Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לאחרונה רכשתי פורד פוקוס 2005 (הצורה הישנה) 1600 אוטומטית.

רציתי לדעת איזה שמן מנוע מומלץ לרכב.

לפי היבואן זה צריך להיות 5W30 (לא ידוע לי אם סינטטי מלא או חצי סינטטי) של מוטורקראפט.

לפי המלצות של אנשים אחרים ובעלי מקצוע, אני צריך לשים 10W40 חצי סינטטי של חברה ידועה וטובה כמו אגיפ, ליקוי מולי או מובייל, כי זו צמיגות שטובה לאקלים הישראלי.

 

אשמח לדעת מה אתם ממליצים.

תודה מראש לעוזרים.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

אם כבר 5W30 סינטטי מלא אז למה לא של מוטורקראפט שמומלץ עלידי פורד? האם אגיפ מומלץ יותר לרכבים הללו.

תודה רבה על התגובה!

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

המוטורקראפט 5-30W הוא בד"כ חצי סינטטי , והוא טוב מאוד למנוע הנ"ל .

וגם ה אג'יפ 5w-30 הסינטטי מלא מתאים למנוע הנ"ל .

 

הוספה - בקשר ל 10W-40 חצי סינטטי - מניסיוני , גם שמן מנוע בצמיגות זו , מתאים למנוע הנ"ל

כל עוד הוא בדרגת SL,SM - ושל חברה מוכרת כ מוביל ,ESSO , AGIP , וכו'.

 

בחר את המתאים לך שניהם טובים .

והחשוב מכל - פילטר שמן איכותי , מקורי או חליפי כגון MANN .

וטיפול והחלפת שמן אחת לשנה או כ 15.000 ק"מ .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...