Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי גם את המבצע, חשוב לציין שמדובר במנוע ה1.4 ולא ה1.6, לפי המודעה מדובר במבצע לזמן מוגבל ומהדורה מיוחדת.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הייתי היום באולם התצוגה המרכזי.

אתה צודק- מדובר במנוע 1.4 (85 כ"ס). האספקה תהיה במאי 2010.

המחיר הוא 89K שקל וכולל את כל האיבזור של ה-1.6 ספורט קופה.

המדובר במחיר השקה לעומת מחיר מחירון של 106K שקל.

האם העיסקה כדאית בהתחשב בהספק המנוע?

תודה,שלומי

פורסם

הרכב חדש מהיצרן, למי שלא הבין.

 

נראה כמו אחלה עסקה, אם אתה מסוגל לעכל את המראה של האיביזה החדשה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

גם אני דיברתי עם נציג אבל זה 85 כוחות סוס על משקל לא קטן. היא שוקלת איזה טון 450 לערך, אבל הוא אמר שהיא מגיעה עם כל התוספות שיש להם. מה אתם אומרים בנושא?

אין כמו אלפא :)

פורסם

נוסעת סביר ונראית רע. זה מה שיש לי להגיד.

 

עשה נסיעת מבחן ותראה האם 85 כ"ס מספקים אותך - וגם זה בתנאי שאתה מסוגל לקום כל בוקר ולראות זוועה שכזאת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הממממ

האמת שבעיניי היא נראית לא רע (או שהתרגלתי לכיעור...).

 

תוהה אם הם עושים הסדר אשראי נוח.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ממש מוזר. או שאנשים ניזונים אחד מהשני והם חסרי דעה משלהם, או שאני באמת מפספס כאן משהו, אבל האיביזה החדשה נראית מצוין, לטעמי - טוב יותר מהקודמת. זה לא שהקודמת מכוערת, היא דווקא נאה מאוד, אבל החדשה מציגה מראה הרבה יותר מתוחכם, פחות שמנמן ויותר ספורטיבי, במיוחד ב-3 דלתות. זה כאילו שברגע שהחדשה יצאה הבנתי מה הפריע לי בדגם הקודם.

 

ומשום מה, יש פה כמעט קונצנזוס במגיבים על כך שהיא מכוערת. חבר'ה, תשפשפו את העיניים...

 

לעניין - נראה על פניו כמו עסקה מצוינת. לך על זה (והאוטו לא שוקל טון וחצי. משקל עצמי סביב 1200, משקל עם מטען מלא כ-1500).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, זה עניין של טעם...

 

אחרי שהייתה לי את האיביזה היוצאת - אני אישית לא מסוגל להסתכל על החדשה. נראית זוועה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
רוני, זה עניין של טעם...

 

אחרי שהייתה לי את האיביזה היוצאת - אני אישית לא מסוגל להסתכל על החדשה. נראית זוועה.

אני אישית מעדיף את העיצוב השנוי במחלוקת של האיביזה(הגם שהיא לא יפה כמו הקודמת) מאשר את העיצוב משעמם של הפאביה.

איך זה שלכל המכוניות שסקודה ייצרה ומייצרת יש עיצוב שבלוני ומשעמם?

סיאט לפחות מנסים(לפעמים זה הולך לפעמים לא),אצל סקודה משום מה זה נראה כאילו הם ויתרו מראש על האפשרות לייצר מכונית יפה עם עיצוב מעניין/מיוחד/בעל נוכחות.

 

נראה לי שזאת החלטה מכוונת של הקונצרן...

turboy

פורסם

בעיני בכל מיקרה הרבה אוטו בשביל מעט כסף

אבל לדעתי 85 כ"ס (אין לי מושג כמה קג"מ) על 1200 ק"ג לא נשמע מבטיח :cry: בתחום הביצועים.

ברור שאני לא מצפה להתנהגות וביצועים של רכב ספורטיבי ,אבל לדעתי צריך מספיק כוח בכדי לעקוף !

מישהו מכיר את נתוני היצרן או יכול לתת קישור:wink:

אגב כאשר הסקסו שלי היתה חדשה לחלוטין אם מנוע 1400 הייתי מכבה את המזגן לפניי עליה או עקיפה:lol:

ופה מדובר על רכב שמשקלו 840 ק"ג לעומת 1200 ק"ג של האיביזה.

אגב יש כרגע במבצע פיזו 207 1400 90 כ"ס מעניין אם זה TU או מנוע של BMW

פורסם
ממש מוזר. או שאנשים ניזונים אחד מהשני והם חסרי דעה משלהם, או שאני באמת מפספס כאן משהו, אבל האיביזה החדשה נראית מצוין, לטעמי - טוב יותר מהקודמת. זה לא שהקודמת מכוערת, היא דווקא נאה מאוד, אבל החדשה מציגה מראה הרבה יותר מתוחכם, פחות שמנמן ויותר ספורטיבי, במיוחד ב-3 דלתות. זה כאילו שברגע שהחדשה יצאה הבנתי מה הפריע לי בדגם הקודם.

 

ומשום מה, יש פה כמעט קונצנזוס במגיבים על כך שהיא מכוערת. חבר'ה, תשפשפו את העיניים...

 

לעניין - נראה על פניו כמו עסקה מצוינת. לך על זה (והאוטו לא שוקל טון וחצי. משקל עצמי סביב 1200, משקל עם מטען מלא כ-1500).

 

רוני

 

+1. האיביזה החדשה נראית פחות מצועצעת ויותר לעיניין.

 

 

בעיני בכל מיקרה הרבה אוטו בשביל מעט כסף

אבל לדעתי 85 כ"ס (אין לי מושג כמה קג"מ) על 1200 ק"ג לא נשמע מבטיח :cry: בתחום הביצועים.

ברור שאני לא מצפה להתנהגות וביצועים של רכב ספורטיבי ,אבל לדעתי צריך מספיק כוח בכדי לעקוף !

מישהו מכיר את נתוני היצרן או יכול לתת קישור:wink:

אגב כאשר הסקסו שלי היתה חדשה לחלוטין אם מנוע 1400 הייתי מכבה את המזגן לפניי עליה או עקיפה:lol:

ופה מדובר על רכב שמשקלו 840 ק"ג לעומת 1200 ק"ג של האיביזה.

אגב יש כרגע במבצע פיזו 207 1400 90 כ"ס מעניין אם זה TU או מנוע של BMW

 

הביצועים לא כל כך רעים. 12 וקצת שניות מאפס למאה - יותר טוב מהמשפחתית הממוצעת. בשביל גרסת הקופה מאובזרת - זו לא עסקה רעה כלל.

 

גרסת ה-1.4 של ה-207 מגיעה עם ה-TU. מנוע ה-1.6 הוא פרי הפיתוח המשותף עם ב.מ.וו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...