודה

פורסם

לאחר שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה (מאוורר מנוע עבד), נתק מצבר וחברו חזרה לאחר מספר שניות. נסה לייצב את הסל"ד עם הדוושה בזמן הפעלת מזגן ולאט לאט תרפה עד שמצב סרק עם מזגן יתייצב.

פורסם

שלום!

 

לימוד מצב סרק ברכב הזה מתבצע דרך מכשיר האבחון הייעודי (TECH2).

כל דרך אחרת נראת לי סתם נסיון מיותר.

אם ניתקת פעם או פעמיים מצבר והבעיה לא נפתרה אז גם בפעם ה-17 היא לא תיפתר.

יש המון סיבות לכיבוי מנוע בהפעלת מזגן החל מצינור ואקום לא במקום ודרך בית מצערת מלוכלך בצורה מוגזמת.

סע למוסך שמכיר את הרכב הזה ויש לו את הכלים לעבוד איתו.

 

בהצלחה.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

למיטב זכרוני, קיימת שם צינורית- עבה יחסית, שנוטה להסתם בצורה "קשה", ועלולה לגרום גם לתופעה הזו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
למיטב זכרוני, קיימת שם צינורית- עבה יחסית, שנוטה להסתם בצורה "קשה", ועלולה לגרום גם לתופעה הזו.

 

היי דני

 

אני מצרף תמונה של הEngine Bay של אסטרה ( לא שלי ) , אשמח אם תכוון אותי למיקום הצינור

astra.png

פורסם

חג שמח

אתה מתכוו שהיית מת שיהיה לך מנוע כזה, זה OPC

לא תזכה לראות כזה בארץ

כל מה שצריך זה נקוי בית מצערת יסודי.

מעקף הסרק נסתם בפיח.

אבל לך למי שמכיר את המכוניות האלה.

אחרי נקוי להניע לחכות קצת שהסלד יתייצב

ואז להפעיל מזגן הסלד אמור להשאר יציב, אולי לעלות קצת.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

תודה לכול המגיבים

 

עדכון בנושא :

 

החלטתי לא להניח לזה ,

 

ניקוי מצערת בוצע בעת רכישת הרכב במקביל נעשה שימוש בK44

 

היה החשש שפילטר הדלק ישן וסתום ( לא האמנתי לבעלים הקודמים שהוחלף ) - נבדק ויזואלית חדש לחלוטין , לא ידוע אם מקורי

אין סימני רטיבות מסביב

 

היום החלטתי לחבר מחשב לרכב , הכול נראה על פניו תקין , החלטתי לתכנת מחדש את המחשב שיחשוב שאין לי A/C Unit

 

לאחר כמה שניות בוצע תיכנות מחדש שיש A/C

 

הכול תקין כרגע

 

עכשיו עולה שאלה חדשה

 

מאז קניית הרכב הדאיג אותי הנושא של הEGR :

 

אשמח לקבל ערכי מתח תקינים לחיישן

 

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...