Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש SUBARU AWD בשלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש בעלי SUBARU AWD היום בצפון.

טיול קטן, הרבה הנעה.

 

 

elf

Subaru Impreza AWD B3 2.0 RXI manual -2008

88266310.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=cdKb9TTHIo0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

yoelbe

Subaru Impreza AWD B3 2.0 RX manual - 2008

88266303.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=NO3uXmDvT4U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

BURZUM

Subaru Impreza AWD 2.0 R automatic - 2006

88266296.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=rDR4DZhQIvI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

88266311.jpg

 

88266297.jpg

 

88266298.jpg

 

88266296.jpg

 

88266303.jpg

 

88266310.jpg

 

88266302.jpg

 

88266300.jpg

 

88266304.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הסרטים מוכיחים יפה את מה שכל מי שיש לו ניסיון על שלג יודע, צמיגי שלג יותר חשובים מכמה גלגלים מניע המנוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחלה סרטים,ניראה שנהנתם והיה מויי כייף.

 

השלג הזה פשוט מדליק!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

משום מה נראה לפי הסרטונים שמערכת ה AWD מתפקדת הרבה יותר בסובארו B3 .

 

באימפרזה זה מתפקד כמו בקרת משיכה כזאת - לפחות לפי הסרטון.

פורסם
....

 

ואיך בדיוק אתה רואה את זה בסרטון?

 

 

כל מה שקשור להנעה הכפולה ה-B3- אני מרוצה מעל הגג. אפילו בלי צמיגי שלג, שהתקנתם מיותרת לחלוטין, הסובארו העלתה את רף הציפיות לעתיד.

dirty old man

need love too

פורסם
משום מה נראה לפי הסרטונים שמערכת ה AWD מתפקדת הרבה יותר בסובארו B3 .

 

לא ראיתי את ההבדל הזה באופן כל כך משמעותי שציינת, אבל באופן כללי ישנו הבדל בין הרכבים. ב-B3 הידנית ישנו דיפרנציאל מרכזי כמו לכל רכב שטח רציני, בנוסף להילוך כוח( LOW).

 

באימפרזה האוטומטית אין דיפרנציאל מרכזי, במקומו יש מצמד ויסקוזי.

 

 

באימפרזה זה מתפקד כמו בקרת משיכה כזאת - לפחות לפי הסרטון.

 

זה מכיוון שכל האצות בסרטון נעשו במצב "שלג" בתיבת ההילוכים האוטומטית, שמתחילה להאיץ רק מההילוך ה-2. במצב כזה כאשר המערכת מזהה החלקה מקדימה היא מתחילה לדחוף חזק מאחורה. אם הייתי משלב למצב "רגיל" אז זה היה נראה פחות או יותר כמו בסרטונים של B3, הרבה פרפורים ללא התקדמות של ממש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שכחתי לגמרי שהם ידניות,צודק.

 

אבל גם בסרטונים זה נראה כמו פרפור חזק מקדימה ואז משתלב הכח מאחורה,כמו בהנעה כפולה לא קבועה...

 

וככל הידוע לי בסובארו זה סימטרי.

פורסם

מבנה המערכת ומיקום המנוע בכל המערכת היא סימטרית, אך לא חלוקת המומנט, כמובן.

בידניות החלוקה היא 50/50

באוטומטיות החלוקה המינימלית היא 90/10 לקדימה, כאשר בנסיעה הרגילה החלוקה 65/35 לקדימה.

בתנאים כמו בסרטון החלוקה תשתנה בהתאם לצורך.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
ואיך בדיוק אתה רואה את זה בסרטון?

 

בעיקר פרפורים בשלג מאוד לא הדוק ולא עמוק. מכונית הנעה קדמית עם צמיגי שלג תאחוז ותוריד כוח טוב יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אילה צילומים וסירטונים.

שלג בהחלט עושה לי את זה.

חבל שאין יותר ימים לבנים (אני פשוט לא מסוגל לסבול את הרעיון של להית תקוע בפקק ביום שבת עם כל בני ישראל)

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הסרטים מוכיחים יפה את מה שכל מי שיש לו ניסיון על שלג יודע, צמיגי שלג יותר חשובים מכמה גלגלים מניע המנוע.

 

 

משפט מאוד נכון.

 

אני גר בשיקגו, אני יכול להגיד שצמיגים זה הכל.

 

אתם גם לא ממש מחליקים שם כי השלג מעורבב עם אדמה.

 

נראה יותר כאילו אתם על חול.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=S8oR_EaHaec&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

פורסם
בעיקר פרפורים בשלג מאוד לא הדוק ולא עמוק. מכונית הנעה קדמית עם צמיגי שלג תאחוז ותוריד כוח טוב יותר.

 

עזוב את הסרטונים, הם לא מראים ולא מוכיחים כלום. אפילו לא היה זמן לעשות משהו פרופר, סתם צילמנו בקושי כמה רגעים של הטיול.

 

נכון מאוד שצמיגי חורף היו עוזרים. אני ניסיתי לעלות לאיזה הר שם בדרך שבה אחר כך התחילו להחליק כל הילדים על הטוסיק למטה. הגעתי בערך עד למחצית הדרך כאשר האחיזה כבר הייתה על הקרח מתחת לכמה ס''מ של שלג. לא הייתה אחיזה ונאלצתי לחזור. הייתי עם צמיגי קיץ TOYO T1R, אם היו צמיגי חורף (עם קוצים) הייתי ממשיך עד הסוף. מה שברור, אין רכב הנעה קדמית או אחורית שהיה עולה ללא שרשראות (ולא משנה איזה צמיגים).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...