Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה מה קורה מה העניינים מה המצב איך המרגש

 

רציתי לשאול את חברי הפורום המכובד שאלה שמטרידה ואפילו הייתי אומר במילים נוקשות גם מציקה לי נורא

אני מעוניין לרכוש אוטו קבריולט חשוב לי פוזה חשוב לי דאווין חשוב לי לקחת את חברה שלי באוטו קבריולט

גג נפתח רוח על הפנים ושהיא תצטרך ללבוש כובע או לשים קשת כדי ששערה הבלונדיני לא יעוף לכל עבר

עכשיו ברצינות אני לא יודע מה איתכם אני נהג חדש לייט עברה שנה וחצי מאז הוצאתי את הרישיון

נסעתי נהגתי והייתי אומר גם חרשתי על האוטו של אמי וגם של אבי הגיע הזמן להפסיק להטריד אותם לרכוש לי אוטו משל עצמי

עכשיו אני לא כמו כל הילדים "קקות" שמבקשים מאבא שלהם 50-60 אלף שקל לקנות איזה גולף או אודי A3 מודל 2003

זה האמת נראה לי קצת חוצפה למרות שיש להם את הכסף אבל חונכתי אחרת וקיצר לא מתאים לי ל"שדוד" אותם

מה שרציתי לשאול אחרי כל הסיפור המרגש הזה:

 

חשבתי על רעיון לא יודע אם מקורי אבל מעניין לקנות אוטו במחיר נמוך נגיד בסביבות 12-14 אלף ולקנות לו מנוע חדש

נתפסתי בקבריולט (אגב אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג משו טוב מוזמן והייתי אומר מומלץ לומר לי)

האופציות שחשבתי עליהם הם:

 

פיג'ו 306 קבריולט אוטומטי נראה לי נע במחירי 20 - 24 אלף

 

פיאט פונטו קבריולט ידני (הבחירה הראשונה שלי) נע בסביבות 12- 14 אלף אני מדבר כמובן על ה1600 לא על ה1300 יש שמועות ש1600 הוא משהו מיוחד

 

גולף קבריולט 1998 נראה לי יקר רצח תקנו אותי אם אני טועה

 

שברולט קאווליר 1996 נראה לי יקר כמו הגולף

 

פונטיאק סנברד 1993 אני לא יודע אם יקר אבל יש לו מנוע יותר מידי חזק בסביבות של ה2500 - 3100

 

מכל המכוניות האלה חשבתי ללכת על הפיאט פונטו קבריולט ידני 1995 1600 (צריך קודם למצוא כזה) ולקנות לו מנוע חדש

שמנוע חדש לפי הערכה שלי אמור לעלות בין 6-7 אלף אני לא חושב שמנוע חדש לפיאט כזה יכול להגיע ל10000

ככה כל החבילה תעלה לי 20-22 אלף שיפוצים אם צריך של צבע או שיפורים לגג נגיד 3000-4000 ואז יש לי אוטו נחמד

ב24-26 אלף

השאלות שלי לגבי זה הם:

עד כמה חסכוני כל העניין גם במחיר וגם בדלק

עד כמה כדאי כל הסיפור הזה

 

אם למישהו יש הצעה אחרת לאוטו קבריולט ידני או אוטומטי אני אשמח לשמוע

 

תודה מראש על העזרה:beerchug:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הבנתי מכול מה שכתבת למה אתה רוצה לקנות רכב וישר לעשות לו החלפת מנוע מראש?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

נו אז זו סיבה מספיק טובה להחליף סתם ככה על הדרך מנוע? הרכב שלי גם עשה 200 אלף ק"מ,זה לא אומר

שאני צריך לרוץ ולהחליף לו את המנוע קצת פרופוציות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

צר לי לנפץ לך את החלומות,רכבי קבריולט שמורים נמכרים מעל מחירון,הגג לבדו עולה אלפי שקלים גם עם אתה מביא מחו"ל

רכב טוב באמת ימכר מהר ובקלות,תחשוב טוב לפי הקניה.

קנית אוטו מוזנח בסופו של דבר תעלה כמו קנית אוטו טוב,ישור קו עבה ערוך ויקר

רכבי קבריולט כבדים יותרבגלל חוסר הגג,פיצוי בשלדה וחיזוקים,והתנהגות וביצועים נחותים מדגם מקביל סגור

נהגת בפונטו קבריולט?לא מציאה גדולה די עגלה

שכחת את הפורד אסקורט קבריו לטעמי יותר טובה בשנות אור מהפונטו

אין אין על הגולף קבריו MK1 אוטו קלאסי היפה והטוב ביותר לטעמי מכל רכבי הקבריו

פורסם

אני רוצה להחליף לו את המנוע למנוע חדש משתי סיבות

1. כמו שכבר אמרתי פונטו קבריולט 95 או עבר הרבה ידים או חרשו לו על הצורה

יכול להיות גם בין 300 - 350 אלף

2. שאני ימכור אותו אני יוכל לבקש קצת מעל המחירון שלו שזה גם משו

 

חוץ מזה אני צריך למצוא כזה אוטו ובינתיים אין אור בקצה המנהרה

את שאר השאלות שהיו לי כבר שאלתי בפוסט הראשון אם משו יודע רוצה או מוכן לענות אני אשמח

פורסם

המנוע 1600 של פונטו הוא לא אמין ולא נפוץ ומאוד לא כדאי לפי דעתי

ה1300 עם הזרקה רב נקודתית יש לו 75 כ"ס שזה מספיק מאוד לאוטו כזה ויש גם 16v עם 85 כ"ס, קצת יותר נדיר.

יש גם 1300 עם 60 כ"ס, זה הזרקה חד נקודתית, זה מה שיש אצלי, תאמין לי שזה נוסע :lol:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

זה שהוא לא נפוץ אני יודע זה די נדיר אני יודע שקיימים כאלה חיפשתי לא מצאתי

 

לגבי האמינות לא שיש פה הרבה קטע של אמינות ה1300 כמו שאתה אומר יספיק לו

 

אחרי הכל זה מיני קטנה אבל 1600 נראה לי זה משו מיוחד זה לא רק יספיק לו זה יעיף אותו :lol:

 

יש לך גם פונטו קבריולט?

 

אני פתוח לעוד אופציות של קבריולט אבל ממה שהסתכלתי שיש בשוק זאת הכי נורמלית

 

אלא אם כן לייבא איזה משו אבל נראה לי רק היבוא יעלה יותר מהאוטו

פורסם

פונטו 1300 תספיק לך. גם המכלולים שלו יותר אמינים כמו גג לא חשמלי ידני.

אתה בכלל מודע לביטוחים היקרים?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

נשמה אני עושה עליו רק ביטוח צד ג' לא מקיף ולא בטיח

 

הקטע למצוא אחד כזה לא יודע מאיפה להתחיל

 

חקרתי את רוב הקבריולט בשוק זאת נראה לי הכי נורמלית


×
×
  • תוכן חדש...