Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כיף זה אימפרזה טורבו!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים מה שלומכם??

אחרי כמה מכוניות ספורט לא רעות בכלל שהיו בבעלותי בעבר, החלטתי שאני מנוסה מספיק לעלות רמה ולקנות אימפרזה !GT

 

ברצוני לשתף אתכם על היותי בעל רכב כזה כבר 3 שבועות, ומאז אני בזיקפה מתמדת!

הרכב הזה פשוט אלוקי, הצלילים שהוא מפיק פשוט גורמים לי להישאר עם רדיו דיסק זבלה תוצרת GVC (לא JVC :lol:)

 

אני בכלל לא מדליק את המערכת, קול הגירגור הזה הוא פשוט תאווה לאוזניים!

קראתי בפורומים בחו"ל שמנוע הבוקסר נבחר לבין המנועים עם הצליל הטוב ביותר שיוצרו אי פעם!

 

מהירות, אחיזה, כח, צליל = חווית נהיגה לא נורמלית!

ממליץ בחום לכולם!

מקווה שעשיתי לכם חשק לקנות אחת! :lol:

 

בברכה,

עדי

פורסם

2 הערות:

 

1. לדעתי הצליל הכי טוב זה במנועים של AMG (אני לא מאמין שבחרתי בהם על פני פרארי...);

 

2. מקווה שהזיקפה לא מפריעה לך לסובב את ההגה :lol:

 

תהנה, באמת רכב נהדר!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברצוני לשתף אתכם על היותי בעל רכב כזה כבר 3 שבועות, ומאז אני בזיקפה מתמדת!

 

 

 

:lol:

 

לא יצא לי נהוג על GT,יצא לי על WRX.וכן,זה היה מרגש מאוד.

שמור על הרכב וסע בזהירות!

V5

פורסם

מכונית מדהימה שדרוש ללמוד לנהוג בה.

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ממש מזדהה איתך על מה שכתבת למרות שעדיין לא נהגתי על מכוניות ספורט וסובארו אימפרזה טורבו gt עושה לי את זה בטירוף.:twisted:

SubaruImprezaWRXSti.jpg

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
ומאז אני בזיקפה מתמדת!

 

מקווה שלקחת את הדגם עם הסאן רוף. לא נעים כשזה נתקע בתקרה.

 

אפילו קצת כואב.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה, מניסיון ? :lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני שם את הרכב על מצב "נהג אוטומטי" ומסובב את ההגה עם הזיקפה, לפעמים לא נעים לקבל שפריץ לעין :lol:

נכון לפרארי צליל מדהים, במיוחד ה-430 וה-F40 (אחת המכוניות היפות עלי אדמות!)

אבל בארצנו נאלץ להסתפק בצליל הבוקסר :-)

 

WRX זה עולם אחר לעומת ה-GT, ה-WRX יותר מדי מרוסנת, כאילו שעברה ביות כלשהו למשתמש הבייתי,

אני פחות אהבתי,

 

ה-GT לא נורמלית ובכלל היא פלטפורמה מושלמת לשיפורים, לדעתי יותר מה-STI בעיקר בגלל יחס המשקל שלה,

דגם ה-GT שברשותי (ללא סאנרוף, ABS) שוקל רק 1200 ק"ג!

 

העדפתי את הדגם הזה בגלל עתיד השיפורים שאני הולך לבצע איתה,

אני מאוד אוהב סאנרוף ברכב, אך אני אעשה זאת כבר עצמאית בעתיד,

 

הנה 2 סרטונים של הרכב, הראשון הועלה על ידי היום,

והשני הועלה ע"י הבעלים הקודמים לפני כשנה,

 

 

נמחק לבקשת פותח השרשור.

 

 

תביעו את דעתכם ותודה רבה על התגובות חברים!!

פורסם

לפי הסירטון השני אני מבין שהבעלים הקודם לא חכם במיוחד.

לצלם את עצמך מבצע מספר רב של עבירות(נהיגה מעל 200 קמ"ש מחוץ לעיר, נהיגה של 140 קמ"ש בתוך העיר ועקיפות מימין)

זה משהו אחד אבל באותו סירטון גם לצלם את מספר הרכב זה ממש מטומטם.

 

מזכיר לי סיפור(מח"ול) על אחד שרצה למכור את האופנוע שלו וצילם את עצמו רוכב על 300 קמ"ש והשאיר פרטים ליד הסירטון, רק ששם המשטרה דפקה לו בדלת.

פורסם

א. תתחדש , אחלה רכב תשמור עליו!

ב. מוזר, בסרטון לא רואים את הזקפה :lol: כנראה שהיא נרגעה מאז

 

ולסאנרוף שתעשה בעצמך לא תהיה תעלת ניקוז, ככה שכל הזבלה יישאר.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אני בכלל לא מדליק את המערכת, קול הגירגור הזה הוא פשוט תאווה לאוזניים!

 

מזדהה עם המצב איתך ביחד8), רק שכחת את צליל שריקת הטורבו בנוסף כשאתה עם אינלט+פילטר וצנרת 3" קומפלט!:wink:

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...