Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שהתחיל לפני יותר משנה וחצי - http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=545

הסתיים אתמול בתאונה מצערת, שיכלה לקרות לכל אחד.

 

נסעתי אתמול בבוקר לבסיס דרך כביש גהה צפון, מעט אחרי גשר ראשון ולפני הסיירים

(בקטע שבין הא.ת. של רמת אליהו לנחלת יהודא) התנועה הייתה צפופה וזרמה במהירות של 50-60 קמ"ש בערך,

כשאני משייט במהירות הזו בנתיב האמצעי, שומר מרחק מקדים ומאחור והכל נראה תקין.

פתאום אני קולט במראה האמצעית רכב שבדיוק עובר מהנתיב השמאלי לנתיב שלי (האמצעי) ומגיע אלי במהירות מאחורה.

לפני שהספקתי לצעוק את המשפט "מה, הוא מפגר?" הוא נכנס בי, והראש שלי נחבט במשענת האחורית.

אין לי מושג איך, אבל למרות התאוצה שהרכב שלי תפס מהמכה ולמרות ההלם הראשוני, הצלחתי לרדת מהנתיב האמצעי לשוליים,

ולהימנע מפגיעה מהרכב שנמצא מלפני ומהרכב בנתיב הימני. מזל.

 

החלפתי פרטים עם הנהג הפוגע, וכל אחד רשם הצהרה מה קרה בתאונה וחתם.

אבא שלי הגיע לאחר מכן, הזמין גרר שלקח את הרכב לפחח ולקח אותי לבית חולים,

לא מצאו משהו רציני אבל האמת שרק היום אני מתחיל להרגיש את הכאבים בצוואר כשאני מסובב את הראש.

 

מצורפת תמונה של האוטו אצל הפחח אחרי התאונה. לדעתי הגולף ספגה את המכה יפה,

אבל כל השאסי האחורי בצד שמאל התעקם, וקיבלתי טוטלוסט מהשמאי על הרכב.

עכשיו אני מנסה להגיע להסדר עם השמאי, מכיוון שמדובר ברכב נדיר בארץ -

GTI גרמניה ולא אמריקאית, ובנוסף הרכב טופל באדיקות ורק בחצי שנה האחרונה

יש לי קבלות בסך של יותר 5000 ש"ח על חלקים לרכב (בולמי בילשטיין, קפיצי אייבך ועוד חלקים מחו"ל).

בנתיים הרכב הורד מהכביש ואני לקחתי את מה שנשאר ממנו.

 

אני מקווה לקבל את הכסף מהביטוח ולקנות עוד גולף MK1 או שירוקו MK1 או MK2.

אם למישהו יש עצות מה לעשות הלאה, או שמכיר איזה גולף MK1 או שירוקו שיזרוק מילה...

מי שצריך חלקים שיודיע לי, אני עדיין לא החלטתי מה בדיוק אני רוצה לעשות עם הרכב.

 

צחי.

No worries 8)

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דבר ראשון העיקר שאתה בסדר...

דבר שני אין תמונה שאמרת שהוספת...

 

בלי קשר תרגיש טוב אם ימשיך לכאוב תבקש פיצוי אני יודע שאפשר כי אחותי קיבלה אחרי שפגעו בה באותה צורה...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

עכשיו גם הוספתי תמונה...

 

אושרי - אני רוצה להתייעץ אתך, קבל ה"פ עוד כמה דקות.

 

עכשיו צריך להמשיך הלאה ולמצוא משהו אחר,

הגולף הזאת לימדה אותי את כל מה שאני יודע על מכונאות, חשמל,

ושירתה אותי בנאמנות מדי יום ביומו מהבית בראשון לבסיס בלוד וחזור.

מהירה, חסכונית, מהנה, מתקשרת, שימושית, אמינה - רק יותר מדי קשיחה.

 

מצאתי בנתיים איזו שירוקו שנת 82 (MK2) יד שלישית בקריית אתא,

הבעיה היא שהיא 1.3 קרבורטור ובשביל להכניס 1.8 צריך לשנות שם

מיקום של תושבת מנוע שמאלית, אין לי זמן עכשיו בדיוק להתעסק בזה.

 

בכל מקרה, אם יש עוד הצעות כלשהם או איזה גולף MK1/שירוקו חמודה למכירה תודיעו לי.

Crash.jpg

No worries 8)

פורסם

בנתניה כבר עומדת הרבה הרבה זמן שירוקו כחולה עם בודי קיט מוזר.

 

כבר הרבה זמן מנסים למכור אותה ללא הצלחה.

 

אני אפילו חושב שמישהו שם תמונה שלה בפורום מתישהו.

 

אני אברר מס' טלפון בימים הקרובים.

פורסם

אהלן צחי,

 

קודם כל אני שמח שאתה שלם ודי בריא. לגבי כאבי צוור - על תזניח את זה, לך לבת חולים ותבדק. צליפת שוט זה לא משחק וללא טיפול יכול לגרום לך לכאבים חזקים וסבל רציני ביותר בהמשך...

 

לגבי הרכב - אכן, הוא שילם בחייו כדי לשפר את הסיכויים של החיים שלך. באמת חבל - גם שראיתי אותו לפני שנה ולפני שסיימת לשפץ ולשחזר הוא היה מאוד יפה :( על תתפשר על הערכת שמאי - רכב כזה במצב טוב שווה הרבה יותר מהמחירון (שמתייחס לרכב במצב רלוונטי לגילו המתקדם)...

 

 

 

חוץ מזה, למשה והרפורמים הייתה פעם (ואולי ישנה עוד) שירוקו Mk.I...דבר איתו. אולי הוא ימכור/ מכיר מישהו שמוכר...

 

P.

פורסם

צחי

 

צחי שלום

 

עכשיו כי ראיתי את התמונות, אני נזכר באותה גולף לכשהיתה פחות או יותר חדשה

באמצע שנות ה80', היא היתה ב"שיירה" (מהמירוץ)מאשקלון צפונה.

 

צחי כה חבל שרכב נדיר שכזה, "מסיים את חייו" בדרך זו.

צחי חבר קרוב שלי בעל GOLF GTI MK1 1977 , לדעתי היא היחידה בארץ ששרדה מסוף שנות ה70' . אני מכיר אישית שתיים משנת 1979 שירדו מהכביש, אך זה קרה למעלה מ 15 שנה.

 

ובכן אותו חבר קרוב, מצא את אותה גולף GTI MK1 1977 , זרוקה באיזשהו מושב

בצפון, וללא מכות בפח . דרך לוחית הרישוי,ותישאול איתר את בעליו, שילם 850 ש"ח, הרכב

היה בצבע אדום דהוי לגמרי , חלון אחורי שבור, גנבו לו את כדור הגולף מידית ההילוכים, ההגה בעל שלושת חישורי המתכת הוא המקורי אך משופשף לגמרי, המנוע המקורי של הרכב עם הזרקה דלק מכנית, החבר הזמין אותי לפני שרכש את הרכב ועל סמך המילה שלי כי זו אכן GOLF GTI מקורית, רכש את הרכב, הרכב עבר פחחות וצבע כללית

ונצבע באדום לפי הקיטלוג המקורי של הצבע ,וכן הורכבו חלונות חדשים + כל הגומיות, הסמלים המקוריים GTI מקדימה, וכן GOLF GTI מאחור נרכשו דרך האינטרנט, ובכן חסר פה ושם כמה פלסטיקים. אך הרכב פשוט יפהפה.

 

אשמח באם תיצור עימי קשר בה"פ

 

 

תהיה בריא חביבי

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

צחי, הצטערתי מאוד לשמוע.

זה מזכיר בדיוק את התאונה שהיתה לי עם הרכב הקודם, אבל בדיוק... פשוט זה היה פקק ולא היה לאן לברוח.

פגיעת ההצלפה רק תחמיר מיום ליום, לצערי , בכל מקרה, אני ממליץ שתלך לבצע את כל הבדיקות האפשריות , כולל CT , וכמובן תנצל את הזמן לכמה שיותר גימלים

(גם התאונה שלי היתה תוך כדי הצבא).

 

 

בקשר לשירוקו הכחולה עם הבודי קיט המוזר, היא שנת 81 והיא למכירה כבר מעל שנתיים (אני לא מגזים ! )

 

יש גם בנתניה GOLF GTI MK2 בצבע ירוק דהוי למכירה כבר הרבה זמן (שנת 85), תגיד אם אתה מעוניין.

 

בכל מקרה ,נפקח עין.

 

בקשר לתוספות, זה יהיה קשה, הביטוח לא יתלהב לאשר את זה , כי זה לא רשום בפוליסה. אני הייתי מפרק את הבילשטנים וכל מה שאפשר , לפני שהביטוח לוקח את האוטו....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בקשר לתוספות, זה יהיה קשה, הביטוח לא יתלהב לאשר את זה , כי זה לא רשום בפוליסה. אני הייתי מפרק את הבילשטנים וכל מה שאפשר , לפני שהביטוח לוקח את האוטו....

 

אבל זו לא אשמתו, ולכן הביטוח שיצטרך לשלם הוא הביטוח של הנהג הפוגע.

לביטוח של הנהג הפוגע אין התייחסות לפוליסה של הנהג הנפגע. זה יכול להיות פיאסטה 79 ומרצדס s600 חדשה (ויכול להיות שאין לנפגע בכלל מקיף). בשני המקרים הנפגע יפוצה.

בקיצור, מגיע לך יותר.

 

יובל.

פורסם
יש גם בנתניה GOLF GTI MK2 בצבע ירוק דהוי למכירה כבר הרבה זמן (שנת 85), תגיד אם אתה מעוניין.

 

 

 

הגולף הזו היא 8V, כמו שהבנתי לא מציאה גדולה, גם היא כבר עומדת כמה חודשים, וכנראה תמשיך לעמוד, אני חושב שאפשר להוציא אותה בגרושים.

פורסם
בקשר לתוספות, זה יהיה קשה, הביטוח לא יתלהב לאשר את זה , כי זה לא רשום בפוליסה. אני הייתי מפרק את הבילשטנים וכל מה שאפשר , לפני שהביטוח לוקח את האוטו....

 

אבל זו לא אשמתו, ולכן הביטוח שיצטרך לשלם הוא הביטוח של הנהג הפוגע.

לביטוח של הנהג הפוגע אין התייחסות לפוליסה של הנהג הנפגע. זה יכול להיות פיאסטה 79 ומרצדס s600 חדשה (ויכול להיות שאין לנפגע בכלל מקיף). בשני המקרים הנפגע יפוצה.

בקיצור, מגיע לך יותר.

 

יובל.

 

 

נכון.

 

בנוסף אפשר גם לנסות לתבוע פגיעות גוף...

כל עוד הסכומים בסביבות ה 10K חברות הביטוח אפילו לא מתווכחות איתך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תרגיש טוב, כואב הלב על היצירה :?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...