Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, מצאתי בקבוק וודקה פינלנדיה בבית, אין תאריך ייצור, כנראה שהוא שוכב בבית באזור ה-15 שנה+-

יכול להתקלקל? :lol:

 

הבקבוק נראה ככה:

Finlandia_Vodka_Classic.jpg

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

משקה אלכוהולי בחוזק מעל 38%, יכול להחזיק שנים כל עוד לא נחשף לשמש ישירה ו/או חום גבוה.

 

שתה באחריות.

מתחדשת*

פורסם

אויל תנסה לברר עם אפשר למכור את הבקבוק במחיר מיוחד? 15 שנה לבקבוק וודקה הייתי אומר שזה די כמעט אספנות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אם יש לך חתול,תן לו קודם לבדוק אם הוא עדיין טוב.:-D

טוב סתם עיצה מטופשת,צער בעלי חיים.

אם יש לך שכן שאתה מסוכסך איתו, תציע לו סולחה,ותן לו לשתות ראשון.

פורסם

מה ערך יקר ? כולה בקבוק פינלנדיה בן 15. לכל דוד זקן בבית יש כזה.

אצל סבא שלי ז"ל היו בקבוקים סגורים (אוסף) בני 150 שמורים טוב בלי שמש וכד'.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אמא שלי אומרת שזה מאז החתונה שלה -(30 שנה), הבקבוק שמור וסגור.

אז אין ממה לחשוש? אולי עוד היום אני נופל עליו\על הרצפה, שבת שלום וחג שמח אנשים

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

בעיקרון, אין שום חשש עם משקאות בעלי אחוז גבוה של אלכוהול.

עובדה שיש ויסקי שמיושן 30 ואפילו 40 שנה. בקיצור, אחלה חומר משמר שבעולם.

שתה ותיהנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מוצרים אלכוהוליים חזקים כמו שנאמר פה (מעל 35 או 38 ) לעולם לא יתקלקלו, אלא עם כן מדובר בליקרים חלביים למיניהם שאותם באמת לא מומלץ לשתות אחרי הרבה זמן (למרות שגם פה מדובר בשנים)

אלכוהול הוא חומר משמר כמו שהאנס אמר, אפילו בזמנו ככה המציאו את הברנדי. כל מיני מלחים שהיין שלהם היה מתקלקל במסעות ארוכים פשוט הוסיפו עוד מלא מלא אלכוהול ליין שלהם ואז הוא הפסיק להתקלקל (עזבו שבדרך הם קיבלו את אחד המשקאות הכי דוחים מעולם).

לפותח השרשור, אל "תרד" על הבקבוק עוד היום. תבדוק קודם, אולי הוא באמת שווה משהו

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ולפי מיטב ידיעתי בקבוק פינלנדיה חדש עולה 50 ש"ח.

בשביל 50 ש"ח אתה רוצה לשתות וודקה ששוכבת בארון כבר 30 שנה :shock:

×
×
  • תוכן חדש...