Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הרכיבים למכירה עקב כך שלא יהיה לי זמן למערכות בזמן הקרוב, המחירים הם נמוכים

וסופיים! חרטטנים, נא לא לפנות אליי :wink:

מונו sundown sae1000d- אני מאמין שכולם מכירים, במצב חדש,כרגע באוטו ניתן לשמוע. נתונים: 300rms ב4 אום, 600rms ב2 אום ו1000rms ב1 אום.

מחיר-1400 שח

סאב רוקפורד hx2, חמש עשרה אינץ 1000rms -הסדרה הגבוהה הקודמת של רוקפורד, חזק ואיכותי במצב מצויין,כרגע מוגבר על מגבר 2 ערוצים,ניתן לשמוע. כולל תיבה אטומה של 60 ליטר.

מחיר-1300 שח

http://www.crutchfield.com/p_575RFR3115/Rockford-Fosgate-Power-HX2-RFR3115.html?tp=111&tab=features_and_specs

סאב fi bl 15 משודרג,1500rms כולל תיבה של 110 ליטר פורטד מכוונת ל32 הרץ.

מניסיון איתו כחודשיים ושנה וחצי עם הbtl הוא סאב יותר טוב, יורד יותר נמוך, מנגן גם גבוהים מצויין ולא פחות חזק. הסאב במצב מצויין מורכב וניתן לשמוע

קרוסים של מורל הייבריד אוביישן mx22-יושבים בבית, במצב מצויין, נמכרים כי אין בהם שימוש

מחיר- 250 שח

תיבה אטומה ל10אינץ של 22-24 ליטר- מצב טוב. מחיר-100 שח ( יש אפשרות לסאב אוריון 10 אינץ 2000rms עם התיבה, 900שח)

סאב אטון קראג, חברה גרמנית- לא תקין, סאב של 600rms , תיקון יעלה בערך 300 שח, יותר חזק מp3 וl5

מחיר- 100 שח

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כל הרכיבים למכירה עקב כך שלא יהיה לי זמן למערכות בזמן הקרוב, המחירים הם נמוכים

וסופיים! חרטטנים, נא לא לפנות אליי :wink: אני מבת ים, מגיע למפגשי מרכז

 

מונו sundown sae1000d- אני מאמין שכולם מכירים, במצב חדש,כרגע באוטו ניתן לשמוע. נתונים: 300rms ב4 אום, 600rms ב2 אום ו1000rms ב1 אום.

מחיר-1400 שח

 

סאב רוקפורד hx2, חמש עשרה אינץ 1000rms -הסדרה הגבוהה הקודמת של רוקפורד, חזק ואיכותי במצב מצויין,כרגע מוגבר על מגבר 2 ערוצים,ניתן לשמוע. כולל תיבה אטומה של 60 ליטר.

מחיר-1300 שח

http://www.crutchfield.com/p_575RFR3115/Rockford-Fosgate-Power-HX2-RFR3115.html?tp=111&tab=features_and_specs

 

סאב fi bl 15 משודרג,1500rms כולל תיבה של 110 ליטר פורטד מכוונת ל32 הרץ.

מניסיון איתו כחודשיים ושנה וחצי עם הbtl הוא סאב יותר טוב, יורד יותר נמוך, מנגן גם גבוהים מצויין ולא פחות חזק. הסאב במצב מצויין מורכב וניתן לשמוע

מחיר-תציעו

 

קרוסים של מורל הייבריד אוביישן mx22-יושבים בבית, במצב מצויין, נמכרים כי אין בהם שימוש-נמכר

 

תיבה אטומה פשוטה ל10אינץ של 22-24 ליטר- מצב טוב. מחיר- 40 שח

 

סאב אטון קראג, חברה גרמנית- לא תקין, סאב של 600rms , תיקון יעלה בערך 300 שח, יותר חזק מp3 וl5

מחיר- 100 שח

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל הרכיבים למכירה עקב כך שלא יהיה לי זמן למערכות בזמן הקרוב, המחירים הם נמוכים

וסופיים! חרטטנים, נא לא לפנות אליי :wink: אני מבת ים, מגיע למפגשי מרכז

 

 

מונו sundown sae1000d- אני מאמין שכולם מכירים, במצב חדש,כרגע באוטו ניתן לשמוע. נתונים: 300rms ב4 אום, 600rms ב2 אום ו1000rms ב1 אום.

מחיר-1400 שח

 

 

סאב רוקפורד hx2, חמש עשרה אינץ 1000rms -הסדרה הגבוהה הקודמת של רוקפורד, חזק ואיכותי במצב מצויין,כרגע מוגבר על מגבר 2 ערוצים,ניתן לשמוע. כולל תיבה אטומה של 60 ליטר.מחיר=נמכר

 

 

סאב fi bl 15 משודרג,1500rms כולל תיבה של 110 ליטר פורטד מכוונת ל32 הרץ.

מניסיון איתו כחודשיים ושנה וחצי עם הbtl הוא סאב יותר טוב, יורד יותר נמוך, מנגן גם גבוהים מצויין ולא פחות חזק. הסאב במצב מצויין מורכב וניתן לשמוע

מחיר-תציעו

 

 

קרוסים של מורל הייבריד אוביישן mx22-יושבים בבית, במצב מצויין, נמכרים כי אין בהם שימוש-נמכר

 

 

תיבה אטומה פשוטה ל10אינץ של 22-24 ליטר- מצב טוב. מחיר- נמכר

 

 

סאב אוריון 10אינץ,2000rms דגם h.2- הסאב כבן 6 שנים, במצב מעולה בקושי היה בשימוש על מגבר של 1200rms ,מגיע ללא תיבה. ה10 אינץ החזק בארץ, 15קילו. יש על הסראונד שריטה קטנה שלא משפיעה על כלום

מחיר-900 שח

פרטים:

http://www.ikesound-car-audio.com/rec/2629-Orion-H2-10.2/

 

סאב אטון קראג, חברה גרמנית- לא תקין, סאב של 600rms , תיקון יעלה בערך 300 שח, יותר חזק מp3 וl5

מחיר- 100 שח

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כל הרכיבים למכירה עקב כך שלא יהיה לי זמן למערכות בזמן הקרוב, המחירים הם נמוכים

וסופיים! חרטטנים, נא לא לפנות אליי :wink: אני מבת ים, מגיע למפגשי מרכז

 

 

מונו sundown sae1000d- אני מאמין שכולם מכירים, במצב חדש,כרגע באוטו ניתן לשמוע. נתונים: 300rms ב4 אום, 600rms ב2 אום ו1000rms ב1 אום.

מחיר-1400 שח

 

 

סאב fi bl 15 משודרג,1500rms כולל תיבה של 110 ליטר פורטד מכוונת ל32 הרץ.

מניסיון איתו כחודשיים ושנה וחצי עם הbtl הוא סאב יותר טוב, יורד יותר נמוך, מנגן גם גבוהים מצויין ולא פחות חזק. הסאב במצב מצויין מורכב וניתן לשמוע

מחיר-לא למכירה. הפסדתם!

 

 

סאב אוריון 10אינץ,2000rms דגם h.2- הסאב כבן 6 שנים, במצב מעולה בקושי היה בשימוש על מגבר של 1200rms ,מגיע ללא תיבה. ה10 אינץ החזק בארץ, 15קילו. יש על הסראונד שריטה קטנה שלא משפיעה על כלום

מחיר-לא למכירה

 

 

סאב אטון קראג, חברה גרמנית- לא תקין, סאב של 600rms , תיקון יעלה בערך 300 שח, יותר חזק מp3 וl5

מחיר- 100 שח

 

 

נוסף-DVD פיוניר 5050,מדגמי 2008 ולא הדגמים הישנים שיש פה למכירה, איכותי מאוד כרדיו דיסק למערכת טובה. הותקן באוטו במקצועיות ע"י ישראל בדצמבר, בקושי בשימוש

http://www.musiccom.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=675

 

מחיר- חצי מהכי זול בזאפ, 2400שח

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל הרכיבים למכירה עקב כך שלא יהיה לי זמן למערכות בזמן הקרוב, המחירים הם נמוכים

וסופיים! חרטטנים, נא לא לפנות אליי :wink: אני מבת ים, מגיע למפגשי מרכז

 

 

מונו sundown sae1000d- אני מאמין שכולם מכירים, במצב חדש,כרגע באוטו ניתן לשמוע. נתונים: 300rms ב4 אום, 600rms ב2 אום ו1000rms ב1 אום.

מחיר-1400 שח

 

 

סאב אטון קראג, חברה גרמנית- לא תקין, סאב של 600rms , תיקון יעלה בערך 300 שח, יותר חזק מp3 וl5

מחיר- 100 שח

 

 

נוסף-DVD פיוניר 5050,מדגמי 2008 ולא הדגמים הישנים שיש פה למכירה, איכותי מאוד כרדיו דיסק למערכת טובה. הותקן באוטו במקצועיות ע"י ישראל בדצמבר, בקושי בשימוש

http://www.musiccom.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=675

 

מחיר- חצי מהכי זול בזאפ, 2400שח

 

אפשרות החלפה בפיוניר 6950 או 7950 חדש

ישנה אפשרות החלפה גם על הBL בסאב שלוקח פחות מקום(50-70ליטר)

כמו האבוק, w7 ופתוח להצעות מעניינות

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה. להנאתכם 2 תמונות:

הDVD:

2 יציאות של 4 וולט, 24 ביט, הרבה אפשרויות כיוון ועוד. איכותי מאוד, מורכב וניתן לראות

 

IMG_0596.jpg

סאב - אטון:

IMG_0593.jpg

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הקפצה

מוסיף: רדיו דיסק פאנסוניק של חבר, דגם 7401 בן 3 וחצי שנים, עלה 1500 חדש. יש בעיה בעינית שלפעמים הוא לא קורא דיסקים(יש להוציא ולהכניס שוב את הדיסק). מחיר 600 שח. החבר מוכר כי הוא מחפש להתקדם. הרדיו דיסק מורכב וניתן לראות. אתם יכולים לעשות חיפוש ולראות שהוא ברמה גבוהה

מבת ים

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה

למעט הפאנסוניק של חבר, לא לחוץ למכור שום דבר, מחירים אחרונים או שהמוצרים נשארים איתי

הפאנסוניק מחיר גמיש מעט ( עדיף על כל פיוניר דולפינים, בעל תצוגות יפות ומורכב אצל חבר להתרשמות)

הDVD מחיר אחרון 2200, מורכב אצלי 5 חודשים במצב חדש(דגם 2008, נרכש לפני שנה)

המונו בן שנה וחצי מחיר אחרון 1300, אין במחיר שלו שום דבר ברמה שלו ובמצב החדש שלו(כולל את רוב המגברי מונו שיש פה למכירה שהרוב בני 4 שנים ומעלה)

הBL 15 יושב בבית,1500rms כמו חדש, נמכר ללא תיבה בלבד ב1900 מחיר אחרון(חדש עולה מעל 3000שח)

האטון קראג ב100. צריך החלפת סלילים. סאב של 600rms ו11 קילו

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מגיע למפגש ברמת גן בשבת, כניראה עם הBL במאזדה 2 של אחי על הסאנדאון 1000. למי שמעוניין בהדגמה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה

לא לחוץ למכור שום דבר, מחירים אחרונים או שהמוצרים נשארים איתי

הפאנסוניק מחיר גמיש מעט ( עדיף על כל פיוניר דולפינים, בעל תצוגות יפות ומורכב אצל חבר להתרשמות)-לא למכירה

הDVD מחיר אחרון 2200, מורכב אצלי 5 חודשים במצב חדש(דגם 2008, נרכש לפני שנה)

המונו בן שנה וחצי מחיר אחרון 1300, אין במחיר שלו שום דבר ברמה שלו ובמצב החדש שלו(כולל את רוב המגברי מונו שיש פה למכירה שהרוב בני 4 שנים ומעלה)

הBL 15 יושב בבית,1500rms כמו חדש, נמכר ללא תיבה בלבד ב1900 מחיר אחרון(חדש עולה מעל 3000שח)

האטון קראג ב100. צריך החלפת סלילים. סאב של 600rms ו11 קילו-נמכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש אפשרות החלפה על הBL בסאב 12 אינץ חזק ללא תיבה בתוספת תשלום מצידכם, בין 600-800rms ב2 אום, או מעל 800 ב1 אום.

לא מחפש סוג מסויים של חברה, יכול להיות האבוק, כאוס, או קיקר cvx , פיוניר 3001,הרץ, jl , אודיו סיסטם וכו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...