Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט קצת שונה שלי - שולחן מנוע!


22Fast4U
שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאור השיעמום לפני הרכבת הרכב מצאתי לי זמן להתעסק בפרוייקט שתמיד ישב לי בראש ואף פעם לא יצא לפועל.

יש לי מנוע מיותר שהורדתי מה106 שלי בזמנו הNFZ 8V שיושב לי בגינה ומעלה חלודה, לא חבל?! למרות שהגוש ברזל הזה עבר רק 80 אלף ק"מ העדפתי לא למכור אותו במחיר זנות ולקחת אותו למשהו יצירתי יותר.

 

לפיכך התחלת הפרוייקט:

 

קצת תמונות פירוק המנוע מלפני יותר משנה:

 

תמים, חשב שהוא ישאר

8557930.jpg

 

8557931.jpg

 

ועוד התעקש שהוא רוצה להישאר החוצפן

8557932.jpg

 

8557933.jpg

 

המנוע אחרי הורדת המכסה שסטומים, סעפת יניקה ופלסטיקת הטיימינג ושאר החמוצים הלא נחוצים,

עבר ניקיון בלחץ עם סולר למען הורדת כל השמן, יחד עם זאת עבדתי עם קומפרסור והשתמשתי בחומצה מיוחדת להורדת פיח ושומנים אחרים.

 

8557934.jpg

 

8557935.jpg

 

8557936.jpg

 

לפקודתי נעמדו פלוגת הברגים, אומים ושאר מתכות

8557937.jpg

 

תחילה יש להכין בסיס להושבת המנוע על הרצפה, אני השתמשתי ב2 חצאי עיגולים ברוחב 10 ס"מ ועבי של 4mm לביסוס יציב ועמיד במעמסת המשקל של המנוע. מכל אחד יצאו שני תרנים בעמידות זהה לשם קישור הבסיס למנוע, החיבור התבצע ע"י הכנות של ברגי 13 שכבר נמצאים על בלוק המנוע (בכל הפרוייקט לא היה צורך בשום הברזה והתבססתי על הברגות קיימות), אם כן ישנם כמה התאמות וסיטוטים בבלוק.

 

אבא לא נותן לי לגעת בכלים שלו

8557938.jpg

 

8557939.jpg

 

לאחר הרכבת הבסיס והרגליים, עברתי להכנת הזרועות שיחזיקו את הזכוכית, לשם כך יש צורך בדיוק מרבי והבאת הזרועות לפילוס מיירבי

8557940.jpg

 

8557942.jpg

 

לאחר סיום הריתוכים, השחזות, כיוונים ומדידות עברתי לשיוף והכנת כל החלקים לקראת צבע.

כל חלק פורק ונצבע בנפרד.

 

בוקר אחד השכנים היו בטוחים שהפעם באמת השתבשה עלי דעתי שהתחלתי לתלות ברזלים בחניה...

8557943.jpg

 

8557944.jpg

 

כמובן שכל חלק מגולוון ועבר לפחות 3 שכבות צבע למען שביעות רצוני

8557945.jpg

 

8557946.jpg

 

8557947.jpg

 

8557948.jpg

 

הFly Wheel לפני הצביעה

8557949.jpg

 

הבלוק והראש לפני הצביעה

8557950.jpg

 

כיסוי ראש לפני המקלחת

8557951.jpg

 

8557952.jpg

 

שחור פחם מאט!

8557953.jpg

 

8557954.jpg

 

8557955.jpg

 

פולי 14 קארט

8557956.jpg

 

8557957.jpg

 

golden wheel

8557958.jpg

 

8557959.jpg

 

8557960.jpg

 

לבנתיים נחמד לא?!

8557961.jpg

 

8557962.jpg

 

הראש קינא בבלוק

8557963.jpg

 

תודה ל"טיב טעם" על השקיות

8557964.jpg

 

8557965.jpg

 

בלינג בלינג

8557966.jpg

 

8557967.jpg

 

התחלת הרכבת החלקים הצבועים

8557968.jpg

 

כל בורג ואום נצבעו בשחור לשם שבירת הצבע,

 

מתחיל להראות אששש!!

8557969.jpg

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ללא כל התושבות של האביזרים, אפילו עשיתי לו טיימינג

8557970.jpg

 

8557971.jpg

 

8557972.jpg

 

לאחר הרכבת התושבות

8557973.jpg

 

8557974.jpg

 

תבינו, המנוע הזה מניע, אני מסובב את הפולי והכל עובד כמו שצריך

8557975.jpg

 

עם הזרועות מורכבות יחד עם תושבות לקראת הזכוכית שצריכה לבוא מעל

8557976.jpg

 

8557977.jpg

 

עכשיו נשאר לי רק להביא זכוכית מתאימה עם גימורים יפים ובמידות של 60cmX90cm, חשבתי על טיפה טיפה השחמה.

אשמח אם מישהו יכול להיות לי לעזר לסיים את הפרוייקט...

 

שמחתי לשתף,

תגובות והערות יתקבלו בברכה...

 

עידן אברג'ל.

Power Is Nothing Without Control

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אחד השריטה שלו, אבל בהחלט יצא יפה ממש. אתה עושה גם משאיות ? :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד.

 

קח השראה לפרוייקט הבא שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=92415&highlight=%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל רוב האנשים הפרוייקט הזה נשאר בשלב התכנון.

מקווה שההיא שלבשה שמלה לבנה פעם לא עושה לך בעיות.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד!!

נראה עצבני ביותר:twisted::twisted:

אבל במקום איזה IN-LINE4 צריך איזה V8 או בכלל V10 של איזה אודי.:-)

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצה שלי:

 

תפרק את הקראנק ואת הבוכנות ואת הטלטלים,אתה תרוויח מזה שתי דברים :

 

 

1)המנוע יהיה הרבההה יותר קל.

2)תוכל לסובב את הפולי קאם שאפט בחופשיות והנדנדים יסתובבו חופשי וזה יהיה מגניב!!

 

 

כל מקרה מגניב!!

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי ממש יפה הזכיר לי את השולחן מטופ גיר...

 

איזה פרוייקט יפה כל הכבוד לך

 

עכשיו אולי תלמד עיצוב... כי זה נראה ממש פצצה. כמה את מוכר אחד כזה:wink:?

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הפרוייקטים הכי מרתקים שראיתי!

פשוט עבודת אומן!

 

כל הזמן אני רק מגלגל יותר ויותר מהר על מנת לראות את התוצאה הסופית עם הזכוכית אבל גם בלי זה, זה פשוט מדהים!

כל הכבוד!

 

כמה הארות:

1. כמובן שאם זה היה מנוע V6 זה היה הרבה יותר מרשים, אבל חלילה אין לי תלונות!

2. הייתי דווקא סוגר את הראש מנוע וצובע אותו בצבע אדום. או המילים אחרות, הצבא האדום יוכל מאוד להחמיא למנוע ואף להדגיש אותו.

3. תסתכל בגוגל ותיקח משם רעיונות, הנה דוגמא טובה לתושבות של הזכוכית, ואני יודע שזה יכול להיות קשה לעשות את זה פלס, בהצלחה!!

engine-table.jpg

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...