Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על סך 100 ש"ח, אבל אם הייתי חוטא ועובר על החוק, מילא, הבעיה היא שחניתי בשילה בת"א.

 

רחוב חד סטרי, התמרור היה מופנה הפוך, לכיוון שבו אסורה תנועת מכוניות לכיוון הזה לכן לא רואים את את הגבלה זו.

שווה, על הפרנציפ, ללכת עם זה למשפט בשביל שישנו את כיוון התמרור, או לשלם את ה100 ש"ח הללו בשקט?

 

יש תמונות! :)

CAR.jpg

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

להגיש בקשה לביטול מהסיבות שציינת לא עולה כסף אבל עולה זמן.

יש סבירות שהם יבחנו את הענין ויבטלו הדו"ח, מצד שני עוד עלול לעלות בראשו של מישהו שאתה סובבת את התמרור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני מניח שהתעצלת ללכת את כל הדרך הארוכה אל התמרור, נכון? פשוט כל התמרורים המגבילים את החניה בת"א מוצבים לשני הכיוונים! (כן גם ברחוב חד סיטרי)

כלומר שמאחורי התמרור שצילמת יש עוד תמרור שמוצב הפוך!

אגב לידיעתך התמרור מגביל רק לצד שבו הוא מוצב, כלומר שאם היית חונה בצד השני לא היית מקבל דו"ח אם זה היה אחרי 7 בערב או בשבת.

 

קיצר הדבר היחידי שנותר לך הוא לשלוח מכתב רשום לעיריית ת"א ולציין בו את מילות הקסם "מצוקת חניה", או לחילופין לוותר למניאק וללמוד לקח לפעם הבאה...

פורסם

1. צלם את השלט בתחילת הרחוב שמצביע על חד סיטרי.

 

2. צלם את השלט ההפוך לכיוון הנסיעה ברחוב.

 

3. שלח בקשה לביטול הדוח תוך כדי ציון של החד סיטרי והשלט ההפוך ואפילו תצרף תמונה אחת של כל שלט להוכחה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זה לא אדום לבן?

לא, זה הסוף של האדום לבן, אתה ראית את הלבנה האחרונה.

 

תודה על העצות.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

×
×
  • תוכן חדש...