Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט טורבו "חדש":מיצובישי לאנסר 2.0


שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז ככך אחרי שירדתי מהפרוייקט של הקאווליר, אני מעוניין להתקין טורבו לרכב שיש ברשותי הוא: מיצובישי לנסר קלאסיק ספורט 2.0 2006.

מצאתי כמה אפשריות באייבי:

 

1.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170403461916&viewitem=&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2&category=33742

 

1.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Lancer-T3T4-Turbo-Charger-Kit_W0QQitemZ350215651256QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item518a7abfb8

 

הבעיה היא שכתוב שהטורבו מגיעה ל450+ כ"ס ואני לא רוצה מפלצת.

 

השאלה היא כמה יעלה הפרוייקת לא כולל ישור קו (נעשה כבר) בלי צמיגים (נקנו חדשים).

האם קיים בישראל קיט שמתיאם לרכבי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיזהר, אתה לא רוצה לאכזב את מושיק פעם שנייה ברצף!

תן דגם מנוע אולי תוכל לייבא חלקים של איוו ולגדוש בעזרת חלקים מקוריים.

(רק קח בחשבון שזה י.ק.ר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא זוכר בדיוק את דגם המנוע אבל זה מנוע של איבו 9

 

אולי 4G94

 

עריכה:

אני מעוניין להתקין את החלקים המקורים של האיבו,אולי מישהו ראה איבו מפרוק?

דיברתי אם אבא שלי הוא עובד במוסך מיצובישי, אז אולי זה יכול לעזור מבחינת למצוע חלקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד חבל על הרכב.

השינויים והפרוייקט יעלה לך יותר מהתקציב, על החוקיות אין מה לדבר בכלל. זה לא יהיה אותו אוטו, וחבל.

לפי דעתי את הלאנסר אתה תוכל למכור במחיר נאה! ועם התוספת שלך תוכל לרכוש רכב תותח.

איביזה טורבו / WRX/STI / גולף GTI וכו', אלה רכבים שקל מאוד לשפר אותם, מתנהגים מצויין, נכנסים מעולה בתקציב שלך ועוד ישאר לך עודף ואז השיפורים הרבה יותר קלים ויותר "נכונים"

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אני חושב שתכין עוד חמש אש''ח תילך ליזה כפר שיש שם חנות שמיבאת מנועים תשאל אותו כמה יעלה לך ליבא מנוע מיצובישי 4G63T המחיר יהיה בסביבות ה15-20 אלף 5 אלף להתנה והופ סגרת 25-20 אלף

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב20K אתה יכול לגדוש נמוך בחלקים סבירים במידה ותמצא עבודה בזול יחסית ושחלק מהחלקים יהיו משומשים.

קח בחשבון שאתה לא תיהיה חוקי וחוץ מבעיות בטסט (שזה יחסית בקטנה) חברת הביטוח יכולה להיתנער ממך במקרה של חס וחלילה תאונה.

סעפת= 3K

טורבו=4K

ניהול=3K

אינטרקולר=3K

פורק=500 ש"ח

צנרת=2.5K

מסביב (צינורות מים,שמן וכו') עוד כמה אלפים כי זה אף פעם לא נגמר+עבודה כל השאר.

 

עצה שלי, תמכור את הלאנסר ובכסף של המכירה+ה20K אתה מביא אחלה רכב גודש מקורי.

במידה והשריטה שלך היא הלאנסר הנ"ל (שגם זה לגיטימי) הייתי גודש ומתכונן להוצאה רצינית שתיגמר ביותר מ20K לפרוייקט איכותי.

 

אגב לבחור שמעליי, זה ממש לא ייגמר בזה.

לא בטוח שהגיר מתאים וגם אם כן זה הוא יצטרך קלאץ' מחוזק.

איפה כל האביזרים של המנוע והתאמת צמה חדשה לרכב+מחשב.

תושבות, שינוי כל התא מנוע והתאמת צנרת, אינטרקולר וסעפת.

מה עם טורבו? צריך לבטל את ה4*4 של הגיר בנוסף.

רדיאטור חדש שיתאים לתא המנוע העמוס.

פורק, וכו'.

אם זה היה כל כך פשוט לא נראה לי שהיו נשארות הרבה לאנסרים סטאנדרט בארצנו הקטנטונת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלך זה לא איש מקצוע שיבצע את העבודה, הבעיה שלך זה שהפרוייקט של מנוע איוו יעלה במקרה הטוב כמו המחירון של הרכב שלך ובמקרה הרע כמו איוו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...