Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בשוק סלולר מחייב ויקר, נוצצת האפשרות לייבא את המכשירים "עלק" N95, עלק IPHONE ושות' מהחקיינים הסינים.

חבר קנה מדיל אקסטרים GPS בלי חברה, שמבייש כל GPS בארץ מתחת לרמה של 1400 ש"ח, ב99$ כולל משלוח.

 

מישהו כאן ניסה את זה עם פלאפונים?

 

http://www.chinanewfashion.com/products/product_1597.htm

 

http://www.chinanewfashion.com/products/product_1053.htm

 

http://www.chinanewfashion.com/products/product_1755.htm

 

האם אפשר להפעיל אותם ברשת בארץ?

 

תודה.

משכנתא זה קל

פורסם

הם אומרים לפנות אליהם לפני ההזמנה אם אני רוצה שפה מסוימת (שאינה אנגלית/רוסית/ערבית/צרפתית ושות').

 

הדפיקה תסתכם ב-34% ידועים מראש.

משכנתא זה קל

פורסם

ההורים שלי קנו לאחותי את ה"עלק אייפון" הזה בסין והוא זבל.

הטאץ' ממש לא איכותי, עובד לאט , ללא עברית (לא היתה אפשרות לצרוב עליו משום מקום).

בקיצור , לא ממש שימושי אלא אם כן המטרה שלו היא רק שיחות (ללא סמסים) וסרטים/תמונות.

פורסם

אני יכול לגלות לך סוד (למקרה שלא ידעת): המוצרים האלה נמכרים גם תחת שמות אחרים, כמו HP לדוגמא, ובסכומים הרבה יותר גבוהים. אז מצד אחד אתה מרוויח כי אתה קונה אותו בזול, אבל מצד שני אתה ודאי מבין שהחיסכון היה חייב לבוא מאיפשהו. בין אם אלה התפריטים שעולים לאט, המסך שנכבה ללא התראה מוקדמת או הסוללה שחייה מתקצרים מהר מדי, משהו מן הסתם יקרה לטלפון הזה ולא סביר שתוכל להשתמש בו למשך תקופה ארוכה, לפחות באופן תקין. האם הנוחות שלך היא משהו שאתה מוכן להקריב תמורת האופנתיות היחסית של המכשיר? זה כבר שיקול שלך...

פורסם

הבאתי כזה מכשיר מהמזרח הרחוק

במילה אחת.

אכזבה!

תוך שבוע מכרתי אותו.

חבל על הכסף.

אין בו כלום טוב.

 

אין מציאות בחינם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

איביי האמריקאי מלא אנשים שמוכרים את האייפון דור ראשון שלהם.

פחות מ $200,תלוי כמה סבלנות יש לכם למכרזים.

עברית מושלמת.

מסך מדהים.

אין GPS

אייל

פורסם

לחילופין, פלאפונים פשוטים של סוני אריקסון, סימנס או מוטורולה שסיימו לייצר אותם ב-2007/8 למשל.

לא חסר אופציות כאלה באיביי, רק תיזהר מאלה שמגיעים מהמזרח הרחוק, יש להם נטיה להיות מחודשים.

×
×
  • תוכן חדש...