Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה מערכת GENESIS. HYBRID AUDIO, ALPINE, ID-MAX,BOSTON


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה החלקים הבאים כולם במצב חדש לא יותר מחצי שנה הישן ביותר !!

ניתן לקנות בנפרד, אני מבקש לאנשים רציניים בלבד שיודעים על מה מדובר ולא באים להציע במחיר מצחיקים.

 

מגברים :

GENESIS 4-CH סדרה III

חדש עבד פחות מ24 שעות במצטבר באריזה עם דף נתונים מפחידים :wink:

עבד על L1 PRO ו L4

 

GENESIS DUAL-MONO 2CH EXTREM

חדש באריזה המקורית עם הדף נתונים, עבד על L8

 

BOSTON ACUSTIC GT-28

סוס עבודה רציני נמצא אצלי חצי שנה בערך עבד על זוג ID-MAX בOHM 2 יכול לרדת ל1 בלי בעיה.

באריזה מקורית עם דף נתונים.

 

רדיו דיסק ופרוססור :

 

ALPINE IDA-X001

מכשיר מצויין תומך בI-POD בכבל ישיר, וUSB עד 32G, יציאה לפרוססור, ולמגברים 3, מכשיר יעודי לשימוש בMP3 עם כפתור ניווט מהיר וצג צבעוני גדול. יש אפשרות לשנות צבעים להתאים לרכב.

 

ALPINE PXA-H701

פרוססור מצויין כמעט חדש נקנה בארה"ב אין צורך להרחיב יותר מדי, מצורף אליו המסך שליטה שלו עם עוד 2 כבלים AI-NET מטר 5

באריזה מקורית יש את הספרות.

 

סאבים :

 

IMAGE DYNAMICS ID-MAX D2 V.3 10" X 2

במצב חדש ישבו בתיבות בבנייה אישית, עובדים מצויין, כמו שכתבתי הם 10"

אחד כיסוי כרום מאחור ואחד רגיל.

 

קומפוננט :

 

HYBRID-AUDIO

טוויטר L1 PRO

חדש באריזה מקורית

 

מיד ראנג' L4

חדש גם הוא באריזה מקורית, סאונד מדהים

 

מיד באס L8

8.2" נותן קיקים מטורפים !!! אפשר לשמוע גם בלי סאב פשוט מדהים.

 

BOSS 2F POWERCUP X2

זוג קבלים של עם תצוגה ונעליים עם מתאמים.

 

*בנוסף התיבה של הסאב וופרים נמכרת מתאים למושב האחורי של 206CC

*וגם הבנייות לרגליים של המיד ראנג'ים שמתאים לכול 206 ואולי לעוד רכבים.

שנייהם עטופים בעור אמיתי איכותי מאוד

 

***המחירים גמישים לחלק מהחלקים

במידה ואני לא עונה לשלוח SMS או להשאיר הודעה ***

 

0546-456915

4ch.jpg

2156763217_edfc477247_o.jpg

ampz.jpg

DMX3.jpg

id-max12.jpg

legatia_l1_pro.jpg

pxa-h700.gif

L4%20Single%20Small.jpg

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...