Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שההגה בידיים של אגד...

:roll:

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בתור אחד שראה את זה זה קו 20 ריק..(לא בלייב)

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם
בתור אחד שראה את זה זה קו 20 ריק..(לא בלייב)

ריק?

מוזר, יותר מידי חלונות שבורים בשביל אוטובוס ריק מנוסעים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

היי סייד כמו באופנוע והחלק האחורי חוטף מכות מכל מה שבסביבה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

זה היה בירושלים לפני כשנה

הנהג ירד את הירידה לכיוון גן החיות התנכ"י (גבעת משואה אם אני לא טועה)

הנהג היה לבדו באוטובוס ואין נפגעים.

יום גשום עם כביש חלק ונהג לא מיומן!

 

ירון מאיר

פורסם

אני לא יודע עד כמה נהג מיומן שייך פה לעניין, חצי אחורי של האוטובוס עצמאי לחלוטין ללא יכולת שליטה של הנהג, שהאחורה מתחיל לזגזג אני לא יודע מה ניתן לעשות חוץ מלבלום בחוזקה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
.

יום גשום עם כביש חלק ונהג לא מיומן!

ירון מאיר

 

ידוע לך אולי איזה הכשרה עוברים נהגי אוטובוס מסוג זה?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני לא יודע עד כמה נהג מיומן שייך פה לעניין, חצי אחורי של האוטובוס עצמאי לחלוטין ללא יכולת שליטה של הנהג, שהאחורה מתחיל לזגזג אני לא יודע מה ניתן לעשות חוץ מלבלום בחוזקה.

 

נהג מיומן צריך לצפות שביום גשום לא יכנס למצב של החלקה!

על הנהג לראות את הדרך כולה ולא רק את מה שיש לו מטר מהפגוש הקדמי.

נהג מיומן ומיקצועי לא יכנס כלל להחלקה על כן מה שנשאר לנהג שנכנס להחלקה היא רק לנסות לבצע תימרונים, היחלצות מהחלקה.

אחד הדברים החשובים ביציאה ממצב החלקה הוא ביטול כל הכוחות הפועלים על האוטובוס. (עזיבת דוושת הדלק והבלמים)

במיקרה הנ"ל ההחלקה הייתה בירידה תלולה עם אחוזים גבוהים, כך שלא הייתה כלל ברירה ללחוץ על דוושת הבלמים.

ודרך אגב , גם עם מיפרקי ניתן לצאת נקי מהחלקה !

ידוע לך אולי איזה הכשרה עוברים נהגי אוטובוס מסוג זה?

 

 

מיכיוון שבמיקרה הנ"ל זה נהג מסניף ירושלים , אני לא כל כך יודע (זה כאילו כמו סניף עצמאי באגד )

אבל אני יכול להגיד לך שבאיזור דרום (זכרון - אילת) ישנם הישתלמויות לנהגים, הכשרות במצבי לחץ , עד שנסגר המגרש באשדוד היה בנוסף על כך גם נהיגה במגרש החלקה .

ישנם ערבי בטיחות סניפיים שבו נותנים דגשים על בעיות קריטיות שבאותו איזור.

בנוסף על כך הנהגים יכולים להזמין את הנשים והילדים המחזיקים ברישיון נהיגה לערב כזה- על מנת ללמוד ולהכיר מצבים שונים ומגוונים שנתקל בהם נהג מיקצועי.

 

ירון מאיר

 

 

 

 

 

ל'

×
×
  • תוכן חדש...