Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים !

 

ברשותי פורד סיירה מודל 91 מנוע פינטו 1600, ידני 5 הילוכים. המנוע כבר עבר 375 אלף קילומטר. ( התכנון הוא להשתיל בקרוב מנוע 2 ליטר פינטו , אם מישהו שמע / ראה

מוזמן לפנות אליי בה"פ).

 

בזמן האחרון שמתי לב שצריכת הדלק גבוהה מאוד מהרגיל, 1 ל 4.

כשקניתי את הרכב לפני חודשיים בערך, עשיתי חישוב ויצאה לי צריכה של 1 ל 10.

 

הפקק של המיכל דלק נפל לי לא מזמן ומאז שמתי לב לצריכה הזאת, הפקק לא נתפס. ניסיתי לקמבן איזה משהו

בנתיים עד שאני ישיג פקק חדש אבל זה עדיין בחוץ, האם זה הגורם לבעיה?

 

אם לא, מישהו אולי יכול להציע לי רעיונות מה לבדוק/לנקות כי אני משתגע מהדבר הזה.

 

תודה רבה לעוזרים, אופיר.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

שלום רב !

אין קשר לצריכת הדלק הגבוהה לאחרונה, ולחוסר במכסה טנק הדלק.

בעייתך קשורה לוודאי, למשאבת דלק המחדירה דלק לשמן(קל מאד לבדוק ולאבחן זאת),ו/או לבעיית קרבורטור הזקוק לשיפוץ,בתנאי כמובן שהמנוע תקין, והקלאץ לא מחליק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איך אני יכול לאבחן את הבעיה של המשאבה?במידה וזאת הבעיה, מה אוכל לעשות בנידון?

הקלאץ לא מחליק והמנוע פחות או יותר תקין,לא נוסע מושלם בגלל הקילומטרז' הגבוה אבל עושה את העבודה.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

אופיר שלום רב!

עודף שמן במנוע הרבה מעל המקסימום במדיד, ושמן דליל כמים, שבעת הוצאת המדיד ממקומו, טיפות השמן יורדות מהמדיד כלפי מטה, באופן מהיר , חשוד כשמן מהול בדלק, המחייב החלפת משאבת דלק, המחדירה דלק לשמן המנוע, ולכן תצרוכת הדלק עולה בהתאם.

מיותר לציין שבאם התברר שהבעייה במשאבת הדלק המחדירה דלק לשמן, יש להחליפה בחדשה מיידית, ובנוסף להחליף את שמן המנוע יחד עם מסנן השמן.

חזור לעדכן על הממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

פתרת לי את התעלומה, היה לי שמן מעל המקס' ורק עכשיו הבנתי למה. מחר ארכוש משאבת דלק חשמלית, שמן מנוע ומסנן ואחזור לעדכן.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

אופיר שלום רב !

מדוע אתה מתכונן להחליף למשאבת דלק חשמלית?

מה רע במשאבה מכנית זהה למקור, שאורך חייה יספיק לעשור הבא לפחות?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אענה בשביל אופיר (הוא כרגע מחובר מהצבא).

המחיר של משאבת דלק חשמלית הרבה יותר זול מהמכנית המקורית של הסיירה.

יש גם יתרון לדעתי במשאבה חשמלית, אתה יכול לשמוע אותה פועלת, במקרה של תקלה תוכל לדעת האם זו המשאבה עוד כל דבר אחר.

 

JEP.

פורסם

חבר המליץ לקנות משאבה חשמלית, היא תשמש אותי בעתיד למנוע 2 ליטר שמתוכנן לבוא. האם חשמלית יכולה לגרום לבעיות או לשבוק חיים במהירות?

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

צביקה אני שמח להבין מה הבעיה במשאבה חשמלית ולמה זה מיותר?

למצוא משאבה של פינטו חדשה זה עסק קשה מאוד בימינו, אני חושב שאתה טועה ומשאבה חשמלית פותרת את כל הבעיה והיא פשוטה להתקנה,

בנוסף חזה, ברגע שירצה להחליף למנוע 2 ליטר, לא צריך לעשות התאמת דלק,

 

בנוסף לזה, המשאבת דלק שהוא מתכוון לרכוש, אינה מתאימה כלל למנוע מוזרק כי זאת משאבת חשמלית לחץ נמוך

אנא אל תטעה אנשים אם אתה לא בטוח בתשובותיך.

A.R.T Performance

פורסם

יוחנן שלום רב !

בוא נראה מי טועה ומטעה?

אני כתבתי שמשאבת דלק חשמלית מיותרת, ומומלץ להשתמש במשאבה מכנית ומקורית, לא ידוע לי על כך שקשה להשיגה. שנית מה הקשר בין התאמת דלק ומשאבת דלק ?

שלישית משאבת דלק חשמלית אוניברסלית מספקת 3.5 PSI, כך שבכל מקרה לא תתאים למנוע מוזרק.

לכן פנה בטענות לפותח השרשור ואל תאשים אותי בהטעייה מכוונת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סליחה תטעות שלי, לא תצתרך להיות התאמה של המשאבת דלק במנוע 2 ליטר פינטו.

 

אבל פה כנראה שיש לך בעיית הבנה וכתיבה

אתה רשמת

"שלישית משאבת דלק חשמלית אוניברסלית מספקת 3.5 PSI, כך שבכל מקרה לא תתאים למנוע מוזרק."

 

אבל הודעה לפני אתה רשמת.

"לא, אך היא מיותרת במנוע שאינו מוזרק." ככה שאתה מתכוון שאם זה לא מנוע מוזרק אז לא צריך משאבה כזאת.

אז בוא אתה תסביר לי מה ההגיון בדבריך.

A.R.T Performance

פורסם

יוחנן שלום רב !

אוכיח לך שהבנתך לוקה בחסר ,וכושר הההבנה שלי לא לוקה בחסר, עדיין.

שהי המשפטים לא סתרים אחד את השני:

במשפט הראשון כתבתי שמשאבה חשמלית אוניברסלית המורכבת לרוב בטנדר סובארו, מספקת לחץ של 3.5 PSI, שזה לחץ תקין ואין פגם בכך, החיסרון הוא בטיחותי, עלול לגרום לשריפה בעת שקרבורטור יוצף, ויתכבה והרכב ימשיך לזרום כל עוד מתג ההצתה פתוח, אלא באם מורכב ממסר, אשר מנתק את פעולת משאבת הדלק החשמלית במנוע כבוי.

לגבי עלותה, אינני מעודכן בנושא כנראה, בעבר משאבת שלק מכנית לא הייתה עוברת את ה150 ש:ח מקסימום !

לגבי מנוע מוזרק, מאבת דלק כזאת לא יעילה, לכן פסלתי זאת על הסף.

מה לא ברור במשפטים שכתבתי?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז ככה, הותקנה המשאבה החשמלית, הוחלף פילטר שמן ושמן.

תגובת הדוושה השתפרה במעט, וכך גם הצריכה - אוכל 1 ל 7 שזה עדיין יחסית זולל.

 

קיימת בעיה שהייתה גם עם המשאבה המכנית וחשבתי שתיפתר עם החלפת המשאבה.

בעת עלייה לדוגמא הרכב פתאום מתכבה ואחרי משהו כמו 10 דק' אפשר להניע שוב.

מס' פעמים חשבתי שנגמר הדלק אבל אח"כ אני רואה שאני מצילח להניע ואפילו לעשות מס' סיבובים.

 

האם המנוע נותן את אותותיו? יש כיוון לבעיה?

 

נ.ב

אם למישהו יש מנוע 2 ליטר פינטו להציע לי מוזמן לפנות אליי בפרטי (נמצא בסיירות, טרנזיט).

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

שלום רב !

בעייתך לא קשורה למנוע, וקשורה אך ורק למערכת הדלק.

יש לבדוק את תקינות לחץ הדלק, ויש לשפץ את הקרבורטור, במכון קרבורטורים מומלץ בעל שם בתחומו.

אין כל מניעה במנוע תקין, שתצרוכת הדלק לא תיהיה נמוכה בהרבה, ממהמספר שנקבת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...