Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע שידרגתי את הרמקולים הקידמיים שלי ל-MOREL DOTECH OVATION 6.5 והחלטתי לעשות להם בניה

מפיברגלס. (היה מותקן קומפוננט פשוט של JBL של 45 RMS)

 

העבודה כבר התחילה והיא נימצאת בשלבי סיום ורציתי לשתף אותכם בתהליך.(זאת הבניה הראשונה שלי)

 

העבודה שנעשתה עד עכשיו :

פירוק הדלתות + בית הרמקול המקורי של הרכב (זה שהולך עם התא מפות)

חיתוך טבעות וחיבורן לבית הרמקול המקורי בזווית

מתיחת הבד וכיסוי בפיברגלס

 

העבודה שנותרה:

השחלת כבלים מהמגבר שאחורה לקדימה משום שהרמקולים הקודמים היו מוגברים דרך המערכת

חיתוך הקצוות שנותרו אחרי הבניה + שיוף והחלקה של הבניה עם צריך יהיה אני יוסיף גם חומר מילוי (בונדו/שפכטל)

צביעת הבניה או לרפד אותה עדיין לא החלתתי

ואני שוקל לעשות עיטום קטן בדלתות

 

זהו עד כאן נישאר רק תמונות.

בבקשה !

*אשמח לעצות לשינוי או שיפור הבניה..

281220091457.jpg

281220091459.jpg

281220091460.jpg

281220091481.jpg

281220091484.jpg

281220091442.jpg

281220091445.jpg

281220091446.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זאת הזווית הכי קטנה שיכולתי לעשות משום שכל זווית אחרת היתה נוגעת במיסגרת של הדלת ולא נותן לה להיסגר או להיפתח.

 

הזווית מכוונת למרכז הרכב בדיוק כמו שהטוויטרים יהיו מכוונים.

פורסם

מעולה! כל הכבוד! בטח ישמעו מדהים עם המידבסים האלה ב-onaxis!

 

אפשר לשאול - איך למדת לעבוד עם פייבר?

 

תעלה תמונות של הסוף

פורסם

עבודה יפה, אבל אתה מראה לנו חצי עבודה...

 

הזווית לדעתי מוגזמת קצת אבל זה בהתאם לנסיבות כמו שאתה מתאר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה לכולם !

לא לנהג זה לא מפריעה ! לכחתי בחשבון הכל ..

איך למדתי לעבוד עם פיברגלס לא יודע סתם ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב ואמרתי ננשה והינה התוצאות לפנייכם ..

וזה חומר שמאוד קל לעבוד איתו ואפשר לעשות איתו הרבה דברים יפים והוא מאוד זול !

פורסם

נראה שיצא לך טוב,

חבל שלא אמרת, יש לי בניות לפיג'ו כזאת באותה צורה גם לדוטק.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12


×
×
  • תוכן חדש...