Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 2008: מבחן דרכים ראשוני, עדכוני אחזקה וטיפולים שנתיים


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 2606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חלקכם בטח נתקלו בתוכן השרשור במס' פורמים משניים, אך אני מעלה את הכתבה כולל סיכום שנה ותמונות חדשות. הערות (לחיוב ולשלילה) על כל נושא כלשהו, אשמח לקבל בשמחה.

 

 

מבחן מתמשך- שנה ביחד: סקודה פאביה החדשה חוגגת

12 חודשים על הכביש עם בקשה אחת בלבד: אל תקראו לה מותק

 

zf3uvfoqgq9vnsqfrctu.jpg

 

שנה חלפה לה מאז שהפאביה הצעירה עלתה על כבישי ארצנו המשובשים, וכעת הגיע הזמן לסכם את התקופה.

בנקודה הראשונית של קבלת הרכב הרכב הספיק לגמוע 14 ק"מ, בנקודת החודשיים ביחד גמע הרכב 636 ק"מ, בנקודת החצי שנה ביחד הספיק הרכב לגמוע 1350 ק"מ ובנקודת השנה ביחד גמע הרכב 6510 ק"מ - נסיעה מעטה אך איכותית.

 

דגם הרכב הנבחן הוא "ספורט". ששם הדגם לא יטעה אתכם: זהו לא רכב ספורטיבי אלא בעל אבזור כזה, למרות שלעיתים חברות הביטוח אוהבות לנצל את שמות הדגמים כדי להעלות את מחירי פוליסות הביטוח. האבזור המתקבל עם הדגם הספורט ספיציפית הוא חישוקי סגסוגת קלה ("מגנזיום") נאים בעלי צמיגים בחתך נמוך במידה 205/45R16, הגה 3 צלעות של אוקטביה vRS (בדגמי 2009 ההגה המותקן הוא של סופרב V6), מושבי ספורט עם תמיכה צידית לגב, מושב נהג המתכוונן גם לגובה ופנסי ערפל קדמיים. חשוב לציין שלדגם זה יש בקרת אקלים מכאנית ולא דיגיטלית כמו בדגם המקביל, ה- "אלגאנס", מטעמי חיסכון בעלויות ע"י היבואן הישראלי.

למעונינים שיחפצו בלוח שעונים "Maxi-Dot" בעל מחשב דרך משופר הכולל מד דלק מכאני (במקום דיגיטלי) וכמו- כן גם מד חום מנוע מכאני, יאלצו לשלשל לקופת הסוכנות עוד 800 ש"ח.

כאלו שיהיו מעונינים להוסיף גם מערכת קול מקורית על כל רמקוליה, ייאלצו להוסיף עוד 2900 ש"ח לקופת הסוכנות, ואם, במקרה, תהיו מעונינים בידית לשליטה מההגה על המערכת המקורית, הסוכנות תשמח לקבל מכם עוד 900 ש"ח (המחירים נכונים לספטמבר 08'). לקינוח תאלצו להמתין לקבלת הרכב 3 חודשים, "במקרה הטוב", לדברי הסוכן. המחיר העדכני והרשמי של הרכב נכון להיום הוא 110,000 ש"ח ללא התוספות המפורטות מעלה (המחיר נכון לנובמבר 09'). שימו לב שיש צורך להוסיף אביזרי מיגון ע"פ דרישות חברות הביטוח, דבר שמייקר בכמה מאות שקלים את העסקה.

 

יחידת הכוח המותקנת ברכב המבחן היא בנפח 1598 (1600) סמ"ק המספקת 105 כ"ס ב- 5600 סל"ד, עם נתון מומנט מכובד של 15.6 קג"מ המתקבל ב- 3800 סל"ד.

הזינוק המסורתי מ- 0 ל- 100 קמ"ש יתבצע ברכב תוך 11.5 שניות, והנהגים הממהרים יוכלו להגיע עד ל- 185 קמ"ש מכובדים בהחלט.

תיבת ההילוכים היא אוטומטית רגילה, האהובה מאוד על עם ישראל. 6 הילוכים קדמיים יקדמו את פניכם, כולל מצב D-SPORT (מצב נהיגה ספורטיבית) שאמור להעביר את הגיר למצב "משיכת הילוכים" כדי לאפשר ביצועים הרבה יותר טובים מהמצב הרגיל, ה- D. התיבה מצויידת גם באפשרות תפעול "טיפטרוניק", ה- M-Tiptronic (תפעול ידני) באמצעות הסטת ידית ההילוכים לצד ימין. תצוגת לוח השעונים תשתנה ותראה לנהג את כמות ההילוכים הקימיים ועל איזה הילוך בדיוק הוא נמצא.

 

בתחום האבזור הרכב מצוייד בנוסף לאבזור המקובל בדגם ה"ספורט" (ראו פירוט מעלה) גם ב- 4 חלונות חשמל כולל יחידת מרים חלונות בנעילה, 2 מפתחות קפציים עם כפתור לפתיחת דלת תא המטען מרחוק, משענת יד נפתחת לאכסון חפצים, מראות חשמליות עם הפשרת אדים, מושב נהג המתכוונן גם לגובה, הגה המתכוונן לגובה ולעומק, נעילה מרכזית באמצעות המפתח, נעילת דלתות מתוך הרכב בלחיצת כפתור עם אופציה לתכנות לנעילה אוטומטית כשהרכב עובר 5 קמ"ש, מחשב דרך כולל נתוני צריכת דלק ממוצעים וטמפ' חיצונית, תאורה קדמית ומרכזית בתוך הרכב הנדלקת אוטומטית עם פתיחת הרכב ע"י השלט ונכבת עם הכנסת המפתח לסוויץ', תא כפפות מקורר באמצעות יחידת המיזוג של הרכב, תאורה בתא המטען ע"י נורה יחידה בצד שמאל, שקע 12V כולל מצית, מאפרה, התראה לדלתות פתוחות, גלגל חלופי בגודל מלא, וידיות ומראות בצבע הרכב.

בתחום ההתקנות המקומיות הותקנו מס' פריטים ברכב המבחן: רדיו דיסק Kenwood 312 בעל תאורה בצבע ירוק, מרימי חלונות, קודנית כולל עלוקה, 2 רמקולים וטוויטרים אחוריים בדלתות האחוריות (בנוסף לשניים קדמיים שהגיעו מהמפעל), ווילון אחורי עם סיסמת היבואן הישראלי.

 

 

18854330.jpg

סיסמת הפרסום של היבואן הישראלי המוטבע על גבי הוילון האחורי l צילום: stio

 

 

בתחום הבטיחות אומנם הרכב זכה לציון של 4 כוכבים בלבד במבחני הריסוק, אך הוא מצוייד בכל המערכות הבטיחותיות האלקטרוניות המקובלות כיום ברכבים פרטיים: 6 כריות אוויר עם אפשרות לביטול כרית האוויר של מושב הנוסע הקדמי באמצעות המפתח, מערכת ABS עם בלמים בעלי סיוע כוח Dual-Rate ומערכת MSR לוויסות מומנט המנוע, מערכת בקרת משיכה ASR, מערכת ESP עם כפתור ESP OFF לביטול באופן מוחלט של המערכת, ומערכת TPM לניטור לחץ האוויר הניתנת לתיכנות מחדש ע"י כפתור SET הממוקם ליד בלם- היד.

 

פנים הרכב ברכב המבחן מעוצב באופן שמרני ורגוע, כמיטב המסורת של VAG. לא תמצאו שום דבר יוצא דופן, ולמעט מסגרת פתחי המיזוג בקונסולה המרכזית ובצדדי הרכב וכמו כן בידיות הרכב - לא תמצאו כלל חלקים כסופים, הכל שחור. למרות זאת ניתן לקבל את הרכב עם חלקו התחתון של הדשבורד הצבוע בצבע לבן, וכמו כן גם את המושבים והדיפונים לדלתות.

מבחינת עיצוב חוץ, קורות A קיבלו חיפוי פלסטיק שחור המשתלב עם קווי השמשה הקדמית ודלתות הרכב, גימיק עיצובי נחמד מאוד המשותף גם לסוזוקי סוויפט.

 

 

002tdu.jpg

"פנים הרכב מעוצב באופן שמרני ורגוע". תא הנוסעים, סקודה פאביה l צילום: stio

 

 

> על הכביש: אין חדש תחת השמש

 

בעת התחלת נסיעה ראשונית לאחר ההתנעה, נשמעת נקישה קלה בודדת כשהרכב מגיע ל- 20 קמ"ש. לא מדובר בתקלה, אלא בדיקה שעושה מערכת ה- ABS לחיישנים, ובפאביה הנקישה נשמעת גם לתוך תא הנוסעים.

האצה ברמזורים בגבולות הטעם הטוב מסתיימת ברוב המקרים בעקיפת כל המכוניות מימין ומשמאל תוך רעשי מנוע חזקים מרוב המתחרות בקטגוריה. מעבר למצב ה- S בגיר יגרום לזירוז ההאצה באופן משמעותי בכך שהגיר ימשוך הילוך עוד ועוד לסל"ד גבוה ולא ימהר להחלפת ההילוך. במצב הרגיל של התיבה, ה- D, כבר ב- 80 קמ"ש ההילוך המשולב הוא דווקא שישי, לעומת מצב ה- S, כשבאותה מהירות משולב ההילוך הרביעי. הזזת מוט ההילוכים לכיוון צד ימין תגרום לכניסה למצב הידני. לחיצה בודדת למעלה תעלה הילוך, בעוד שלחיצה בודדת למטה, ניחשתם נכון - תוריד הילוך. יש לציין שנסיעה בהילוך גבוה ואח"כ עצירה ברמזור ללא הורדת ההילוכים באופן מסודר תגרום להורדה אוטומטית להילוך ראשון ע"י מחשב הרכב.

בשיוט רגיל ונינוח על 90 קמ"ש המנוע ייסתובב על 2100 סל"ד. למרות זאת, רעשי רוח קלים מכיוון קורות A נשמעים ברכב במהירות העולה על 80 קמ"ש ההולכים ומתחזקים עם עליית המהירות ופוגעים במעט בהנאה מהרכב ובשקט המופתי מצד המנוע בנסיעה רגועה.

מבחינת יציבות ואחיזה דגם הספורט דווקא מצטיין, הודות לצמיגים הרחבים: פניות וסיבובים חדים יתבצעו בזריזות מופתית ללא ציוץ, דבר שיקנה לנהג ביטחון גם במגבלות, למרות שההגה לא מספק כ"כ הרבה מידע לנהג. עם צבירת הזמן והקילומטרים סופגת הפאביה הצעירה מהמורות הכביש בצורה הרבה יותר מטובה מנקודת החודשיים ביחד. מילוי אוויר גבוה במידה ניכרת מהוראות היצרן תוביל באופן מיידי ומוחלט לנוקשות יתר ולאי נוחות לכל הנוסעים, מה גם שברכב המבחן מותקנים צמיגים בעלי חתך נמוך, ומלכתחילה הדבר משפיע על הנוחות שלא בדיוק מצויינת ברכב עקב מתלים קשים מעט.

עקיפות נעשות בצורה חדה, זריזה ומושלמת: כל סופר מיני קטנה ומשפחתיות ממוצעות נעקפות בזריזות, גם בעלייה, ללא קושי כלל. לחיצה חזקה על דוושת הגז תגרום להורדת הילוך מיידית ולהאצה טובה הרבה יותר של הרכב. לחיצה חזקה יותר תוביל להורדת 2 הילוכים באופן מיידי ותזרז באופן מורגש אך גם מצד שני קצת רועש, את האצת הרכב.

הגיר האוטומט בעל 6 ההילוכים עושה עבודה מצויינת. התיבה האוטומטית מעבירה הילוכים בצורה נעימה, רגועה ולא מורגשת כלל, בניגוד מוחלט לתיבות אחרות מקבילות של חלק מהמתחרות בקטגוריה. בעליות הרכב ישמור על יציבות ולא ידרדר אחורנית, אפילו לא בעליות חדות במיוחד.

מבחינת בלמים קיימת הססנות בלתי מוסברת בלחיצה עדינה וחלשה על דוושת הבלמים, אך בלחיצה חזקה קצת יותר ארבעת בלמי הדיסק בולמים טוב מאוד ללא רעשי רקע נלווים.

סה"כ הפאביה הצעירה מתנהגת בצורה טובה, נותנת ביטחון לנוהג בה ולא מאכזבת למרות כמה מינוסים שקיימים בה.

 

 

lgkti8u73zv5dbj6kakg.jpg

הגג הלבן? עיניין של טעם, אך לא בבית ספרנו l צילום: stio

 

 

> נתונים נוספים: מי נגד מי?

 

מידת צמיגים: 205/45R16 (סגסוגת קלה)

מידת צמיג חלופי: 205/45R16 (ברזל)

סוג צמיגים: קונטיננטל ספורט

צריכת דלק (בין עירוני) לאחר תקופת ההרצה: 1:17.2 (בדיקה עצמית)

מרכב: האצבק 5 דלתות

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

קבוצת רישוי: 2

אורך (במ"מ): 3992

רוחב (במ"מ): 1642

גובה (במ"מ): 1498

בסיס גלגלים (במ"מ): 2462

משקל עצמי (בק"ג): 1115

נפח תא מטען (בליטרים): 300

נפח מיכל דלק (בליטרים): 45

תצורת מנוע: רוחבי

הזנת דלק: הזרקה רב נקודתית

שסתומים: 16

 

מתלים:

קדמיים: מקפרסון, מוט מייצב

אחוריים: רב חיבורי

 

מערכת בלמים:

קדמיים: דיסק מאוורר

אחוריים: דיסק

 

 

> מסכמים שנה: אז מה היה לנו?

פאביה אחת, שני נהגים, שנה ביחד: סיכום אחזקה שנתית לשנת 2008-2009

 

התחלת המעקב: 10/2008

סיום המעקב וסיכום: 10/2009

______________________

 

סוג הרכב: סקודה פאביה

דגם משנה: SPORT 16V

עלייה לכביש: 10/2008

מד ק"מ לפני שנה: 0

מד ק"מ היום: 6510

_____________________

 

השנה סוכמה ללא תקלות, פגיעת "פגע וברח" אחת וטיפול תקופתי.

פירוט העלויות:

 

23/04/2009: הרכב נפגע בחניה, הפוגע נמלט ללא השארת פרטים: שפשוף קל בפינת צד שמאל בפגוש אחורי: צביעה נקודתית לפינה שמאלית של פגוש אחורי: 100.00 ש"ח.

(מוסך מבצע: מוסך קשת, מועצה איזורית מגידו).

 

11/09/2009: טיפול תקופתי (לפי מרווחי זמן): החלפת מסנן שמן והחלפת שמן מנוע: 548.00 ש"ח.

(מוסך מבצע: מוסך מיכאל גולדברט- מורשה סקודה, צ'ק פוסט חיפה).

 

סה"כ הוצאות מוסך לשנה זו: 648.00 ש"ח l סה"כ נסיעה בק"מ לשנה זו: 6510 ק"מ.

 

 

> משפט אחד ודי...

בעד: איבזור בטיחות מלא, אחיזה, אמינות l נגד: חוסר בשעון חום מנוע, נוחות בתוך העיר, רעש מנוע l סיכום: תמורה טובה לכסף

30gorv1ig0v6fqi9b3rl.jpg

si5noc5nqrc23toqbmq4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עפולאי?

 

אהבתי את הסיכום, נחמד מאוד, והאוטו ממש יפה.

רכשת במשארקה? או במפרץ איפה שבוצע הטיפול?

 

מאחל לך עוד קילומטרים רבים של הנאה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה יפה כל הכבוד על ההשקעה ממש נהניתי לקרוא, כולם תמיד מזכירים לך כמה מעט אתה נוסע אז אני לא אעשה זאת.. :wink:

תמשיך להנות מהרכב, בהחלט מותק של רכב.

רק הערה אחת, אני במקומך הייתי מוסיף את ה900שקל בשביל שיהיה שעון דלק+טמפ' מנוע מכני

אם זה כולל מחשב דרך משופר, מה טוב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שהשקעת זמן בכתיבה ועל זה כל-הכבוד, אבל , אתה לא חושב שזה מוגזם לכתוב מפרט מנוע (כולל גלגל רזרבי, ברצינות, who gives a shit), ושאר ירקות? ברצינות, תן קצת קרדיט לאנשים שיושבים פה. לפרט על תקלות נפוצות (אם יש) או על מחירים של טיפולים וכדומה זה מכובד, אבל כל השאר, כולל תמונות, זה פשוט קטלוג שיש בסוכנות סקודה רק מפורט.

 

יש לי דה ז'ה וו מהשרשור הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שלא קראתי את ההתרשמות, אבל

הג'אנטים האלה פשוט יפים ברמות.

אה,

והיא נראית כמו ג'יפון:lol:.

 

אני מסכים איתך, הם נראים מצויין, אגב הרבה יותר מאלה של דגם ה"אלגנס". הסיבה שהרכב נראה כמו "ג'יפון" זה בגלל שהרכבים שמגיעים לישראל נחשבים לרכבים שמיועדים למדינות עולם שלישי ולכן מוגבהים. אולי החבר'ה שם בגרמניה ובצ'כיה מודעים ל"מקצוענות" הרבה של מע"צ בתכנון ובאחזקת כבישים בארץ והם נערכו בהתאם...

אני חייב לציין שיש לנושא הנ"ל גם יתרונות: לפני מס' שבועות נקלעתי לשטפונות אדירים באיזור נשר ויגור, בזכות שהרכב גבוה ובזכות המגן פלסטיק בתחתית הרכב, הצלחתי לחצות את המפלים והנהרות שהיו על הכבישים, בעוד רכבים אחרים נתקעו. בעת הנסיעה הרגשתי שלרכב קשה לנסוע בתוך המים, הוא מאיט וגם המים הגיעו עד גג הרכב (מהשפרצות מהגלגלים) ואפילו למעלה מכך. את המשך הנסיעה הביתה עדיף שאני לא אתחיל לתאר, מזל שהיו לי פנסי ערפל קדמיים.

המקרה הכי מבהיל שקרה לי זה בכביש 6 באוגוסט. יצאתי מכיוון ירושלים לצפון, בהמשך הכביש היו שיפוצים ופשוט נפלתי לתוך בור גדול וכל צד ימין של הרכב נפל, אני מאמין שאם הרכב היה יותר נמוך היה נגרם נזק לתחתית הרכב.

 

עפולאי?

רכשת במשארקה? או במפרץ איפה שבוצע הטיפול?

 

אני לא מעפולה אך התמונות צולמו שם באחד המפגשים (כאן ספיציפית מדובר על קניון העמקים). המקום הזה זכור לי מצויין, משם התחלתי את הטסט שלי בזמנו. הרכב נרכש בסוכנות בחיפה (של יובל ומיקי) בצ'ק פוסט.

 

רק הערה אחת, אני במקומך הייתי מוסיף את ה900שקל בשביל שיהיה שעון דלק+טמפ' מנוע מכני

אם זה כולל מחשב דרך משופר, מה טוב..

 

בשביל לוח השעונים המפואר הייתי צריך לחכות 3 חודשים לרכב (לא היה במלאי), בעוד לזה הנוכחי הייתי צריך לחכות 12 ימים בלבד. למרות שהפיאט אונו האדומה שהיתה ברשותי אז היתה בסדר גמור ולא היו בעיות, לא רציתי לחכות כ"כ הרבה זמן לרכב החדש. אין ספק שנושא העלמת שעון חום מנוע זה מעצבן, אבל זה כבר נהייה הסטנדרט ברכבים החדשים.

 

רואים שהשקעת זמן בכתיבה ועל זה כל-הכבוד, אבל , אתה לא חושב שזה מוגזם לכתוב מפרט מנוע (כולל גלגל רזרבי, ברצינות, who gives a shit), ושאר ירקות?

 

ככותב בפורום (ולצורך העיניין בכל מדיה אפשרית) אני צריך להעביר X מידע שברשותי ל- Y קוראים הקוראים את הטקסט. יש לי שני אפשרויות כדי להעביר את המידע: אפשרות א' זה לחפף בין היתר כי "זה מופיע בקטלוג בסוכנות", לכתוב 5 שורות ולשלוח. אפשרות ב' היא לשבת ליד המחשב (כמה זמן שצריך), לכתוב ולנסח כמו שצריך את מה שעולה בראשי ואח"כ גם לעבור על הטקסט כדי לאתר שגיאות כתיב או בעיות אחרות.

 

כתבה/ מאמר/ טקסט כמו זה מחייב שקיפות מידע והבאת כל מידע רלוונטי לציבור הקוראים, אחרת זה יהיה לא אמין ולא מקצועי. לכן, כל פרט שקשור ברכב המדובר הופך להיות רלוונטי, ברגע שמכריזים על "מבחן דרכים" ו/או "סיכום אחזקה שנתי". בנושא הגלגל החליפי לא סתם ציינתי זאת, אלא בגלל שיש יצרנים ששמים גלגל קטן ומצומק ברכב, פה מדובר על גודל מלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקח לי זמן לשים לב לזה, אבל יש לכם ג'אנטים דומים:

 

19664_19286.jpg

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד, יש בזה משהו... אולי סקודה העתיקה מפיאט? :-o

 

גיא, זה נכון מה שאתה אומר, אבל כבר סיקרת את הפאביה פעם כאשר 90% ממה שרשמת הפעם הופיע גם אז לא?

 

כשהרכב היה ממש חדש (חודשיים על הכביש וקצת מעל 600 ק"מ), אכן העלתי לכאן סיקור. בדיעבד מסתבר שבסיקור ההוא היו טעויות (שים לב לנושא הנקישה של מע' ה- ABS בתחילת הנסיעה) וגם היה מידע שהייתי צריך לחדד עוד מעבר למה שרשום.

 

אכן יש משפטים מעטים שנלקחו מהכתבה הישנה לטובת החדשה, אך לכל משפט שנלקח נוסף מידע ומידע חשוב. הייתי חייב לסגור את הפינה הזו, וכמו כן צורת הניסוח של הכתבה הישנה לא היה ממש לרוחי. היא נכתבה בגוף ראשון - צורה שלא ממש מתאימה לכתבות/ סיקורים מסוג אלו.

 

כך או כך, לפתוח שרשור חדש רק עם סיכום האחזקה השנתי רק כדי לכתוב שלא היו תקלות (אלא רק טיפול אחד), זה לא מעשה חכם במיוחד. עם האונו היו לי תקלות, הייתי מבקר במוסכים, נתקע על השוליים עם האפוד הזוהר והייתי מעלה לכאן סיכומים שנתיים ארוכים - בקיצור היה "אקשן". עם הרכב הזה ממש משעמם ואין מה לכתוב, אז הכנסתי את זה פנימה לכתבה "מתוחת הפנים", נקרא לזה כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיסנו, הרכב לא נוסע ! :)

 

אפילו אני, שעובד בשנה האחרונה מרחק של פחות מ-5 ק"מ מהבית (כל צד) , נסעתי קילומטרז' כפול ממך בשנה החולפת.

[בקרוב נגמרת החגיגה אבל זה נושא לשרשור אחר]

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא עשה 6.5K!!!! אני חשבתי שלא יעבור 4.

מה קרה. גיא? ירדת לאילת לא באוטובוס? :lol:

מישהי שגורמת לך לנסוע? :roflmao:

שמח שחזרת לכתוב כאן וירדה החסימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לציין שאצלי אני לא שומע את הנקישה שהזכרת לגביי בדיקת מערכת ה ABS.

 

רוני, אתה כנראה לא שם לב לזה.

 

שומעים גם שומעים...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד 6500 ק"מ לא יכולים לתת כל אינדיקציה לעלות אחזקה של רכב כאשר הק"מ הממוצע השנתי בארץ עומד על 17,000 ק"מ..

 

רק לחשוב שאני עם המאגאן בשנתים וחצי שאנחנו יחד גמאנו כ 92,000 ק"מ , לך זה היה לוקח 14 שנה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...