Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות ההצלחה המסחחרת משהו :shock: של המפגש הראשון לפני 8 חודשים, גובר הביקוש למפגש נוסף.

משום מה אדון פרנקוס היה אמור לדאוג לזה אבל מאז שהוא קנה את הרובר נעלמו עקבותיו {פרס כספי למוצא}.:wink:

וכן, אני אארגן את המפגש הבא.

נראה איפה, מתי, איך, וכמה ונעשה את זה.

 

אז ככה גם הפעם אני לפני מכירת הרכב רק שעכשיו אני באמת יכול למכור ואין לי את התירוץ של העיקול על הרכב שבוטל סוף סוף.

אז יאללה למהר לקבוע תאריך מיקום ולהוציא לפועל.

 

יעקוב, אלעד, יוסי, אדי, בקיצור כול בעלי הרוברים למיניהם. {יוגב מכר אבל הוא מוזמן גם עם העונדה:wink:}.

כמובן שלא חייב רובר בשביל להגיע, כול חברי הפורום מוזמנים.

כול מי שיש לו רעיו להוסיף מוזמן.

 

הנה קצת תמונות מפעם קודמת, מקווה שנעלה את הרמה הפעם.

Mifgash%20Rover%20%2019-06-09%20(3)%20(Medium).JPG

Mifgash%20Rover%20%2019-06-09%20(7)%20(Medium).JPG

Mifgash%20Rover%20%2019-06-09%20(12)%20(Medium).JPG

Mifgash%20Rover%20%2019-06-09%20(5)%20(Medium).JPG

Mifgash%20Rover%20%2019-06-09%20(11)%20(Medium).JPG

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני די חדש בתחום הרובר , בטח כבר שמתם לב לפי השאלות.

קניתי את הרובר רק לפני שבועיים בערך.

אני אשמח להיות במפגש , תקבעו תאריך ומקום,אני מגיע!

פורסם

מאור אני בפנים, צריך רק לקבוע מקום שיהיה נוח ג לדרומיים שביננו.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

פרנקוס צפוני,וגם אנוכי,אז תתחשבו 8) (אומנם לא בעל רובר,אבל אשתדל להגיע לצלם מעט :))

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שמע אנחנו גם צפוניים, אנחנו רוצים לקבוע במקום שיהיה נוח לכולם כמו יער חדרה או משהו כזה, לא לפסול גם להגיע לנתניה אפילו או ת"א.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

משום מה אדון פרנקוס היה אמור לדאוג לזה אבל מאז שהוא קנה את הרובר נעלמו עקבותיו {פרס כספי למוצא}.:wink:

 

יותר נכון, מאז שקניתי את הבאולינג...

אין לי דקה אפילו לחיות בחודשים האחרונים. עבודה קשה מאוד.

 

האמת היא שפה יש לי את המקום המושלם (חניה פרטית ל70 רכבים).

אבל זה בכרמיאל ואני לא בטוח שכולם יכולים או רוצים להגיע הנה.

 

אני פתוח לרעיונות, כולל להגיע לאזור המרכז. אם זה יוצא יום שישי כלשהו אז גם הולך.

בשבת הקרובה אני בתל אביב אז יש מצב.

פורסם

בכיף דברו איפה ואוליי אני יגיעה למרות שמכרתי כבר את הרובר שלי

וקניתי מאזדה 3

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

אפשר לסגור על נתניה ביום שבת הבא? אני חושב איקאה או מתחם סלקום יהיו מקומות לא רעים בכלל.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

כל הכבוד על ההתארגנות.

 

ממליץ לכם לשקול מקום בו המועדון שבו אני משתתף קיים מפגש לפני כשבוע , פשרה טובה בין אנשי הצפון והמרכז ,

 

וחוץ מזה מקום נהדר ! (מי שלא מזהה איפה זה - אפשר לשאול....)

DSC00493x.jpg

DSC00497x.jpg

DSC00502x.jpg

DSC00503x.jpg

DSC00504x.jpg

DSC00505x.jpg

DSC00518x.jpg

DSC00524x.jpg

פורסם
כל הכבוד על ההתארגנות.

 

ממליץ לכם לשקול מקום בו המועדון שבו אני משתתף קיים מפגש לפני כשבוע , פשרה טובה בין אנשי הצפון והמרכז ,

 

וחוץ מזה מקום נהדר ! (מי שלא מזהה איפה זה - אפשר לשאול....)

 

 

נראה מה זה מפגש יבש וקר... כאילו כמו בסקנדינביה , טוב חוץ מהחול...


×
×
  • תוכן חדש...