Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חבר שלי קיבל מהשכרה גטס אוט' 1.4 GLF שנת '07 או 08', מבדיקות שעשה הופתעתי לגלות שהגטס שותה דלק בצורה בלתי רגילה - ממוצע של 1:9-10 בינעירוני (!), וצריכה עירונית שמזכירה יותר תצרוכת של רכב מנהלים.

רציתי דעת מדוע אם כן הגטס שותה כל כך הרבה דלק יחסית לסופר מיני? מהו הרכיב/ים המכניים הגורמים לה להיות כל כך בזבזנית בדלק? הרי מדובר בסה"כ בסופר מיני בעלת מנוע 1.35-1.4 קטן... :?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

היתה לי גטס שכורה תקופה ארוכה, אכן בעיה ידועה. אין לי משהו ממש מדעי לומר לך, אני מניח שהסיבה הפשוטה היא מנוע מיושן ומערכות הצתה\דלק\גיר לא יעילים שגורמים לכך.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

אחד הנושאים הכי מדוברים בפורום.

תריץ חיפוש.

 

אומרים שזה בגלל הגיר האוטומטי שנמכר בעיקר בארץ ולא מתאים לאוטו.

 

לפי דעתי אתה קונה יונדאי מה אתה מצפה לקבל רכב אירופאי?

אייל

פורסם

הייתה לשימושי גטס 2005 אוטומטית במשך קרוב לשלוש שנים, צריכת דלק נמדדה קבוע.

 

התוצאות:

 

עירוני 1/11

בינעירוני 1/14

משולב 1/12.5 (זה מה שראיתי בד"כ במחשבון).

 

למה גטס אוכלת דלק? שילוב של מנוע חלש ותיבה אוטומטית גרועה במיוחד, יחד עם העובדה שהיא לא רכב פרטי של רבים מהנוהגים בה - מרבית הנהגים פשוט לוחצים חזק.

נהיגה נכונה שלא כוללת ברקס כל שתי שניות וזינוקים של שומאכר, בתוספת הכרת מגבלות הרכב - תביא לנתוני צריכה כאלה. בדוק, עלי. ואני ממש לא נהג איטי, גם לא מופרע - אבל בהחלט אורח קבוע בנתיב השמאלי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • אחראי פורום
פורסם

נהיגה נכונה שלא כוללת ברקס כל שתי שניות וזינוקים של שומאכר, בתוספת הכרת מגבלות הרכב - תביא לנתוני צריכה כאלה. בדוק, עלי. ואני ממש לא נהג איטי, גם לא מופרע - אבל בהחלט אורח קבוע בנתיב השמאלי.

 

לא מדוייק.

בגטס אני נוהג רגוע, בעיקר בגלל שאין מה להוציא מהעגלה הזאת גם ממש רוצים.

ממוצע ממוחשב עפ"י הפזומט הוא 1:11 וקצת וזה 95% בשיוט בין עירוני.

מצד שני, אתה מדבר על מודל 05 כשאצלי היא 08 ואני מציין זאת כי אני זוכר את המבחן

שעשו לדגם המתוח ב"אוטו" וצירפו שם את הדגם הישן שעם כל הסטיגמות - צרך פחות דלק מהחדשה.

אז לך תדע.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אחד הנושאים הכי מדוברים בפורום.

תריץ חיפוש.

 

אומרים שזה בגלל הגיר האוטומטי שנמכר בעיקר בארץ ולא מתאים לאוטו.

 

לפי דעתי אתה קונה יונדאי מה אתה מצפה לקבל רכב אירופאי?

 

ואיך זה בדיוק מתקשר?

פורסם

הנושא הזה נטחן עד דק בפורום.

 

הגטס אכן לא מצטיינת בתצרוכת הדלק, אבל בנהיגה נורמטיבית היא מציגה תצרוכת דלק סבירה. אין חדש תחת השמש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...